נושא בדף שיחת משתמש:TZivyA

בקשות לשיפורים בערכים של הפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה וק:חינוך

3
Hanay (שיחהתרומות)

הי צביה, ראיתי את השיפורים שהכנסת בערך פחד וחרדה מחיסונים בגיל הרך ואני מודה לך על כך. בשבוע האחרון הועלו כ-10 טיוטות וזה היה מאמץ מאד גדול בשבילי. ערכתי רבות את הערכים מבחינת ויקיזציה, ושאלתי שאלות הבהרה עם הסטודנטיות והסטודנטים אותם אני מנהלת בדף השיחה אתם. אני שמחה לכל עזרה בערכים האלה. היו מקרים שהערתי לכותבים על הפתיח של הערך. יש שתיקנו יותר, יש שתיקנו פחות.

בסיכום שלי עם המרצים, אני לא מתערבת בתוכן של הערכים לפני שהם מועברים למרחב הערכים. אני באה לסייע לסטודנטים. כך יש לנהוג בכל טיוטה תחת מרחב משתמש, לא רק של סטודנטים. אני מעירה הערות לסטודנטים, אבל האחריות על התוכן היא שלהם, הם מקבלים ציון על הערך הזה על פי הטיוטה שאושרה על ידי המרצה, וחשוב לא לפגוע בהם כסטודנטים.

אשמח אם תעברי גם על הערכים האחרים במיזם שהועברו למרחב הערכים ותראי מה ניתן שפר, כל תרומה חיובית לערכים האלה תמיד מבורכת על ידי. לי אין כל ידע מקצועי בנושא חינוך בגיל הרך, ואלה נושאים שאני לא עוסקת בהם.

שוב תודה לך

TZivyA (שיחהתרומות)

היי חנה. כעיקרון, אני עסוקה עד למעלה מראש בכל מיני עניינים חוץ-ויקיפדים. אני נכנסת לכאן ועושה עריכות די רנדומליות. עם זאת, אשתדל להקדיש זמן לאיזה ערך אחד או שניים.

Hanay (שיחהתרומות)

תודה רבה. תעשי כמיטב יכולתך. במשך הזמן אני מקווה שנוספים יגיעו ויעברו על הערכים וישפרו אם יש מה לשפר

תגובה ל"בקשות לשיפורים בערכים של הפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה וק:חינוך"