משתמש:Naamatt2/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Naamatt2.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Naamatt2.

ענתות ספרים היא הוצאת ספרים המתמקדת ברומנטיקה אורבנית וברומנים על-טבעיים. את ההוצאה הקימו ורד רווה-שמואל ורוני קנר-שניידר. עד היום יצאו לאור בהוצאה שני ספרים מסדרת "קאת'רין קרופילד: ציידת" מאת ג'אנין פרוסט.

על המקימות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ורד רווה-שמואל נולדה בתל אביב, והיא נשואה ואם לשניים. היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. רוני קנר-שניידר נולדה בכפר סבא והיא נשואה עם ילד אחד. קנר-שניידר היא עורכת ספרים בהוצאת אגם ושימשה בעבר כעורכת ספרי העיון והנוער של הוצאת כתר. בנוסף, עבדה בחברת הפצת הספרים "דיאלוג". בעלת תואר ראשון בספרות כללית והשוואתית ובצרפתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ולומדת כיום לתואר שני בספרות באוניברסיטת תל אביב.

בראיון עם עיתון הארץ, אמרה קנר-שניידר כי "המכשול הכי גדול שלנו זה שיתייגו אותנו בפנטסיה. הנישה של הפנטסיה בארץ היא קטנה מאוד, פחות מאחוז הקוראים. הספרים שלנו פונים לקהל נשי, עם גיבורות חזקות. אנחנו מביאות סיפורים למבוגרים, עם היבטים פנטסטיים".

רומנטיקה אורבנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

רומנטיקה אורבנית הוא מונח שטבעו מקימות ההוצאה, והוא השם הכולל לז'אנרים פנטזיה אורבנית ורומן על טבעי. בשניהם מתרחשת העלילה בסביבה עירונית, ותמיד קיים בה היבט על-טבעי כלשהו, סיפור אהבה, סצנות אקשן ואף הומור.

בפנטזיה האורבנית הגיבורה היא אישה חזקה, והעלילה מתמקדת בסיפור מתח עם אקשן, הומור ורומנטיקה. הספרים תלויים אלו באלו – כל ספר בסדרה ממשיך את קודמו. בפנטזיה אורבנית הרומן יתפתח בהדרגה לאורך הסדרה כולה.

הרומן העל-טבעי מתמקד בשתי דמויות ראשיות: גבר ואישה, וסביב סיפור האהבה ביניהם, לרוב על רקע מותח.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:הוצאות ספרים בישראל]]