משתמש:TDKR Chicago 101/קונרד ביין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קונרד ביין סטאפורד (4 בפברואר 1923 - 14 ינואר, 2013) היה שחקן הקנדי אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו כפיליפ דראמונד בסטרוקס Diff'rent סיטקום וכמו ד"ר ארתור הרמון במוד. ביין יש אח תאום, Bonar ביין.

יין נולד בLethbridge, אלברטה ב -4 בפברואר, 1923, בנו של ז'אן אגנס (נולד יאנג) וריסון סטאפורד ביין, שהיה סיטוני. הוא למד בבית הספר לאמנויות יפות באנף לפני שירת בצבא הקנדי במלחמת העולם השנייהיין היה שני בנים ובת עם מוניקה סלואן, שאליו היה נשוא בשנת 1945 ועד מותה בשנת 2009. יין מת מסיבות טבעיות ב -14 בינואר 2013, בליברמור, קליפורניה, בגיל 89. הוא היה רק ​​פחות מחודש מיום הולדתו ה -90.


==אתרי אינטרנט אחרים== {{commonscat}} *{{IMDb name|0047699}} [[קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה אמריקאים]] [[קטגוריה:שחקני תיאטרון אמריקאים]] [[en:Conrad Bain]] [[ar:كونراد باين]] [[da:Conrad Bain]] [[de:Conrad Bain]] [[es:Conrad Bain]] [[fi:Conrad Bain]] [[fr:Conrad Bain]] [[it:Conrad Bain]] [[ja:コンラッドベイン]] [[ko:콘래드 베인]] [[nl:Conrad Bain]] [[pl:Conrad Bain]] [[pt:Conrad Bain]] [[ru:Конрад Бэйн]] [[sh:Conrad Bain]] [[simple:Conrad Bain]] [[sr:Конрад Бејн]] [[sv:Conrad Bain]] [[tr:Conrad Bain]] [[zh:康拉德貝恩]]