עולם מושלם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עולם מושלם
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
סוגה מיני-סדרה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים ציון רובין עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים ציון רובין
בימוי ציון רובין
שחקנים אסנת חכים
סמי הורי
בן רביד
מאי צימרמן
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 15 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה נגה תקשורת, מטר הפקות עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק כ-25 דקות
שידור
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים, Yes
תקופת שידור מקורית נובמבר 2005דצמבר 2005
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עולם מושלם היא מיני סדרה ששודרה בערוץ הילדים ללקוחות yes והופקה על ידי נגה תקשורת ומטר הפקות. הסדרה עוקבת אחר חבורת ילדים בכפר הנוער בן שמן[1].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה נפתחת כאשר אימו של דניאל מתחתנת מחדש לאחר שאביו נהרג בתאונת דרכים. דניאל השונא את אביו החורג לעתיד, מבקש מאימו לעבור לפנימייה החקלאית לנוער בבן שמן ששם אביו למד בנעוריו. בהגעתו של דניאל הוא מתחבר במהירות עם כולם ומכיר חברים ביניהם בועז, שותפו לחדר וחברו הטוב, אלה, אשר דניאל מתאהב בה וטל, חברתה הטובה של אלה. בנוסף לדניאל מצטרף לפנימייה ילד ששמו רונן שאביו הוא פושע נמלט. עם סוף הפרק הראשון רונן נלקח בכפייה מחדרו שלו ושל דניאל ובועז על ידי אביו, קלרה, בת זוגו ויששכר, חברו הטוב. דניאל ואלה היו העדים היחידים לאירוע. בתחילת הפרק השני רונן מוחזר לפנימייה, אביו ויששכר נכנסים לכלא ואילו קלרה מצליחה לברוח. רונן בשכנוע של רכזת השכבה ואלה, מחליט להעיד נגד פשעיהם של אביו וחבורתו. עד הפרק העשירי הסדרה מתנהלת כסדרת דרמה לנוער שסובבת סביב סיפורים של כל אחד מחברי הקבוצה ועלילות משנה של שאר תלמידי הפנימייה.

במקביל, קלרה משכנעת את יששכר להיות עד מדינה ולהעיד כלפי איבו של רונן. כתוצה מכך יששכר משתחרר. בנוסף מתגלה שאביו של רונן גנב מטילי זהב והוא החביא אותם באילת יחד עם רונן. על מנת להשיג את מטילי הזהב, קלרה ויששכר מתפרצים לפנימייה, חוטפים את רונן ונוסעים לאילת. כשדניאל, אלה, בועז וטל מגלים על החטיפה, הם מחליטים לברוח מהפנימייה כדי להציל את רונן. בדרך לאילת הם נפגשים עם כל מני אנשים שעוזרים להם לברוח מהמשטרה אשר מחפשת אותם. באילת טל נפגשת עם אביה החייל אשר שוכר חדר במלון המלך שלמה.

קלרה ויששכר מחזיקים ברונן כבן ערובה באתר בנייה נטוש והם מענים אותו כדי שהוא יספר להם על מיקום הזהב. בסופו של דבר, אביו מספר להם שהזהב נמצא במדבר ואומר להם את הנקודה המדויקת, מכיוון שאיימו בפניו על חיי בנו. בסופו של דבר מתגלה שהוא שיקר להם. כשהשניים מגלים שחבריו של רונן באו להציל אותו, קלרה שולחת את יששכר כדי לחטוף את אלה אשר מגלה אותה לבדה מחוץ לתחנת המשטרה בזמן שדניאל נכנס לתחנה ובועז הלך לשירותים (טל הייתה במלון יחד עם אביה). שם יששכר חוטף את אלה ודניאל שם לב לחטיפה אך אינו מצליח להציל אותה. השלושה מנסים לגלות היכן רונן ואלה מוחזקים.

כאשר הם מגיעים למקום בו רונן ואלה מוחזקים, השלושה מאזינים לקלרה מציבה לרונן אולטימטום: אם הוא לא יגלה את המיקום האמיתי של הזהב הם יהרגו את אלה. רונן מגלה מיד שהזהב מוחזק בתיבה בגג אתר הבניה. קלרה ויששכר מוצאים את הזהב ויששכר יורד אל רונן ואלה כדי להשוויץ בפניהם ולהרוג אותם. השלושה מתחילים בניסיונות לחלץ את אלה ורונן, אך יששכר נכנס ודניאל מתאבק איתו בזמן שבועז מנסה לשחרר את רונן ואלה. במהלך המאבק יששכר מאבד את אקדחו ומתחיל להאבק בדניאל. טל מצליחה להשיג את האקדח ולשחרר את רונן. רונן עוזר לשחרר את אלה. דניאל שב להתאבק עם יששכר ומאלף אותו. כשהחבורה חושבת כי הכל נגמר, קלרה מופיעה ומעיפה על דניאל מעין אבקה אשר גורמת לו לאבד הכרתו. הסדרה מסתיימת כשדניאל נופל על הרצפה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דניאל (בן רביד): נער העובר להתגורר בפנימייה לאחר שאביו נהרג ואמו התחתנה עם גבר אחר. בפנימיה הוא נרשם ללימודי איגרוף.
  • אלה (מאי צימרמן): נערה בת גילו של דניאל, העוברת להתגורר בפנימייה לאחר שהוריה נסעו לשליחות בחו"ל. חברתה הטובה היא טל.
  • טל (אלה אולמן): שותפתה לחדר של אלה. מגיעה לפנימייה לאחר שאביה עובר להתגורר בבסיס צבאי.
  • בועז (צחי איבגי): שותפו לחדר של דניאל. רוצה ללמוד חקלאות ועובר לפנימייה. מאוהב בטל שלא שמה לב אליו.
  • רונן (מוטי סירקין): נער חולמני המרבה לדמיין דמויות בראשו. מגיע מרקע קשה, אביו פושע ואימו עזבה את שניהם ונסעה לשווייץ.
  • יואב (סמי הורי): מאמן האיגרוף בפנימייה.
  • קלרה (קרן אור).
  • יששכר (איציק גבאי).

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]