סטפ אפ 4: מהפכה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סטפ אפ 4: מהפכה
Step Up Revolution
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי סקוט ספיר עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'ון מ. צ'ו
אריק פייג
תסריט אמנדה ברודי
עריכה מאט פרידמן
שחקנים ראשיים קת'רין מקורמיק
ראיין גוזמן
אדם סבאני
מישה גבריאל
פיטר גלאגר
מוזיקה ארון זיגמאן עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום קרסטן גופינאט
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Summit Entertainment, Offspring Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Lionsgate
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 27 ביולי 2012
משך הקרנה 97 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט מוזיקלי, סרט רומנטי, סרט דרמה, סרט פשע עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות $140,470,746
הכנסות באתר מוג'ו stepup4
סרט קודם סטפ אפ 3 תלת מימד
סרט הבא סטפ אפ 5
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סטפ אפ 4: מהפכהאנגלית: Step Up Revolution או Step Up 4: Miami Heat) הוא סרט קולנוע מוזיקלי אמריקאי בתלת־ממד שיצא לאקרנים בתאריך ה-27 ביולי 2012. זהו הסרט הרביעי בסדרת סרטי "סטפ אפ" והוא בוים על ידי סקוט ספיר, הופק על ידי ג'ון צ'ו, ומככבים בו קת'רין מקורמיק, ראיין גוזמן, אדם סבאני, מישה גבריאל ופיטר גלאגר.

עלילת הסרט נסובה סביב הקשר בין אמילי (קת'רין מקורמיק) המגיעה למיאמי כדי ללמוד ריקוד, לבין שון (ראיין גוזמן) מנהיג חבורת רקדנים שכונתית המכנה את עצמה "הכנופיה". אביה של אמילי, איש עסקים אמיד מנסה לחבל בקשר ולפגוע בשכונה על ידי הקמת בית מלון גדול במקום.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמילי, בתו של איש עסקים אמיד מגיעה למיאמי כדי להפוך לרקדנית מקצועית. במיאמי היא פוגשת בשון המנהל חבורת ריקודים שכונתית המכונה "הכנופיה" (אנגלית The Mob"). השניים רוקדים יחדיו, מתאהבים ומתאמנים לקראת הופעה שעתידה לקבוע את עתיד חברות הריקודים. אביה של אמילי מגלה שלביתו מערכת יחסים עם שון והוא מחליט לפעול לסיום הקשר, תוך פגיעה בשכונה ובחברי "הכנופיה".

ביל אנדרסן (פיטר גלאגר), אביה של אמילי תכנן את לבנות בית מלון גדול על חשבון אזור מגורי חברי "הכנופיה" והם החליטו להיאבק בתוכניות הפיתוח באמצעות ריקוד מחאה ובשלב הראשון, לא נחלו הצלחה. לאחר ריקוד מחאה נוסף ופוגעני, עלו יחסיהם של אמילי ושון על שרטון ואמילי פרשה מהכנופיה. במעמד ההכרזה על בנייתו של בית המלון, ביצעה הכנופיה ריקוד סיום, אשר נועד להסביר את עמדתם בפני ראש העיר וצוותו. הריקוד נוחל הצלחה רבה, אביה של אמילי מסכים לבנות את בית המלון באתר אחר, שון ואמילי מחדשים את מערכת היחסים ביניהם, ו"הכנופיה" מקבלת הצעה להשתתף במסע פרסום לנייקי.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שון - ראיין גוזמן (אנ') - מנהיג חבורת רקדנים בשכונה במיאמי שמכנה את עצמה "הכנופיה". מכיר את אמילי במקום שהוא עובד בו ומתאהב בה.
  • אמילי אנדרסון - קת'רין מקורמיק - מגיעה למיאמי כדי ללמוד ריקוד אביה איש עסקים שרוצה להרוס את השכונה ששון גר בו ולבנות שם בית מלון.
  • אדי - מישה גבריאל המילטון - חברו הטוב של שון שיחד הם מנהיגים את "הכנופיה" עבר כמלצר במלון דימונט יחד עם שון אך גורם לפיטוריו בגלל שאיחר.
  • ויליאם "ביל" אנדרסון - פיטר גלאגר - טייקון נדל"ן, ואביה של אמילי, הבוס של שון ואדי.
  • ג'ייסון הרלסון - סטפן בוס - חבר ב"הכנופיה", ולאחר שהיה חבר בקבוצת "הפיראטים" בסרט השלישי ולאחר שהותו בניו יורק חזר למיאמי.
  • סקיפ - טומי דיואי - בן החסות של ויליאם.
  • רוברט אלכסנדר השלישי "מוס" - אדם סבאני - מגיע למיאמי לאחר שמקבל שיחת טלפון מג'ייסון שיבוא לעזור ל"כנופיה" ויחד איתו מביא כמה מהפיראטים.
  • פנלופה - קלאופטרה קולמן - דיג'יי, מבצעת את כל המוזיקה של הכנופיה.
  • קלייר - מייגן בון - אחות של שון. היא אמא חד הורית לילדה קטנה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]