סופרסטור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סופרסטור
Superstore
סוגה קומדיית מצבים, קומדיה שחורה
יוצרים ג'סטין שפיצר
שחקנים אמריקה פררה
Nichole Sakura
Nico Santos
קולטון דאן
לורן אש
בן פלדמן
Mark McKinney
Kaliko Kauahi
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 6
מספר פרקים 113
הפקה
הפצה NBCUniversal הפקות, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מצלמה יחידה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 22 דקות
שידור
רשת שידור NBC, NBCUniversal Syndication Studios
רשת שידור בישראל נטפליקס (עד ה-19 בפברואר 2023)
תקופת שידור מקורית 30 בנובמבר 2015 – 25 במרץ 2021 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.nbc.com/superstore
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סופרסטוראנגלית: Superstore) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית קומית ששודרה ברשת NBC מ-30 בנובמבר 2015 עד 25 במרץ 2021. הסדרה נוצרה והופקה על ידי ג'סטין שפיצר. בכיכובם של אמריקה פררה ובן פלדמן (ששניהם משמשים גם כמפיקים בפועל), Superstore עוקבת אחר קבוצת עובדים שעובדת ב-Cloud 9, חנות בדיונית של רשת ביג בוקס בסנט לואיס, מיזורי. האנסמבל והצוות התומך כוללים את לורן אש, קולטון דאן, ניקו סנטוס, ניקול סאקורה, מארק מקיני וקליקו קאואהי.

עלילה ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים דמויות עלילה
אמריקה פררה אמיליה 'איימי' סוסה איימי נולדה למשפחה לטינית מהונדורס ועובדת ב Cloud 9, איימי הייתה מפקחת קומה ועוזרת מנהל לפני שקיבלה קידום למנהלת החנות. איימי תמיד עונדת תג שם אחר כי היא לא אוהבת שאנשים זרים משתמשים בשמה האמיתי. בפרק השני של עונה 6, איימי עוזבת את החנות לתפקיד ארגוני במשרדי Cloud 9 שבקליפורניה, אך חוזרת לשני הפרקים האחרונים. בת זוגו של ג'ונה.
בן פלדמן ג'ונה סימס ג'ונה עובד ב-Cloud 9 לאחר שנשר מבית הספר לעסקים, ג'ונה נאבק במקור עם עבודה בשירות לקוחות, משהו שהוא מסתיר ממשפחתו מהמעמד הבינוני הגבוה. הוא ומתאו התקבלו ל-Cloud 9 בפרק הראשון של הסדרה על ידי דינה. בן זוגה של איימי.
קולטון דאן גארט מקניל עובד סרקסטי ואדיש של Cloud 9 שמשתמש בכיסא גלגלים. הוא גם הכרוז בחנות, ובמסגרתו הוא מרבה להציע את הפרשנות החריפה וההומור היבש שלו. הוא ודינה יוצאים עד סוף עונה 6 בעקבות מערכת יחסים חלקית לאורך כל הסדרה.
קליקו קאואהי סנדרה קאלויוקלאני עובדת נדיבה של Cloud 9 שמתקשה לעמוד על שלה. על פי הסדרה, סדרנה עברה מהוואי לסנט לואיס, מיזורי. בעונה 5, היא מתחתנת עם ג'רי, והזוג מאוחר יותר מאמצים את בנו האומנה לשעבר של גלן, טוני, בן ה-17 כבן שלהם.
לורן אש דינה פוקס עוזרת מנהל החנות האינטנסיבית והלא שטותניקית של Cloud 9. היא עבדה עבור Cloud 9 למעלה מ-10 שנים ויש לה התנהגות ישרה מאוד. היא טבעונית קפדנית שנפגעת באופן זמני בעונה 3 פרק 9: "מסיבת גלובוס הזהב" כדי להראות את מסירותה לידידות החמה שלה עם איימי. דינה גם חולקת את דירתה עם אוסף גדול של ציפורים שהיא מכנה התינוקות שלה, עד עונה 4 פרק 13, שגארט פתח את כלוב הציפורים וגרם לציפורים של דינה לעוף החוצה מהחנות. במהלך עונה 3 שימשה כפונדקאית לגלן ולאשתו.
מארק מקיני גלן סטורג'יס מנהל הסניף של Cloud 9 בסנט לואיס מיזורי עד סוף עונה 4, כאשר הוא מתפטר והופך לעובד רגיל (ולאחר מכן מפקח קומה) כדי לבלות יותר זמן עם משפחתו. עם זאת, לאחר שאיימי עוזבת בעונה 6, הוא הופך שוב למנהל. גלן הוא נוצרי אדוק והיה בעבר אב אומנה לילדים רבים. יש לו בת ביולוגית משלו בעונה 4.
ניקול סאקורה שאיין תומפסון עובדת ב-CLOUD 9 הועלתה מאוחר יותר למפקחת קומה בעונה השישית. היא תלמידת תיכון בהריון בתחילת הסדרה. היא ילדה את בתה, הרמוניקה, בחנות בסוף העונה הראשונה, ונישאה לחבר שלה, בילבו "בו" תומפסון במהלך העונה השנייה.
ניקו סנטוס מתאו פרננדו אקינו ליוואנאג עובד ב-CLOUD 9. לאחר שגילה שהוא חי ללא ידיעתו כשוהה בלתי חוקי, הוא מנסה לשמור על מעמדו בסוד, אך הוא נעצר על ידי ICE בסוף העונה הרביעית. מאוחר יותר הוא מתקבל לעבודה באופטיקאים בחנות העל עצמה ואז הוחלף לעוזר של המנהל, התפקיד היחיד אליו ניתן להעסיק מבלי שהחברה תהיה מעורבת. הוא הומו והיה מעורב רומנטית עם מנהל המחוז ג'ף, ומאוחר יותר עם אחיה של איימי אריק. בעונה 6 הוא ואריק מתארסים ובמבזק קדימה בסוף הפרק האחרון הם נראים מציגים את טבעות הנישואין שלהם.
דמויות משניות
שחקנים דמויות רקע כללי
ג'וני פמברטון בילבו "בו" דרק תומפסון ראפר שאפתן לא בוגר שהוא בעלה של שאיין ואביה של הרמוניקה. הוא עבד זמן קצר ב-Cloud 9.
ג'ון מיהרה ברט קובשיגאווה עובד ב-Cloud 9 הידוע בהתנהגותו השקטה. עובדי Cloud 9 חשבו שהוא מת לאחר שנלכד בטורנדו בסוף עונה 2, אך מאוחר יותר מתגלה כי פשוט נכנס למכוניתו ונסע הביתה בשלום. הוא דיבר רק פעם אחת במהלך הסדרה, כאשר הוא מקלל כשראה את הטורנדו מתקרב.
שון וילן סאל (עונה 1) עובד של Cloud 9 הידוע באובססיה מצמררת לנשים וילדים כמו סוטה. בתחילת עונה 2 סאל נעלם ואף אחד לא שם לב לכך. עונה לאחר מכן, במהלך ההכנות לליל כל הקדושים נמצאה גופתו של סאל בקיר מול שירותי הנשים.
ג'וש לוסון טייט סטסקיביץ' (עונה 1–3) רוקח ב-CLOUD 9 שלעיתים קרובות הוא גס רוח, סרקסטי, מלא בעצמו ולאחר מכן גילה שיש לו אתיקה מפוקפקת.
איירין ווייט קרול מאלון

(עונה 2–6, עונה 1 אורחת)

עובדת נקמנית של Cloud 9 שיש לה יריבות עם סנדרה, אותה היא מאשימה בגניבת החבר שלה, ג'רי. היא פונה לתרגול הבודהיזם בעונה 5, מבלה זמן במדיטציה, אבל זה מתגלה כפשוט שקר, והיא מנסה לחבל בחתונה של סנדרה וג'רי, וכתוצאה מכך השעייתה מCloud 9. יום חזרתה אל בעבודה, היא מתחשמלת תוך כדי תיקון רובוט הניקוי, ומבלה את עונה 6 בניסיון לתבוע את Cloud 9 שבסופו של דבר נכשל.
לינדה פורטר מירטל ורטאן

(עונה 1–4, עונה 5 אורחת)

העובדת הוותיקה ביותר של Cloud 9 (30 שנה). כהונתה הפכה אותה לעמיתת המכירות בעלת השכר הגבוה ביותר, למרות הבלבול והשכחה המתמידים שלה. היא פוטרה אך מאוחר יותר חזרה (בצורת הולוגרמה) כקמע של Cloud 9. לאחר שאיימי הופכת למנהלת החנות, היא מגייסת עובדים מחדש. וגייסה את מירטל בתור העוזרת שלה. פורטר מתה מסרטן ב-25 בספטמבר 2019. הופעתה האחרונה בטלוויזיה הייתה בעונה 5 פרק: "Curbside Pickup". מותה כתוב בהצגה.
איזבלה דיי אמה דובנובסקי

(עונה 2, עונה 1 אורח, 3–6)

בתה של איימי ואדם (הגרוש של איימי). איימי מנסה כל הזמן לזכות בחיבה שלה, נותנת לה ולחבריה הרבה מקום לבלות ואפילו מתעצבנת בגלל שאמה בילתה עם אביה.
ריאן גאול אדם דובנובסקי

(עונה 2, עונה 1 אורח, 3–4)

בעלה הראשון והגרוש של איימי ואביה של אמה. אדם ואיימי היו זוג עוד בתיכון, הם התחתנו בגיל 19 לאחר שנודע להם שאיימי בהריון, אז ילדה את אמה. הוא יזם שהיו לו כמה מיזמים לא מוצלחים, ואף עובד בחנות כעובד עונתי בעונה 2. לאחר הגירושים, אימי ואדם נפגשים שוב, שוכבים יחד, ודבר זה מוביל לעובדה שאיימי בהריון עם בנו השני
ג'ון בארינהולץ מרקוס וייט עובד אפלולי, לעיתים קרובות מפוטר/מתקבל מחדש ל-Cloud 9. בעקבות תקלה עם פורס בשר במעדניית Cloud 9, הוא הועלה (ללא תוספת שכר) לממונה על מחסן בתנאי שלא יתבע את החנות. מאוחר יותר מתגלה שבגלל סימן עשרוני שגוי במערכת השכר, מרקוס הרוויח כמעט 90 דולר לשעה.
מייקל בונין ג'ף סאטון

(עונה 2–6)

מנהל המחוז שפיקח על סניפי Cloud 9 בסנט לואיס, בין היתר, הוא מתגלה כהומו וניהל מערכת יחסים רומנטית עם מתאו. לאחר שהקשר הסודי התפרסם, ג'ף התפטר כדי להמשיך לצאת עם מתאו. עם זאת, בסוף עונה 3, ג'ף בוגד בעובדי חנות סנט לואיס ונשכר מחדש לנהל את מחוז שיקגו. הוא גילה שמתאו זרק אותו שוב בעונה 4. באמצע עונה 6, הוא התקבל לעבודה מחדש כמנהל מחוז.
קלי שומאן ג'סטין סיקוביץ' (עונה 2–6) עובדת ב-CLOUD 9. לפעמים היא מעמידה פנים שהיא אלכוהוליסטית או מופקרת כדי להיראות מעניינת יותר לעמיתיה לעבודה שלעיתים קרובות מוצאים אותה משעממת ומעצבנת ורואים מבעד לשקרים שלה. לדברי גלן, היא בת 40 ומתגוררת לבדה בדירת סטודיו.
דני גורה אליאס גיסו של גלן ועובד ב-CLOUD 9 שנראה תדיר ברקע. בפרק האחרון של הסדרה, מתגלה שהוא המקור לכפות הרגליים הכרותות החוזרות ונשנות שנמצאו בחנות.
קרלה רנטה ג'נט וודס

(עונה 2–6)

עובדת ב-CLOUD 9; אם חד הורית, היא נאבקת בקבלת שכר גבוה יותר.
כריס גרייס ג'רי

(עונה 2–6)

החבר של סנדרה ובעלה בסופו של דבר שיצא לזמן קצר עם קרול. הוא נפגע מתיבת דואר ונשלח לתרדמת באותו טורנדו שהרס את Cloud 9 בסוף עונה 2, אך לבסוף התאושש.
ג'ורג' סלזאר אריק סוסה אחיה של איימי ונשוי למתאו.
סטיב אייג'י יצחק

(עונה 2–6)

עובד גס של Cloud 9 לעיתים קרובות. הוא מופיע לראשונה כעובד עונתי בעונה 2, אך מאוחר יותר מוצג כעובד במשרה מלאה. בהופעתו הראשונה, מגלה ג'ונה שיצחק משתמש בקריסטל מת'.
קלי סטבלס קלי ווטסון

(עונה 3–4, עונה 5–6 אורחת)

גרושה שמתחילה לעבוד ב Cloud 9 בעונה 3, שם היא מתחילה בסופו של דבר מערכת יחסים עם ג'ונה. לאחר שאהבתה של ג'ונה לאיימי נודעה בציבור, קלי עוברת לסניף של Cloud 9 בפנטון.
קרי קני-סילבר ג'רושה סטורגיס (עונה 3–6) אשתו של גלן מיומנת בטקסטיל. היא מוזכרת לעיתים קרובות בשתי העונות הראשונות אך לא מופיעה עד לעונה 3.
ג'ניפר ארווין לורי

(עונה 3, עונה 4 אורח)

מנהלת המחוז החדשה עם בעיית קוקאין שמשתלטת על התפקיד אחרי שג'ף התפטר בעונה 3.
ולדימיר קאמאנו אלכס (עונה 3) גבר דומיניקני קליל ספק המשקאות של Cloud 9. איימי יוצאת איתו לזמן קצר עד שהריונה מתגלה לאלכס בשוגג על ידי בו בעלה של שאייו.
אמיר מ. קורנגי סעיד

(עונה 4–6)

פליט מלחמה סורי שעובד ב-CLOUD 9.
חוסטינה מצ'אדו מאיה (עונה 5) מנהלת המחוז החדשה שהחליפה את לורי.
ג'י יאנג האן קירה מון

(עונה 5–6)

מנכ"לית זפרה (חברת האם של Cloud 9).
בנג'מין נוריס טוני

(עונה 6, עונה 5 אורחת)

בנו האומנה לשעבר של גלן המתבגר שמאומץ על ידי סנדרה וג'רי על פי התעקשותו של גלן. הוא הופך לעובד של Cloud 9 בפרק העונה השישית "Ground Rules", ולמרות שהוא טוב בעבודתו, לא מכבד את גלן ושאיין. למרות שגלן התעקש על האימוץ, הוא, סנדרה וג'רי מפתחים קשר קרוב ומערכת יחסים.

אורחים בולטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרד ארמיסן כנציג של ארגון צדקה. אליזה קופה ככתבת מגזין עובדים. האווי מנדל בתור עצמו, קומיקאי שדינה טועה בו כעובד טרי של קלאוד 9. נטשה לגרו בתור גנבת חנויות. ססילי סטרונג בתור המתעמלת האולימפית הבדיונית מיסי ג'ונס. טוני פלאנה בתור רון סוסה, אביה של איימי. (בסדרה הקודמת של פררה, בטי המכוערת, פלאנה גילמה גם את אביה של דמותה.) מרלן פורטה בתור קוני סוסה, אמה של איימי. ברנדה סונג בתור קריסטן, בתו האומנה של גלן ומושא האהבה לשעבר של ג'ונה. פליפה אספרזה בתור קודי, שותף במחסני סטונר. בריאן האו בתפקיד ניל פנדרסון, מנכ"ל Cloud 9. פרד מלמד בתור ריצ'רד סימס, אביו של ג'ונה. מייגן פיי בתפקיד מרילין סימס, אמו של ג'ונה. עדן שר בתור פני, אישה צעירה שעובדת ב-Cloud 9 ליום אחד. כריסי מץ בתור לואן, עובדת תאגיד של Cloud 9 שחוקרת את מקור הציוצים המחורבנים בחנות. אנג'לה ג'ונסון בתור רובין גרין, מנהיג האיגוד. ג'ייסון ריטר בתור ג'וש סימס, אחיו של ג'ונה. שון גאן בתור קונה כרטיסים דין נוריס בתפקיד הווארד פוקס, אביה המנוכר של דינה פוקס. אפייון קרוקט בתפקיד טומי, מארגן במחאת העלאת השכר ג'ייקוב ויסוצקי בתור פריסקו, חברו של בו (בעלה של צ'יין) דייב פולי בתור לואל אנדרסון, בנו של מייסד Cloud 9.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה
הפרק הראשוןהפרק האחרון
11130 בנובמבר 201522 בפברואר 2016
22219 באוגוסט 20164 במאי 2017
32228 בספטמבר 20173 במאי 2018
4224 באוקטובר 201816 במאי 2019
52126 בספטמבר 201923 באפריל 2020
61529 לאוקטובר 202020 במרץ 2021

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה הייתה אחד משלושה תכנונים שנאספו על ידי NBC ב-14 בינואר 2015. הסדרה הייתה הפרויקט הראשון של החברה החדשה שהוקמה על ידי רובן פליישר The District כחלק מהסכם לשנתיים עם יוניברסל, בזמן שביים את פרק הפיילוט. סופרסטור הוכרזה רשמית כסדרה ב-7 במאי 2015, על ידי NBC. העונה הראשונה כללה אחד עשר פרקים, לאחר שסדר הפרקים הצטמצם מ-13 ב-19 באוקטובר 2015. ב-2 בנובמבר 2015 NBC הודיעה, כי הסדרה תעלה לאקרנים ביום שני, 4 בינואר 2016, אך לפני הבכורה היא תשודר שני פרקים גב אל גב ב-30 בנובמבר 2015, בעקבות The Voice.

ב-23 בפברואר 2016, הסדרה חודשה לעונה שנייה על ידי NBC. ב-15 במאי 2016, NBC הודיעה שהסדרה תוביל את תוכניות הפריים-טיים שלה ביום חמישי בלילה בעונת 2016-17. העונה השנייה עלתה לראשונה ב-22 בספטמבר 2016, עם סדר של 22 פרקים שהוכרזו ב-23 בספטמבר 2016. העונה הסתיימה ב-4 במאי 2017. פרק מיוחד בנושא האולימפיאדה שודר ב-19 באוגוסט 2016, במהלך סיקור הרשת של אולימפיאדת הקיץ בריו 2016. ב-21 בפברואר 2018, NBC חידשה את הסדרה לעונה רביעית בת 22 פרקים, ששודרה לראשונה ב-4 באוקטובר 2018. ב-4 במרץ 2019, NBC חידשה את הסדרה לעונה חמישית, ששודרה לראשונה ב-26 בספטמבר 2019. ב-11 בפברואר 2020, הסדרה חודשה לעונה שישית. במרץ 2020, ההפקה בתוכנית הושבתה עקב מגפת הקורונה, מה שהביא לעונה החמישית בת 21 פרקים במקום 22 שתוכננו במקור. צילומי העונה השישית החלו ב-8 בספטמבר 2020. העונה עלתה לראשונה ב-29 באוקטובר 2020. בדצמבר 2020, NBC הודיעה שהעונה השישית תהיה האחרונה שלה. ההפקה של העונה האחרונה הושלמה ב-28 בפברואר 2021. פרק סוף הסדרה שודר ב-25 במרץ 2021.

הסדרה הוסרה מנטפליקס ב-19 בפברואר 2023 ולפי דיווחים התגלה שהסדרה הוסרה רק מנטפליקס ישראל בזמן שהיא משודרת בשאר העולם.

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-20 בפברואר 2015 הוכרז כי לורן אש לוהקה לסדרה קבועה, ותגלם את דינה, עוזרת המנהלת של החנות. ב-2 במרץ 2015, דדליין דיווח שסופרסטור צירפה שלושה שחקנים נוספים: קולטון דאן, מארק מקיני וניקו סנטוס. האתר דיווח כי דאן יגלם את גארט, העובד הסרקסטי של הסדרה לעיתים קרובות, מקיני יגלם את גלן, מנהל החנות האינטנסיבי, וסנטוס יגלם את מתאו, עוד עובד חדש וחוטם חום מרקע עני. ב-12 במרץ 2015, הוכרז על ניקול סאקורה שהצטרפה לתוכנית בתור שאיין, תהיה עובדת בגיל ההתבגרות בהריון.

דדליין הודיע ב-13 במרץ 2015, כי בן פלדמן ינחית את המנהיג הגברי בסופרסטור, בתור ג'ונה, עובד חדש בחנות. שלושה ימים לאחר מכן, TVLine הודיעה ב-16 במרץ 2015, שאמריקה פררה תקבל את התפקיד הראשי בסדרה בתור איימי מפקחת קומה בחנות Cloud 9. כמו כן, דווח כי פררה גם מפיקה של התוכנית.

ב-22 במאי 2019, NBC הודיעה שהשחקנית קליקו קאואהי המגלמת את עובדת Cloud 9, סנדרה, תועלה לסדרה קבועה לעונה החמישית.

עזיבתה של אמריקה פררה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר ש-NBC הכריזה תחילה על חידוש העונה השישית של הסדרה, הרשת חשפה ב-28 בפברואר 2020, כי כוכבת הסדרה אמריקה פררה, תעזוב את הסדרה בסוף העונה החמישית, מתוך רצון לעבוד על פרויקטים חדשים ולבלות יותר זמן עם משפחתה.

לאחר שהפקת העונה החמישית נקטעה בפרק אחד עקב מגפת הקורונה, פררה ציינה כי עזיבתה מהתוכנית עשויה להתעכב לעונה 6 על מנת להעניק לדמותה סגירה ראויה. בסופו של דבר, פררה הייתה בשלושת הפרקים הראשונים של העונה השישית כמו גם שני הפרקים האחרונים.

קלאוד 9 סופרסטור[עריכת קוד מקור | עריכה]

Cloud 9 Superstore היא חנות מוזלת היפרמרקט בדיונית. בנוסף למוצרי היפרמרקט אמריקאים טיפוסיים, רשת Cloud 9 מוכרת גם רובים, משקאות חריפים, ויש לה בית מרקחת. ל-Cloud 9 יש איגוד אשראי משלה לעובדיה. התאגיד, שבסיסו בשיקגו, אינו מציע חופשת לידה בתשלום, ביטוח בריאות או שעות נוספות בתשלום לעובדיו. על פי מדיניות Cloud 9, העובדים רשאים לקחת הפסקת שירותים אחת בכל משמרת, ומוקצות להם 15 דקות לארוחת צהריים. במאמץ לשלוט במתרחש בחנויות הבודדות, כל המנעולים והאורות, כמו גם בקרת הטמפרטורה והמוזיקה, נשלטים ממשרדי החברה. בשנת 2017, Cloud 9 שינה את מותג החנות שלה מ-Halo ל-Super Cloud. לCloud 9 יש גם מגזין משלה בשם Stratus.

הדמויות הראשיות של התוכנית עובדות בחנות 1217, החנות "Ozark Highlands", אשר ממוקמת בסנט לואיס, מיזורי, ברחוב Ozark Highlands Road. החנות נפלה תחת מנהל המחוז ג'ף סאטון, שהיה מנהל המחוז מ-2006 עד 2018, ולאחר מכן שוב לתפקידו מסוף 2020 (אחרי לורי ב-2018 ומאיה מ-2019 – 2020). החנות נהרסה על ידי טורנדו במהלך סיום עונה 2, ונפתחה מחדש במהלך הבכורה של עונה 3 מיקומים נוספים באזור כוללים את קירקווד, פנטון, איסטון, ובל-רידג'. בנוסף, ישנם מיקומים המוזכרים באוסטין, טקסס, בדטרויט ומישיגן. ל-Cloud 9 יש מיקומים במספר מדינות, עם חנויות בבייג'ינג, מומבאי, פריז, ונקובר, טאיפיי ומקסיקו סיטי.

צפיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עלתה לראשונה כ"תצוגה מקדימה" ב-30 בנובמבר 2015, לאחר פרק של The Voice עם 7 מיליון צופים, מה שהפך אותה לקומדיה החדשה השנייה בגובהה מאחורי Life in Pieces. לאחר מכן, הסדרה עברה ליום שני הקבוע שלה בשעה 20:00 ב-4 בינואר 2016, עם יותר מ-6 מיליון צופים שיצרו את הקומדיה עם הדירוג הגבוה ביותר של NBC, שלא קיבלה את The Voice כמובילה מאז התוכנית של מייקל ג'יי פוקס. עוד בספטמבר 2013.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-Metacritic לעונה הראשונה יש ציון של 58 מתוך 100, מה שמצביע על "ביקורות מעורבות או ממוצעות" על סמך ביקורות של 21 מבקרים. ב-Rotten Tomatoes, לעונה הראשונה יש דירוג של 64%, על סמך ביקורות של 33 מבקרים, עם דירוג ממוצע של 5.01/10. הקונצנזוס של האתר הוא: "צוות השחקנים המוכשר והפוטנציאל הברור של Superstore מואפל מעט על ידי מצגת מבולבלת וכתיבה דקה ונוסחתית."

ככל שהעונה הראשונה עברה, הביקורות החלו להיות חיוביות יותר. בעקבות הגמר "לייבור", הלוס אנג'לס טיימס כינה אותה אחת מהקומדיות החדשות הטובות ביותר בטלוויזיה." העונה השנייה זכתה לשבחים על ידי המבקרים ויש לה דירוג אישור של 100% ב-Rotten Tomatoes, בהתבסס על ביקורות של 7 מבקרים. לעונה השלישית יש דירוג אישור של 100% ב-Rotten Tomatoes על סמך ביקורות של 11 מבקרים. הקונצנזוס של האתר קורא, "סופרסטור בוגרת מדור הסליקה של קומדיות רשת כדי להעמיד את תביעתה כאחד ההרכבים החביבים ביותר בטלוויזיה, תוך חידוש הקאסט המקסים שלו תוך התגרות מומחית של הרומנטיקה המרכזית שלו." העונה הרביעית קיבלה תשבחות הביקורת עם המבקרים שאמרו "סופרסטור נותרה מהומה חסרת פחד בגניבה בגישה הקומית שלה לנושאים כבדים ובזמן". עם ציון של 100% על Rotten Tomatoes בהתבסס על 15 ביקורות. העונה החמישית זכתה לשבחי המבקרים עם ציון של 100% ב-Rotten Tomatoes על סמך 9 ביקורות. העונה השישית זכתה לביקורות חיוביות עם ציון של 92% ב-Rotten Tomatoes על סמך 13 ביקורות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]