נושא בדף שיחת משתמש:Matanya

Benzazon (שיחהתרומות)

שלום מתניה תודה על ההסכמה לעזור רציתי לבקש את עזרתך בעריכת הדף בנוגע להסכם לכבוד הדדי. רציתי לשאול כיצד להוסיף הפניה מקושרת באתר למאמרים שעוסקים בנושא זה. חלק מהמידע בדף אינו נכון ביחס להסכם לכבוד הדדי. האם ניתן למחקו? (החלק המדבר על ההתנגדות להסכמים מלפני 30 שנה... בסוף ההסכם). בנוסף, עשיתי עריכה ראשונית והוספתי תמונות הקשורות להסכם לכבוד הדדי , ואת תמיכתו בהסכם על ידי מי שנחשב כאחד מגדולי ברי-הסמכא בתחום זה. מה צריך כדי להוסיף את תמונה זו? ואם צריך שהיא תתפרסם היכן שהוא האם די שזה יהיה מפורסם בפייסבוק? או צריך אתר רשמי כל שהוא? תודה רבה דוד

Matanya (שיחהתרומות)

שלום, יש הקשר לבקשה? אני לא יודע במה מדובר ולמה אתה מתייחס.

Benzazon (שיחהתרומות)

שלום מתניה ותודה שחזרת אליי

מדובר בדף על ההסכם לכבוד הדדי.

א. כשרציתי להוסיף מידע עורך בשם "גנדלף" מחק את מה שהוספתי. לעורך זה כפי שאני מבין מתוך ההתכתבויות איתו, יש דעה אישית המוטה נגד ההסכם.

כך למשל אציין כי בערך זה נרשמה רשימת שמות של רבנים המתנגדים להסכם לכבוד הדדי. כשהוספתי שמות של כאלו התומכים בהסכם, הם נמחקו על ידו, (לפחות הוא השאיר את בית הלל, אך מחק את שאר הרשימה).

ב. כמו כן, כשהוספתי צילום של הסכמה של אחד מגדולי הדיינים המאשרת את ההסכם, הוא מחק אותה בטענה שאין להוסיף כאן צילומים שמתפרסמים לראשונה. האם זה נכון? ואם כן, אם זה יפורסם במקום אחר, האם אז כן יהיה אפשר להוסיף בערך זה צילום?

בברכה ותודה רבה

דוד

Matanya (שיחהתרומות)

שלום וברכה,

בלי להתייחס לגנדלף: א. בדרך כלל לא שמים רשימות בערכים. אני חושב שכדאי למחוק גם את המתנגדים וגם את התומכים. בכל אופן, דעתי לא שווה יותר משל כל עורך אחר. הדרך היא להגיע להסכמה בדף השיחה.

ב. גם כאן, מכתבי תמיכה הם לא מידע אנציקלופדי. בלי קשר, זה נכון שויקיפדיה אינה מקור ראשוני.

בהצלחה

Benzazon (שיחהתרומות)

מקבל. בסדר גמור

תודה רבה

דוד

תגובה ל"שאלה של Benzazon"