משתמש:Orrling

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חשבון משתמש זה נחסם לצמיתות בעקבות הצבעת מפעילים שנערכה בין התאריכים 11 ביולי ל-14 ביולי 2011. ברוב של 22 תומכים ו-4 נמנעים הוחלט לחסום את המשתמש אורלינג מעריכה בוויקיפדיה.
אורלינג החמוד

היי. עורך לשוני, בציר פברואר 1975.

אני נמנה עם עורכי הוויקי העברית מאז ספטמבר 2008 (קודם לכך עריכותיי היו מזדמנות בלבד), עוסק בטווח רחב ומגוון למדי של עריכות, ללא צִיר מאַחֵד עיקרי. בראש מעייני וברזומה שלי עריכה טקסטואלית, לשונית ועיצובית רוחבית לרוחב האנציקלופדיה ללא אפליה בין תחומים, ריכוז של ערכי חיפה ושבדיה - לצד שיפור ותרומה נמרצת לערכי גאוגרפיה וגאוגרפיה עירונית בפרט, תעתיקים, תרגומים, הגהות, קוהרנטיזציות וּויקיזציות רבות מספור, כינון ערכים חדשים (כ-120 במספר), דפי-עזר ופירושונים, הפניות חדשות (מאות רבות) וכל מה שמועיל ומקדם להבנתי את המיזם, שיקר לי כבית. למרבה הדאבון - גם ביטול השחתות. מקץ שנתיים השתלם למשתמשים ולאנשים חיוביים הלחץ עלי ו"נרשמתי" כאן. אני מקדם בברכה פניות בסגנון אדיב, שמשקף רצון טוב, ואותן בלבד.

שגיתי כהוגן בחלק מהמהלכים שלי בראשית הדרך כאן. מעיון בדפי התמיכה השונים שלי (שנשמרו אצלי ב-Word) עולה דפוס של ארכנות, דיבור גבוה והקשבה לקויה, מיני "תשובות" סרקסטיות שלי, עיקשות רבה, ופירוש של כוונות טובות שלא סוגננו כיאות ככוונות רעות. כל אלה ננקטו על ידי כמענה למה שחוויתי כסגנון לא-תקין, לא ארגומנטרי, מהצד הפונה. ואולם, בעוד שבאזורי האינטראקציה מולי לא הייתי נופת צופים, הרי שבעריכות שביצעתי בערכים עצמם לא היה דופי, ברובן המוחץ ביותר. באלו מעריכותיי שהיו טעונות תיקון מקומי קיבלתי כמובן את התיקונים, ושמחתי להסברים. נוצר בילבול, אני משער. העורכים הוותיקים, ניתן לומר שכבר מלכתחילה, ראו ניגוד בין הפרזנטציה שלי באזור ההידיינות לבין איך שהתבלטתי ככותב מעל-הממוצע בתרומות לערכים. אני מעריך שהניגוד הזה היה לא פשוט כלל לאנשים מסוימים שהעדיפו לשפוט אותי לפי צורת הדיון שלי. נוצר כדור שלג טראגי.

אני כאן כדי לכתוב אנציקלופדיה שיתופית, שהיא עבורי פלטפורמה שאין כדוגמתה לקידום ומימוש של מספר קודים שמניעים אותי בחיי האישיים וכעורך, והם שיתוף, נגישות, שוויון, התנדבות ואיכות. השותפים הטבעיים שלי כאן הם וויקיפדים שכמוני מחויבים לאותו קודקס, רציונליים, עצמאיים, ולא ערסים; בני-אדם שערכים ישנים וטובים עבורם אינם "פלצנות" כי אם הוויה ודרך-חיים. צר לי שהיה עלי ל"הירשם".

הפיאסקו והכאוס, האם יתכן שאתם כבר מאחורינו?

יום מצוין לכולם, יחד נשמור על ערכינו המשותפים.

בתמונה השמאלית: שְׁוָארְצֶע חַיֶּה זְצוּקַ"ל שֶׁתִּחְיֵה, ברגע של תובנה סגולית.

מידע על כישורי שפה של המשתמש
he-N משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
en-4 This user has near native speaker knowledge of English.
sv-4 Den här användaren kan svenska nästan på modersmålsnivå.
fr-3 Cet utilisateur dispose de connaissances avancées en français.
no-3 Denne brukeren har omfattende kjennskap til norsk (bokmål).
af-2 Hierdie gebruiker het middelbare kennis van Afrikaans.