משתמש:Orana\Samsung Galaxy Tab pro 8.4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Samsung Galaxy tab Pro 10.1 הוא מחשב לוח המיוצר ומשווק על ידי חברת סמסונג. למכשיר יש מסך super clear LCD בגודל 8.4 אינץ' ברזולוצית WQXGA, דבר היוצר צפיפות פיקסלים (PPI) של 359 פיקסלים לאינץ' (צפיפות פיקסלים הגבוהה ביותר למחשב לוח בעת הכרזתו). המכשיר הוכרז ב-7 בינואר 2014, במהלך תערוכת Ces בלאס וגאס. המכשיר הוכרז לצד ה-Samsung galaxy tab pro 12.2 . המכשיר כולל חיישן אינפרא-אדום הנותן שליטה במכשירים שונים.

תכונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

חומרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עיצובו של המכשיר דומה מאוד למכשירי ה-Samsung galaxy note 3 וה-Samsung galaxy Note 10.1 וגם כמו ה-Samsung galaxy tab pro 12.2 שהוכרז איתו. לגבו של המכשיר יש גב דמוי עור הנראה כמעין "מחברת". למכשיר יש מתחת למסך המגע כפתור בית, חזור וחלונות (במקום כפתור תפריט שהיה נהוג עד כה במכשיריה של חברת Samsung)למכשיר יש מעבד מרובע ליבות krait 400 הכולל את ערכת השבבים ה-snapdragon 800 במהירות 2.3GHz . למכשיר מסך בטכנולוגיית super clear LCD בגודל 8.4 אינץ' ברזולוציית 1600X2560 WQXGA היוצרת צפיפות פיקסלים (PPI) של 359 פיקסלים לאינץ'. למכשיר מצלמה קדמית 2.1 מגה פיקסל התומכת בוידאו באיכות HD 1080P ומצלמה אחורית 8 מגה פיקסל הכוללת פלאש LED.

תוכנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

למכשיר יש את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 4.4 ("קיטקט") עם ממשק הטאצ'וויז מבית סמסונג, הכוללת חידושים בממשק מחשבי הלוח של החברה הכוללת את ממשק ה-"my magazine" שנוצר בשיתוף פעולה בין flipbord וסמסונג שאף החל עוד בתוכנת ה-Samsung galaxy note 3 וה-Samsung galaxy note 10.1 וכרגע הפך את ממשק דף הבית לתצוגת "מגזין" הכוללת עדכונים, ממקורות חדשות ורשתות חברתיות לצד יישומי מחשב הלוח. המכשיר מגיע עם יישומי עריכה, שלטענת סמסונג שווים 700$.

[עריכת קוד מקור | עריכה]