עוד כותרות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עוד כותרות
סוגה בידור, קומדיה
כותבים אסף גפן (כותב ראשי), יואב רבינוביץ', ירמי שיק בלום, שגיב פרידמן
מנחים איל קיציס
משתתפים ערוץ הכיבוד
איל קיציס
לאה לב
יואב רבינוביץ'
ארץ מקור ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
תוכנית מקור ארץ נהדרת
הפקה
חברת הפקה קשת
עורכים ניר זהבי
שידור
רשת שידור ערוץ 2, שידורי קשת, קשת 12

עוד כותרות היא תוכנית בידור ישראלית ששודרה בערוץ 2 על ידי שידורי קשת. התוכנית היא סדרה בת של התוכנית "ארץ נהדרת", והיא מבוססת על פינה ששודרה בין העונות 1-12 של התוכנית. עונתה הראשונה שודרה במקביל לעונתה ה-13 של תוכנית זו. ב-16 ביולי 2020 עלתה העונה השנייה של התוכנית, במתכונת שונה מעט בעקבות הגל השני של מגפת הקורונה בקשת 12.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוב התוכנית כוללת התייחסות לכותרות השבוע בצורה הומוריסטית על ידי משפטי מעבר של המנחה איל קיציס בדומה לפינה בתוכנית "ארץ נהדרת".

עונה ראשונה (2016)[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה זו הוצגה כתוכנית סיכום שבועי, בדומה לתוכניות אחרות המשודרות בימי שישי, וכן בפרקיה הראשונים הכותרות הוצגו על פי ימים ולא בסדר אקראי כמו בהמשך.

"התודה" - פינה בה מישהו מהקהל, תמיד ירמי שיק בלום, מגיב על אירועי השבוע. בהמשך העונה הוצגו קטעי מעבר בין הכותרות, בהם רואים את הכותבים של התוכנית דנים כיצד ניתן לשפרה שבראשם קיציס, הכותב הנלהב ירמי, אשר קודם מתפקידו כקהל קבוע, יואב רבינוביץ' ולאה לב.

פינה נוספת מבית היוצר של ערוץ הכיבוד משלבת צירוף קטעי וידאו מוקלטים של אישים מפורסמים אשר לא מופיעים לפי הסדר כרונולוגי, לרוב מתוך ראיון מקורי, לבין מראיין קבוע, כאשר השילוב המלאכותי יוצר קטעים משעשעים.

עונה שנייה (קורונה, 2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-16 ביולי 2020, קצת יותר מחודש לאחר רדת העונה ה-17 של ארץ נהדרת, בעקבות הגל השני של מגפת הקורונה בישראל, הוחלט להחזיר את התוכנית, ולהפוך אותה מתוכנית סיכום שבועית, לתוכנית יומית בת עשר דקות בשידור חי. עונה זו דומה יותר במתכונתה לפינה מהתוכנית ארץ נהדרת מאשר לעונתה הראשונה מכיוון שהיא שמה עדיפות על כותרות וקטעי וידאו משעשעים ובוטלו מערכוני הקישור והפינה של ירמי מהעונה הראשונה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.