משתמש:Wifp/סוזן ביסל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סוזן ביסל הינה מנכ"ל ארגון Global Partnership to End Violence Against Children. קודם לכן שימשה יו"ר ראש האגף להגנה על ילדים של ה - UNICEF. סוזן ביסל הינה דוקטור לפילוסופיה. היא אינה מתנגדת לאימוץ בינלאומי, אך מאמינה שעדיף להשיב ילדים נטושים למשפחותיהם הקודמים וממליצה לממשלות לספק תמריץ כספי קטן למשפחות שמוכנות לכך. היא מתנגדת לתפיסה שישנו משבר יתומים גלובלי ומאמינה כי "המשבר הוא משהו אחר...משבר הגנה על ילדים".

בשנת 2000, המחקר שלה בנושא עבדות ילדים בבנגלדש פורסם. בשנת 2007 היא נאמה בפורום קנדה לשלום הילד ב - HALIFAX REGIONAL MUNICIPALITY, NOVA SCOTIA, CANADA, ואמרה כי על המדינה לאסור כל צורה של ענישה גופנית בבית, כולל הכאה. בשנת 2009 נאמר ב - DAR ES SALAAM, TANZANIA, ואמרה כי יש לנקוט בצעדים במדינה כדי לטפל בסיבות לעבדות ילדים. היא זיהתה את ביטול התשלומים לבתי הספר היסודיים כדרך טובה לפתרון מניעים אלה. בשנת 2011, כאשר העבירו ביקורת על UNICEF על כך שלא פעלה בנושא טענות ארגונים חוץ ממשלתיים לשימוש סיסטמטי של עבדות ילדים באוזבקיסטן, ביסל אמרה "אנחנו לא משטרה, אנחנו לא משגיחים. לאחר שהופיעה ב - TAKEN, סרט בנושא סחר בילדים, LIAM NEESON קיבל השראה להלחם בהתעללות בילדים וביולי 2013, ביסל השמיעה את אמונתה שעבודתו של NEESON בנושא זה תהיה יעילה.

ביסל משמשת משקיפה עבור WEPROTECT, ארגון גלובלי ללא מטרות רווח שמטרתה להגן על ילדים ברשת ועצירת הפשיעה של התעללות וניצול של ילדים ברשת.


קטגוריה:סחר בבני אדם