משתמש:Tehilalushi/קלרה אלונסו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מריה קלרה פנצ'ה אלונסו (נולדה ב-2 בפבואר בשנת 1990, בעיר רוסריו שבארגנטינה) קלרה אלונסו המכונה קלרי. מוכשרת מאד. היא שחקנית, מנחה, זמרת, רקדנית, מדובבת, ומנצחת ארגנטינאית.

החיים האמיתיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמה היא רופאת ילדים ואביה הוא מהנדס. יש לה 2 אחים צעירים: אגוסטין ואיגנסיו. כשהיא היתה בת שנתיים בלבד. היא ומשפחתה עברו לCapitán Bermúdez שהיא עיר קטנה יותר מחוץ לרוסריו. כשהיתה בת שמונה, היא עברה לבואנוס איירס עם משפחתה. מאז ילדותה התאמנה. היא עשתה התעמלות, ריקוד, שחיה, תיאטרון מוסיקלי, שירה ומשחק. היא למדה ב-Inmaculada de Castelar, והיא למדה בבית ספר לתיאטרון מוסיקלי בשם "Broadway Street" בבואנוס איירס, שבו היא השתמשה בכמה מחזות כגון "אליס בארץ הפלאות" בתיאטרון אסטרל. כשהיא היתה בת 19, היא עזבה את בית הוריה ומתגוררת בבואנוס איירס.

עוד על קלרי[עריכת קוד מקור | עריכה]

על קלרי בקצרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קלרי אוהבת את ישראל, העמוד שלה בישראל הוא: clarialonsoisrael@ באינסטגרם, ו: clarialonsoisr1@ בטוויטר, קלרי מודעת לעמוד! היא התארחה בתוכנית Zapping Zone, סדרה אמריקנית לטינית, במשך כמעט ארבע שנים, יחד עם דייגו אלקלה.

היא פגשה את חורחה בלנקו לפני יולטה כי קלרה הייתה אחד מהשחקנים הראשיים בסדרה: Highway: Rondando la Aventura מיני סדרה בערוץ דיסני אמריקה הלטינית. שם שיחקה בתור "קלרי", וחורחה היה אורח בפרק 10.

היא מדובבת את הדמות ביה בגרסה הספרדית של Fish Hooks.

היא נבחרה לתפקיד בהיי סקול מיוזיקל הגרסה הארגנטינית- High School Musical: El Desafío.

סימן גלגל המזלות שלה הוא מזל דלי.

היא אמרה בראיון שהדבר שהיא הכי אוהבת אצלה הן העיניים. מערכת היחסים בינה לבין מרטינה סטוסל דומה לזה שבין אנג'י וויולטה.

היא יוצאת עם דייגו דומינז, שמשחק את דייגו בעונה 2 ו-3 של ויולטה. ז'אנר המוזיקה האהוב עליה הוא ג'אז. הדמויות האהובות עליה ביולטה הן נתי וג'ייד.

בזמן הפנוי שלה היא אוהבת לבלות עם חבריה.

השם קלרה אומר 'ברור' או 'בהיר'.

היא צנחה ממטוס לפני.

מעריציה נקראים "Clarináticas".

היא יכולה לדבר ספרדית אנגלית ואיטלקית.

לה ולדייגו יש כלב בשם ויסנטה.

היא שיחררה סינגל הבכורה בשם "Mi Alrededor" (סביבי) בשינה 2008.

היא אוהבת טניס.

היא החלה ללמוד איטלקית כדי להתחיל לעבוד באיטליה. היא יחד עם ניקולס גרנייה וחואקין ברטולד השתתפה ב-McDíaFeliz בארגנטינה בנובמבר 2014. בתחילת שנת 2015, היא השתתפה במופע הריקודים על קרח האיטלקי " Notti Sul Ghiaccio". והיא היתה מקום רביעי!

בקרוב היא תשחק בסרט בשם "Jazmin de invierno", ביחד עם השחקן ששיחק איתה את "פבלו" שהיה הזוג שלה ב"בויולטה" עונה 1.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נעדכן בקרוב!