משתמש:Marloweperel/לימור עציוני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
Marloweperel/לימור עציוני
השכלה האוניברסיטה העברית

ד"ר לימור עציוני עורכת דין ודקאנית בית הספר למשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1997 סיימה עציוני תואר ראשון במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית והוסמכה כעורכת דין. שנתיים מאוחר יותר השלימה תואר שני בתחום מטעם האוניברסיטה העברית ובשנת 2007 השלימה לימודי דוקטורט, שעסק בנושא "נשים בגירות קרבנות גילוי עריות בילדות – ההיבט המשפטי", גם הוא בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. עציוני מתמחה במשפט הפלילי[1] ושימשה כמרצה במכללות ואוניברסיטאות שונות בישראל ובהן האוניברסיטה העברית, המכללה האקדמית למשפט ולעסקים רמת גן, המכללה למנהל וההמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בו היא משמשת כדקאנית בית הספר למשפטים.

ספריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גילוי עריות,הוצאת נבו, יוני 2009[2].
  • רצח ילדים בידי הוריהם,הוצאת נבו, יוני 2016.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכתביה

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ ניקי גוטמן, שישבת, באתר ישראל היום, 25 באוקטובר 2018 17:18.
  2. ^ אתר למנויים בלבד דורית אברמוביץ', אין התיישנות לעבירות מין, באתר הארץ, 3 במאי 2013.

קטגוריה:מחברי ספרי עיון ישראלים קטגוריה:בוגרות האוניברסיטה העברית בירושלים קטגוריה:חוקרי משפט קטגוריה:חוקרי משפט ישראלים קטגוריה:עורכי דין ישראלים קטגוריה:חוקרי משפט ישראלים קטגוריה:סגל המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט