משתמש:Nicanica/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

test..hmph


הווייט סטרייפס - חלקים מתורגמים + עריכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האלבום Get Behind Me Satans ופרוייקטים אחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב1 ביוני 2005 נישאו ג'ק והדוגמנית קרן אלסון במהלך סיבוב ההופעות של ההרכב בדרום אמריקה. הטקס התקיים בנהר האמזונאס, בחגיגה מקומית. ב-2 במאי נולדה להם ביתם הראשונה, סקרלט טרסה ווייט.

אלבומם החמישי של הווייט סטרייפס, Get Behind Me Satan, שוחרר בצפון אמריקה ב7 ביוני 2005 ואגר שבחים רבים בעיתונות ובקרב הקהל הרחב. שלושה סינגלים שוחררו מן האלבום. הראשון מביניהם, Blue Orchid, הפך לשיר פופולרי במיוחד בתחנות הרדיו הלוויניות ומבוססות גלי הרדיו. אשתו של ג'ק מופיעה בקליפ המלווה את השיר. הסינגל השני ששוחרר מהאלבום הוא My Doorbell. את הסינגל השלישי, The Denial Twist ליווה קליפ שאף הוא בוים על ידי מישל גונדרי, המתעד הופעה אחת של הצמד מתוך שבוע שלם של הופעות בתוכנית הלייט נייט של קונאן או'בריין, ואת התנהלות הצמד אחריה - כאשר הקליפ כולו מלווה באפקטים בסגנון היחודי לווייט סטרייפס.

בשנת 2005 במגזין הרולינג סטון נכתב: "אם אתה רוצה להיות חבר בלהקת רוק ואתה לא רוצה להיות חבר בווייט סטרייפס, זה כל כך מבאס להיות אתה עכשיו."

ב-15 במאי, 2006 ג'ק ווייט וברנדן בנסון הקימו את להקת הרוק The Raconteurs, ושחררו את האלבום הראשון שלהם - Broken Boy Soldiers. ג'ק ווייט יצא איתם לסיבוב הופעות במשך כל השנה.

ב-12 באוקטובר, 2006, פורסם באתר הרשמי של הלהקה שישוחרר אלבום שיכלול שירים שנכתבו על-ידי ג'ק ווייט בעבר בשם Aluminium. ניתן היה להזמין את האלבום מראש החל מה-6 בנובמבר, 2006, ולאחר דרישה אדירה ממעריצים של הלהקה, כל העותקים ששוחררו נמכרו ביום אחד. הרעיון נהגה על-ידי ריצ'ארד ראסל, מייסד חברת ההקלטות XL Recordings. האלבום הוקלט בין אוגוסט 2005 לפברואר 2006 בלונדון, בעזרת תזמורת. ניתן לרכוש את האלבום רק באמצעות האתר של Aluminium, כששוחרר מספר דיסקים מוגבל של 3,333.

האלבום Icky Thump[עריכת קוד מקור | עריכה]

באתר הרשמי של הווייט סטרייפס פורסם שאלבום הסטודיו השישי של הלהקה, Icky Thump, ישוחרר ב-18 ביוני, 2007 בממלכה המאוחדת ובאירופה, וב-19 ביוני בארצות הברית ובשאר העולם. האלבום הוקלט בנאשוויל, טנסי, וההקלטות ארכו כשלושה שבועות - הזמן הכי ארוך שלקח להם להקליט אלבום עד עכשיו.

השיר "I'm Slowly Turning into You" הופיע באתר הרשמי של הלהקה. בוידאו מראים את ג'ק ווייט מקליט את המילים של השיר, בזמן שדמות בצורת שלד רוקדת ברקע. המוזיקה ברקע הוחלפה בצלילים ממקלדת כדי למנוע גניבה או העתקה של השיר.

החל מה-26 באפריל ניתן היה לקנות את הסינגל הראשון מהאלבום, השיר Icky thump, בחנות המוזיקה iTunes (בארצות הברית וקנדה בלבד). הסינגל הגיע למקום 26 במצעד ב-12 במאי.