משתמש:Potproke332/הלווה בוס (סדרה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הלווה בוס (Helluva Boss/גהינובה בוס/בוס הלובה) היא סדרת רשת קומית מוסיקלית שחורה למבוגרים שנוצרה על ידי ויויאן "VivziePop" מדראנו. המופע כולל צוות דמויות שונה וקו עלילה שונה ממלון ההאזבין, מופע נוסף שיצר מדראנו, למרות שהתרחש בתוך אותו יקום. כפי שתיאר זאת מדראנו, בעוד ששתי התוכניות חולקות את אותה ההגדרה, מלון חזבין עוסק בגאולה ובהשלכות ואילו הלווה בוס עוקב אחר "דמויות וחברות שכבר קיימות בגיהנום" כאשר הדגש העיקרי הוא ביחסים הבין -אישיים בין הדמויות. הטייס שוחרר ב -25 בנובמבר 2019, ואילו הפרק הראשון של העונה הראשונה, בהפקת SpindleHorse Toons, שוחרר ב- 31 באוקטובר 2020. העונה הראשונה שוחררה אך ורק לערוץ היוטיוב של מדראנו כפי שעשתה לאנימציות אחרות.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר עובדי חברת I.M.P. (מומחי רצח מיידיים), חברת חיסול ללא חיסול בגיהנום, בעבודותיהם השונות. חברי חברת I.M.P. כוללים את בליצו (מבוטא "בליץ"), הבוס של המיזם, יחד עם מומחה הנשק מוקסי, תחנת הכוח מילי ופקידת הקבלה הלונה כלונה. בעזרת ספר עתיק שהושג מסטולאס, שד גיהינום גוטי, הם ניגשים לעולם האנושי כדי להשלים את משימותיהם.

סקירת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מ'ס פרקים תקופת שידור מקורית מ'ס צופים בעולם ( במיליונים)
פיילוט 1 25 בנובמבר 2019 40.6
1 8 31 באוקטובר 2020 יפורסם בהמשך 120

פיילוט[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם הפרק בימוי על ידי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
פיילוט ויויאן מדראנו ברנדון רוג'רס וויויאן מדראנו

סמנתה איימס, אמנדה הרד, איימי הרד ולידיה ליו

25 בנובמבר 2019
אימפ בליצו הנלהב ועובדיו הכפופים - מוקסי, מילי (אשתו של מוקסי) ולונה (בתו המאומצת של בליצו ופקידת הקבלה של I.M.P) - ניהלו סוכנות חיסול בשם אנשי המקצוע הרצח המיידי (I.M.P.). הקבוצה מוצגת כשהיא דנה כיצד לפרק עסקים שוב לאחר שאירוע במהלך אחת ממשימותיהם מאיים לפגוע במוניטין שלהם. במהלך פגישתם, הם מתווכחים על נושאים שונים, כגון לונה לא תורמת לעסק רב, ובליצו עוקבים אחר מוקסי ומילי מחוץ לעבודה. חלק מהסיפור האחורי מסופק בצורה של פלאשבק, שבו בליצו גונב ספר מסטולאס, אחד השדים הגייתיים של הגיהינום, לאחר ששכב איתו; הספר הזה הוא מה שמאפשר I.M.P. לנסוע לעולם האנושי כדי לבצע את להיטיהם. הברקה נוספת מגלה כי התקרית I.M.P. מדברים עליהם האם הם יורים בטעות בילד קטן בשם אדי תוך שהם מכוונים למישהו אחר. בסופו של דבר, I.M.P. לקבל הודעה מהלקוח המאשר שאדי היה המטרה הנכונה, ולהתפייס תוך פירוק ביחד. לאחר מכן הם שולחים את שרידיו בשקית לאמו בטלוויזיה בשידור חי.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בעונה שם הפרק בימוי על ידי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
1 משפחת רצח ויויאן מדראנו מדראן וברנדון רוג'רס 31 באוקטובר 2020
הגננת גברת מייברי (מארה וילסון) מגלה שבעלה מנהל רומן עם אישה בשם מרתה (ג'ינקקס מונסון). בהתקף זעם היא הורגת את בעלה ופוצעת את מרתה, לפני שהתאבדה כשהבינה שעשתה זאת מול תלמידיה. מרתה זוכה לשבחים על ששרדה את הפיגוע, וזוכה לפרסום ועושר. גברת מייברי, כיום שד שנידונה לגיהנום, שוכרת את חברת I.M.P. להרוג את מרתה, שמתגלה שיש לה בעל בשם ראלפי (מקסוול אטומים) ושני ילדים. מוקסי מהסס בנוגע להרוג אם ולהרוס משפחה תמימה כביכול, ולכן הוא מפיל את האקדח של בליצו כשהוא יורה. זה מתריע על מרתה ומשפחתה, שחושפים את טבעם האמיתי והנבל כקניבלים שסוגדים לשטן, וממשיכים לרדוף אחרי הבלמים. בליצו נמלט, אך מוקסי נלכד על ידי הילדים, ומילי נדפקת מחוסרת הכרה על ידי ראלפי.

בליצו מתחמק בתחילה ממרתה המחזיקה ברובה ציד, אך שיחת טלפון מסטולאס (ברייס פינקהם) מביאה ללכידתו. הוא ומילי קשורים למוט על ידי מרתה וראלפי, שמתכננים להרוג אותם. מוקסי בורחת מאחיזת הילדים והורגת את מרתה, מצילה את בליצו ומילי, בעוד ראלפי בורח. כשבליצו ומילי חוזרים לגיהנום, מוקסי נשארת מאחור כדי להרוג את המשפחה שנותרה. עם זאת, הוא מרחם עליהם, ומחליט לחסוך מהם, וקורא למשטרה המקומית להתמודד. עם זאת, במקום לעצור אותם בשקט, המשטרה מפוצצת את הבית והורגת את רלפי וילדיו. מוקסי רואה את כל זה לפני שהוא נגרר דרך הפורטל על ידי בליצו. בחזרה לגיהנום, בליצו, מילי, לונה ומייברי חוגגים על עוגה, בעוד מוקסי יושב, טראומה כי גרם למותה של משפחה שלמה.

2 לו לו אדמה ויויאן מדראנו מדראנו ורוג'רס 9 בדצמבר 2020
אשתו של סטולס, סטלה (ג'ורג'ינה ליהיא), נלחמת עם סטולס לאחר שנודע לה על הרומן שלו עם בליצו. מתוך רצון לצאת מהבית, לוקח סטולס את בתו המתבגרת אוקטביה (בארט וילברט וויד) ללו לואו לנד, פארק שעשועים שנהנה בילדותו (ג'וליאנה סאדה). לטיולם שוכרת סטולס את חברת I.M.P. לשמש כשומרי ראש. בליצו משגיח על סטולה ואוקטביה, בעוד מוקסי ומילי מנסים ליהנות בפארק.

סטולס לוקחת את אוקטביה לצפות בנגן הקרקס רובו פיז (אלכס ברייטמן), אך היא בורחת מההופעה, מאסה מהפלרטטים של אביה לעבר בליצו. סטולאס עוקב אחריה ומשאיר את בליצו להילחם עם רובו פיז, עמית לשעבר שלו. סטולאס עוקב אחרי אוקטביה לרכיבה מהנה, שם היא אומרת לו שביתה כבר לא מרגיש כמו בית. סטולס מנסה להסביר את מערכת היחסים הכושלת שלו עם אמה, אך לא מצאה את המילים לעשות זאת. אוקטביה מודה שהיא חוששת שסטולס ישאיר אותה מאחור לטובת בליצו, אך סטולס מבטיח לה שהוא לעולם לא יעזוב אותה. לאחר שיחתם, סטולאס מחליט שהגיע הזמן לעזוב כשהמאבק של בליצו ורובו פיז מצית את כל הפארק.

3 אביב שבור ויויאן מדראנו מדראנו ורוג'רס 31 בינואר 2021
מקום החניה של חברת I.M.P נגנב על ידי האקס כוכב הפופ של בליצו, ורוסיקה מיידי (כריסטינה ווי), כך שהוא מאתגר אותה ואת עמדת הסוקובי שלה לאתגר: אם אי.מ.פ. יכול להרוג יותר אנשים ממה שהקבוצה של ורוזיקה יכולה לקיים איתם יחסי מין ביום אחד, ורוסיקה תצטרך לוותר על מקום החניה. עם פורצי האביב החוגגים כיעדים, לונה מתחפשת לנערה גותית אטרקטיבית כדי לפתות קורבנות עבור I.M.P. להרוג. עם זאת, היא זונחת את האתגר לפלרטט עם כלב הכלבים של ורוסיקה, וורטקס (ג'יימס מונרו איגלארה), שכן הקבוצה שהתחפשה גם של ורוזיקה מהפנטת את שוברי האביב שנותרו לקיים איתם יחסי מין. ויכוח מתעורר בין לונה לבליצו לאחר שהתערב בינה לבין וורטקס. היא נוזפת בו שהתייחס אליה כאל ילד, ובליצו שבורת לב מסתערת, זונחת גם את האתגר.

מוקסי ומילי לוקחים את האתגר לידיים וממשיכים להרוג אנשים, אבל כמה בני אדם תופסים את מוקסי וזורקים אותו לחבית בירה. כאשר מילי מצילה את מוקסי מהחבית, דג המוטה על ידי פחית בירה שוורוסיקה זרקה לאוקיינוס ​​מתחיל לתקוף את החוף. מילי הורגת את מפלצת הדגים, ובליצו משתמש באירוע כדי לסחוט את ורוסיקה כדי לחסל את האתגר. שֵׁד. חוזר לגיהנום כדי להשיב את מקום החניה שלהם, בעוד ורוסיקה המחופשת עדיין וצוותה נעצרים על ידי המשטרה האנושית.

4 כ.ר.ו.ב ויויאן מדראנו מדראנו ורוג'רס 14 במרץ 2021
שֵׁד. נשכר על ידי הממציא המטורף לופטי גופטי (רוג'רס) כדי להרוג את שותפו העסקי הוותיק, לייל ליפטון (מייקל רוקו), על שנטל קרדיט על מכונת ההזדקנות שלהם. ליפטון, שנפגע ממכונת ההזדקנות, הוא כיום זקן זקן שכבר אינו רואה טעם בחיים. בדיוק כשליפטון עומד להתאבד, כרובים באים לשכנע אותו כי כדאי לחיות חיים על ידי הצגת דברים משמחים כמו טבע, תמימות בילדות ואהבה. עם זאת, I.M.P. עוקב אחר הקבוצה ומחבל בכל ניסיונות הכרובים.

לאחר I.M.P. מסכל ניסיון נוסף לעזור לליפטון בתוך תיאטרון, פרץ מאבק בינם לבין הכרובים. ליפטון, שרואה את כמות הצרות שהכרובים והשדים גורמים לו, מבין את משמעות חייו ומחליט לחיות, רק כדי שהכרובים ימעכו אותו בעקיפין מתחת לפסנתר. הכרובים מיד הוגלו מהשמיים על ידי הממונה על כך שהרגו את ליפטון מבלי משים. שֵׁד. חוזר לגיהנום, מאמין שנפשו של ליפטון הלכה לגן עדן. עם זאת, כשם שגופטי מתעמת איתם על כך שנכשל בעבודתם, ליפטון מגיע לגיהנום ומגלה שהוא התנסה באנשים חפים מפשע, ומתפייס עם גופטי.

5 פסטיבל ירח הקציר ויויאן מדראנו מדראנו ורוג'רס 30 באפריל 2021
בליצו מסכים להצטרף לסטולות בפסטיבל ירח הקציר, פסטיבל המוצג בטבעת הזעם של הגיהינום. שֵׁד. שוהה בבית הוריה של מילי במשך כל האירוע. מוקסי נאבק בהרשמה של הוריה של מילי, לשעשוע רב של חלוץ החווה שלהם (נורמן רידוס), שמקשר ידידות עם בליצו. מוקסי, בליצו וחלוץ בסופו של דבר מתחרים במשחקי הכאב השנתיים, אך מוקסי מפסידה במהירות כל אחד מהאירועים.

כשהיא מיואשת, מוקסי חוזר לבית ומגלה שחלוץ מתכנן לרצוח את סטולס. מוקסי ומילי מנסים לעצור אותו, אבל סטרייקר משתלט עליהם ונועל אותם במרתף. מוקסי פורצת מהמרתף ויוצאת לחפש את סטרייקר. כשהחלוץ עומד להרוג את סטולה, בליצו מתעמת איתו. החלוץ מנסה לשכנע את בליצו להפעיל את סטולה ולצדו איתו לפני שמוקסי יגיע. החלוץ נלחם במוקסי ובליצו, אך בורח לאחר שהם משתלטים עליו. מאוחר יותר, במוטל, סטרייקר מודיע לסטלה, ששכרה אותו להרוג את בעלה, על ניסיון ההתנקשות הכושל שלו.

6 מחפשי האמת ויויאן מדראנו מדראנו ורוג'רס 21 באוגוסט 2021
בליצו ומוקסי נלכדים על ידי הסוכנים 1 (מייקל רומיאו רוקו) ו- 2 (אריקה לוטרל), חברי ה- D.H.O.R.K.S. הארגון, אשר עקבו אחר פעולות I.M.P. על פני כדור הארץ. בליצו ומוקסי נלקחים למתקן מאובטח ונחקרים על ידי הסוכנים, שמשתמשים בהם גז אמת; עם זאת, הדבר גורם להם לסבול מהזיות סביב בעיותיהם האישיות. לאחר מכן הם מיישבים את תלונותיהם זה עם זה כאשר גז האמת מתפוגג.

בינתיים מילי ולונה חודרים למתקן ונלחמים דרכם דרך D.H.O.R.K.S. סוכנים להצלת בליצו ומוקסי. לאחר שהשדים מתאחדים מחדש, הם נאלצים להילחם בסוכנים הנותרים ולמרות שהם מצליחים להרוג את רובם, בסופו של דבר הם נלכדים ומוחזקים באקדח על ידי סוכנים 1 ו- 2. I.M.P. ניצלים על ידי סטולס, המחזיק בסוכן 2 והסוכנים המתים וגורם להם להזמין אותו, ולחזור איתו לגיהנום. למרות שהיו מבועתים ממה שקרה, הסוכנים 1 ו -2 הצליחו לתעד את האירועים שהתרחשו בתוך המתקן, ואספו מספיק ראיות כדי לשכנע את הממונים עליהם בקיומם של שדים.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בליצו (ברנדון רוג'רס) - הוא מייסד ומנהל IMP והוא אחת הדמויות הראשיות של הלווה בוס.

מוקסי (ריצ'רד הורביץ) - הוא הרוצח והמומחה לנשק של IMP , בעלה של מילי ואחת הדמויות הראשיות של הלווה בוס.

מילי (ויויאן ניקסון) - מילדרד, המכונה בדרך כלל מילי, היא אשתו של מוקסי וחבורה של IMP . היא דמות מרכזית של הלווה בוס.

לונה (אריקה לינדבק) - היא פקידת הקבלה של IMP , בתו המאמצת של בליצו ואחת הדמויות המרכזיות של הלווה בוס.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרטה (ג'ינסקס מונסון) - היא דמות מינורית שהופיעה לראשונה ב"משפחת רצח "כאנטגוניסט הראשי. היא הסיעה את גברת מייברי מעבר לנקודת השבר שלה לאחר שנראתה שוכבת עם בעלה של מייברי.

גברת מייברי (מארה ווילסון) - היא שד חוטא ששכר את בליצו וצוותו להרוג אישה בשם מרתה , שאותה היא תפסה לקיים יחסי מין עם בעלה בפרק הבכורה שלה, " משפחת רצח".

וורטקס (ג'יימס מונרו איגלרט) - הוא שומר ראש של Popstar המפורסם Verosika תעופה בחקירה אשר ערך את הופעת הבכורה שלו לצדה וצוותה ב " הקפיץ השבור ".

הפקה ושחרור[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2019 ציינה מדראנו כי היא עבדה עם אריקה לינדבק, ברוק בייקר, ברנדון רוג'רס על "פרויקט חדש", ככל הנראה בהתייחסו ל Helluva Boss. באוגוסט פרסמה איורים של צוות השחקנים הראשי. הפיילוט לוהק על ידי שחקן הקול קלן גוף ובניהול קולי של מדראנו וריק זיף. החברה "קאובוי חסר פרשים" סייעה למדראנו בעבודת הקול במהלך העונה הראשונה, עם בימוי קולי של הורביץ ומדראנו. לדברי מדראנו, ההשפעה על פיתוח Helluva Boss הייתה לפתח פרויקט גיבוי עם אותה נוסחה ורעיון של "שדים בגיהנום" תחת שליטתה היצירתית המלאה למקרה שיקרה משהו שיעכב או יבטל את מלון חזבין.

מאוחר יותר, לוקאס ברמודז מ- Screen Rant ייחס את הצלחתו של מלון חזבין כסיבה היחידה להאיר את בוס הלובה. בשלב מסוים ביקש רוג'רס מג'ינקקס מונסון להשמיע דמות ב- Helluva Boss, אך מונסון רצה "להשמיע דמויות מלאי במקום" והם עשו זאת, והביעו דמויות שונות במהלך העונה הראשונה של התוכנית.

ב -25 בנובמבר 2019, הטייס שוחרר בערוץ היוטיוב של מדראנו. מדראנו תרמה את כישורי הכתיבה והאנימציה שלה לפרק זה. הפקת כתיבת פרקים נוספים החלה בדצמבר 2019, עם 8 פרקים שהוזמנו. לפרקים אלה, שרה "סרוול" פישר עבדה כאנימטורית, סם מילר כמעצבת רקע ואדי מיד כאמנית ניקיון. בדצמבר 2019 דיווחה מדראנו שהיא ורוג'רס כתבו עלילות פרקים עבור העונה הקרובה, וחיפשנו אמני סטוריבורד. כתיבת הפרקים נמשכה עד ינואר 2020.

ביוני 2020 הצהירה מדראנו על כוונתה להציג דמויות שחורות נוספות במלון Helluva Boss וב- Hazbin בציוץ שבו היא קראה לאנימטורים שחורים לשתף אותה בעבודתם כקורות חיים שאפשר לשכור אותם לעבודה בסדרה כדי לעזור ל"מוכשרים " אנשים הזקוקים להזדמנויות. "כמה חודשים לאחר מכן, באוגוסט 2020, הושלמה ההקלטה של ​​שמונה הפרקים הראשונים של עונה 1, ולוקאס ברמודז מ- ScreenRant ניבא כי פרקים נוספים של Helluva Boss ישוחררו ל- YouTube" כסדרת אינטרנט "בגלל מגיפת COVID-19, תוך ציון החדשות כי מלון חזבין נאסף כסדרה על ידי A24.

באוקטובר 2020, הפרק הראשון של עונה 1 שוחרר בהלווין (31 באוקטובר 2020). היא הצהירה ב -7 באוקטובר כי העונה תתחיל בסתיו 2020, אך לא כל הפרקים יימחקו בבת אחת, כששמונה הפרקים הראשונים משמשים תחילתה של "עונה הרבה יותר מפוארת". ב -31 באוקטובר היא אמרה כי "החלה העונה הראשונה של קריקטורה שהוכנה בעצמם." זה בניגוד לחדשות שהעונה הראשונה תצא בסוף 2021. בפרק, רוג'רס והורביץ חוזרים כבליצו ומוקסי, ובעוד לינדבק חוזרת בתור לונה, היא מוחלפת בוויויאן ניקסון כקולה של מילי. בייקר הוחלף על ידי ברייס פינקהאם בתפקיד סטולס. כוכבי אורח של הפרק כוללים את מונסון, מארה וילסון ומקסוול אטומים. וילסון משמיעה מורה אנושית לשעבר בבית הספר לגורים צעירים המתאבדת ברצח והתאבדות לאחר שגילתה שבעלה ניהל רומן עם פילגש בשם מרתה (שמוצגת על ידי מונסון). מרתה היא אישה שנראית "מאושרת ובריאה" על פניו אך היא רצחנית (יחד עם שאר בני משפחתה). בנוסף, אטומים משמיעים את רלפי, בעלה של מרתה. מדראנו גם השמיע "גברת קופאית אקראית." [J] באותו היום הוציא ג'פרסון פרידמן סינגל מהפרק הראשון שכותרתו "Stolas Speaks".

ב -15 בנובמבר, חשבון הטוויטר הרשמי של התוכנית הצהיר כי הפרק השני "יגיע בקרוב." מדראנו שיתפה מספר טיזרים לשנייה באינסטגרם ובטוויטר שלה. ב- 8 בדצמבר 2020, הודיע ​​חשבון הטוויטר הרשמי של Helluva Boss כי הפרק הבא, שכותרתו "לו לו לאנד", ייצא למחרת. ב -31 בינואר 2021, הפרק השלישי של הסדרה שוחרר ביוטיוב בעקבות טיזרים משותפים בטוויטר. עם זאת, הפרק הוגבל על ידי YouTube, מה שהוביל לזעקה מצד העובדים בתוכנית. לאחר מכן הביעה ניוגראונדס עניין באירוח הגרסה הלא מצונזרת של הפרק ו"פרומו עם באנר בעמוד ראשון, "משהו שמדרו תמך בו. ב- 1 בפברואר, לאחר שהוגבלה הגבלת הגיל של הפרק על ידי YouTube, צייץ מדראנו כי הפרק "ניתן לצפייה שוב"

בפברואר 2021, אמרה מדראנו לאינסיידר כי בובה הלובה נותרה עצמאית ממלון חזבין, ואמרה כי בכוונתה להשאיר אותו כך כל עוד "הקהל רוצה להמשיך לראות אותו", והוסיף כי יש להם "תוכנית לאן הסיפור הולך" מסתיימת, ומציינת כי סוף נראה לה "סוריאליסטי" בשל הצוות המסור שעובד על התוכנית.

ב- 26 בפברואר 2021, פורסם טיזר לפרק רביעי בחשבון הטוויטר הרשמי של Helluva Boss, בו נאמר כי הפרק "מתבשל" והיה הפרק ה"זני ביותר "עד כה. טיזר נוסף ששותף בחשבון הטוויטר הצהיר כי פרק רביעי ישוחרר ב -14 במרץ 2021.

ב -17, 24 ו -27 באפריל 2021 חולקו טיזרים בחשבון הטוויטר, כולם מבטיחים שחרור מהיר של פרק 5. [34] [35] [36]

ב- 5 במאי 2021, חשבון הטוויטר Helluva Boss הצהיר כי פרק 6 יהיה "הארוך ביותר בעונה זו", וכי הקבוצה תצטרך חודש נוסף כדי להפיק אותו. קליפ קצר ששותף ב- 16 ביולי 2021 בטוויטר הצהיר כי לא ייקח הרבה זמן עד שיצא הפרק השישי. שני טיזרים אחרונים שחולקו ב -19 וב -21 באוגוסט 2021 ציינו כי הפרק ייצא בסוף השבוע שלאחר מכן.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלווה בוס זכה לשבחי הביקורת, לשבח שבחים על האנימציה, הדמויות, המשחק הקולי וההומור. בדצמבר 2019, במאמר על המצב הנוכחי של אנימציה למבוגרים, מבקר האנימציה CBR, ראובן ברון, הצהיר כי למרות שפרקי הפיילוט של מלון חזבין והלובה בוס זכו ל"ביקורת מוצדקת כלשהי "בגלל ההומור הבוסר והעצבני שלהם, הם עדיין "עבודה עמוקה של אהבה מנקודת מבט של אנימציה." פוטנציאל ". באופן דומה, מבקר האתר הספרדי Cafetoons שיבח את הדמויות שהוצגו ב"דרך מתאימה מאוד" תוך שמירה על הקומדיה הבוגרת והשירים הקליטים. יש הטוענים שאפילו טייס בוס הלובה היה טוב יותר מטייס מלון חזן. אנימטורים אחרים שיבחו את הפרק הראשון של ההצגה. אחרים אמרו כי בכל פרק יש "מספרים מוזיקליים מרובים" כמו אנימניאק ו"פיימיי גיא ", ולמרות שהפרק השני רציני יותר מהפרקים הקודמים, יש" הרבה צחוקים והתנכלויות. בדיחות. "[15] אותו הדבר נאמר גם על הפרק השלישי של התוכנית, שלמבקר אחד אמר שיש סוגים אחרים של הומור כמו" שבירת הקיר הרביעי וההבהבה-ואתה מפספס את זה. " גרנט נלסון כתב ב"קלריון "כי הסדרה היא" שכל חנון וגותי יאהב "ואמר שהתוכנית מגיעה הביתה בהתעללות בעובדי מין ובמשפחות שבורות.