מתה לאהוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מתה לאהוב
Love Hard
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי Hernán Jiménez עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'וזף מק'גינטי ניקול עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה פריסילה נד-פרינדלי עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים Heather McMahan
Mikaela Hoover
לוקלין מונרו
רבקה סטאב
Takayo Fischer
ג'יימס סייטו
דארן בארנט
הארי שום ג'וניור
ג'ימי או יאנג
נינה דוברב עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה מארק אורטון עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום שיין הרלבוט עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Wonderland Sound and Vision עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 2021 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 104 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט רומנטי עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מתה לאהובאנגלית: Love Hard) הוא סרט קומדיה רומנטית אמריקאי משנת 2021 בבימויו של הרנן חימנס. הסרט נכתב על ידי דני מאקי ורבקה יואינג ומככבים בו נינה דוברב, ג'ימי או. יאנג ודארן בארנט. הסרט מספר את סיפורה של אישה צעירה שטסה לקצה השני של ארצות הברית כדי לחגוג את חג המולד עם בחור שהכירה באתר היכרויות, ומגלה שהוא השתמש בתמונות של אדם אחר.

הסרט עלה לשידור בנטפליקס ב-5 בנובמבר 2021.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נטלי באואר היא בעלת טור היכרויות מלוס אנג'לס, שמתעדת את אסונות הדייטים הנקרים בדרכה באמצעות אפליקציית היכרויות. לאחר שהחליטה להרחיב את רדיוס החיפוש של האפליקציה, נטלי יוצרת קשר עם בחור בשם ג'וש לין ונוצר ביניהם חיבור חזק באמצעות שיחות טלפון ארוכות. היא מחליטה לנסוע לעיר הולדתו לייק פלאסיד שבמדינת ניו יורק, כדי להפתיע אותו לחג המולד, ומבטיחה לבוס שלה שזה יהיה הסוף לאסונות הדייטים שלה. כשהיא מגיעה לביתו היא מגלה שהיא רומתה על ידי ג'וש, שהשתמש בתמונות של אדם אחר בפרופיל שלו. נטלי כועסת, אבל לומדת שהבחור שג'וש השתמש בתמונותיו, טאג אבוט, מתגורר במקרה באותה עיירה. ג'וש, חבר לשעבר של טאג, מציע להכיר ביניהם אם היא תעמיד פנים שהיא חברה שלו למשך תקופת החגים. נטלי מסכימה להישאר עם משפחת לין.

ג'וש מציג לטאג את נטלי בתור בת דודתו ונותן לה טיפים איך למצוא חן בעיניו. נטלי משקרת לגבי העניין שלה בסופר הנרי דייוויד תורו ובטיפוס קירות כדי להרשים את טאג. טאג מזמין אותה לטפס על קיר, שם היא מסתירה את פחד הגבהים שלה מטאג וג'וש עוזר לה לטפס. טאג מזמין את נטלי לדייטים נוספים.

נטלי פוגשת את אחיו של ג'וש, אוון, האח המוצלח שדורש כל הזמן את תשומת הלב של משפחת לין. כאשר נטלי וג'וש מקבלים שבחים על הדואט שלהם במהלך שירי חג המולד, אוון מקנא ומודיע על ההיריון שלו ושל בת זוגו. בניסיון לגנוב בחזרה את אור הזרקורים, ג'וש מציע לנטלי נישואים, ומתוך לחץ היא אומרת כן. ג'וש מרגיע את נטלי שלאחר החגים הם יספרו להורים שהם רבו ונפרדו. נטלי לומדת על תחביב הכנת הנרות של ג'וש, תחביב שהוא התחיל כדי להיזכר בריח של סבו לאחר מותו. היא מעודדת אותו לעשות מזה עסק.

הודעת האירוסין של ג'וש ונטלי מודפסת בעיתון המקומי, מה שמניע את השניים לבלות את הבוקר המוקדם באיסוף כל העיתונים ברחבי העיר כדי שטאג לא יראה. נטלי עוברת על התמונות המקוריות של הפרופיל של ג'וש באתר ההיכרויות, לפני שהחליף לתמונות של טאג, ואומרת לו להשתמש בתמונות שמבליטות טוב יותר את החוזקות שלו. כאשר נטלי הצמחונית מתכוננת לאכול במסעדת סטייקים בדייט עם טאג, ג'וש אומר במרירות לנטלי שהיא לא צריכה לשקר או להתפשר על האמונות שלה עבור טאג. נטלי מזכירה לו שהיא שם בגלל השקר שלו ושהוא לא יכול להטיף לה על כנות. לאחר ארוחת הערב, בה נטלי סבלה ממראה החיות המתות בצלחות ועל הקירות, טאג מספר שהוא הפסיק לחגוג את חג המולד לפני זמן רב ונטלי מבינה שטאג הוא לא הגבר שהיא חשבה שהוא.

משפחת לין עורכת לג'וש ונטלי מסיבת אירוסין מפתיעה במסעדת הסטייקים שבבעלות משפחתו של טאג. טאג מציג את נטלי להוריו בתור חברתו. הבוס של נטלי מגיע ומספר לאוון על טור ההיכרויות של נטלי. אוון אומר לג'וש שנטלי איתו רק בשביל הסיפור הבא שלה. נטלי נושאת נאום במסיבת האירוסין וחושפת בפני כולם את הסיפור האמיתי שלה ואז עוזבת את משק הבית של לין. ג'וש אומר לאביו שהוא לא רוצה יותר לנהל את החנות המשפחתית ומבקש להקים עסק לנרות.

ממתינה באכסניה לילה לפני טיסת הבוקר שלה, נטלי רואה את הפרופיל החדש של ג'וש באפליקציית ההיכרויות, עם תמונות אמיתיות והדגשה של החוזקות שלו כפי שהיא המליצה לו. היא מבינה שהיא מאוהבת בג'וש. היא חוזרת לביתו ומבקשת לחזור אליו, והוא מסכים.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • נינה דוברב בתור נטלי באואר
  • ג'ימי או. יאנג בתור ג'וש לין
  • דארן בארנט בתור טאג
  • הארי שום ג'וניור בתור אוון לין
  • אלתיאה קיי בתור סבתא ג'ון לין
  • ג'יימס סאיטו בתור בוב לין
  • רבקה סטאב בתור בארב לין
  • מאטי פינוצ'יו בתור לי
  • הת'ר מקמהן בתור קרי
  • מיקאלה הובר בתור צ'לסי לין
  • שון דפנר בתור צ'יפ

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2019, הוכרז כי נטפליקס רכשה את תסריט הקומדיה הרומנטית "Love Hard" של דני מאקי ורבקה יואינג, שתואר כ"כשהארי פגש את סאלי" פוגש את "רוקסן". McG ומרי ויולה נבחרו להפיק את הסרט באמצעות החברה שלהם Wonderland Sound and Vision.[1]

באוגוסט 2020, הוכרז כי הרנן חימנס יביים את הסרט, וכי נינה דוברב, ג'ימי או. יאנג וצ'ארלס מלטון יככבו.[2] באוקטובר 2020, הוכרז כי בשל התנגשויות לוח הזמנים של מלטון עם סדרת הטלוויזיה "ריברדייל", הוא הוחלף בדארן בארנט. לצוות השחקנים נוספו גם הארי שום ג'וניור, ג'יימס סאיטו, מיקאלה הובר והתר מקמהן.[3]

הצילומים התרחשו בוונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה,[4] מ-9 באוקטובר עד 21 בנובמבר 2020.[5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Fleming, Mike Jr. (1 באוגוסט 2019). "Netflix Buys Spec 'Love Hard' By Danny Mackey & Ex-Lit Agent Rebecca Ewing; Wonderland Producing". Deadline Hollywood. נבדק ב-14 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Kroll, Justin (14 באוגוסט 2020). "Nina Dobrev, Jimmy O. Yang and 'Riverdale's Charles Melton To Star In Netflix Romantic Comedy 'Love Hard'". Deadline Hollywood. נבדק ב-14 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Kroll, Justin (15 באוקטובר 2020). "Darren Barnet, Harry Shum Jr., James Saito, Mikaela Hoover and Heather McMahan Join 'Love Hard'". Deadline Hollywood. נבדק ב-14 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Banse, Tom (16 בנובמבר 2020). "Lights, camera, action! 'Hollywood North' revved up despite COVID-19 — and because of it". Oregon Public Broadcasting. נבדק ב-14 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ "DGC BC Production List" (PDF). Directors Guild of Canada. 27 בנובמבר 2020. p. 3. אורכב מ-המקור (PDF) ב-3 בדצמבר 2020. נבדק ב-14 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)