נירוסופט כרמיאל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נירוסופט כרמיאל הייתה קבוצת כדורסל נשים ששיחקה בעברה בליגת העל בכדורסל והייתה פעמיים סגנית אלופת המדינה, הקבוצה שיחקה 4 עונות בליגת העל והתפרקה בתום עונתה הרביעית.

נירוסופט כרמיאל הוקמה בשנת 1994 וכעבור 4 שנים העפילה לליגת העל בכדורסל, את עונתה הראשונה סיימה הקבוצה במקום הלפני האחרון והייתה אמרוה לרדת לליגה השנייה אבל בגלל שאחת העולות ויתרה על עלייתה עקב קשיים תקציבים נשארה כרמיאל בסופו של דבר בליגת העל.

בעונתה השנייה בליגת העל הצליחה הקבוצה להעפיל לגמר הפלייאוף על האליפות שם נוצחה בידי אליצור רמלה, גם בעונתה השלישית בליגת העל הצליחה כרמיאל להעפיל לגמר הפלייאוף על האליפות שם היא נוצחה בידי אלקטרה רמת השרון.

את עונתה הרביעית פתחה כרמיאל בצורה סבירה ודורגה בצמרת בתום הסיבוב הראשון אך ראשי הקבוצה החליטו לאחר הסיבוב הראשון לשחרר את 3 הזרות של הקבוצה ו-4 שחקניות רכש ישראליות.

הסיבה לצעד זה הייתה שגורמים עסקיים וקהילתיים לא עמדו בהתחייבותם לתמיכה בקבוצה[דרוש מקור] וכן בגלל שעיריית כרמיאל החליטה לקצץ בתקציב הקבוצה[דרוש מקור] כל זה גרם לכך שהקבוצה לא הייתה יכולה לעמוד בהתחייבות החוזית שלה מול השחקניות.

מכאן ועד לסיום העונה עלתה הקבוצה למשחקיה עם שחקניות נוער כאשר היא מפסידה בכל משחקיה וברובם אף מובסת, הקבוצה נשרה בסיום העונה לליגה השנייה והתפרקה סופית.

הישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא כדורסל. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.