עמרי רוטברד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עמרי רוטברד
עמרי רוטברד 2021
עמרי רוטברד 2021
לידה 6 ביולי 1984 (בן 39) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2005
עיסוק שחקן, זמר
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עמרי רוטברד (נולד ב-6 ביולי 1984) הוא שחקן, כוכב ילדים וזמר ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוטברד נולד ב-1984 ובגיל 9 עבר עם משפחתו לגן יבנה. בגיל 16 הופיע לראשונה על במות התיאטרון הרפרטוארי, במחזמר "אוליבר טוויסט" בבימויו של מנחם גולן, בתפקיד נוח בלייקפול.

את שירותו הצבאי עשה בהנדסה קרבית כמפקד בגדוד 76. בשנת 2005, עם סיום שירותו בצה"ל, השתתף בתוכנית "כוכב נולד" בעונה השלישית, שם הגיע למקום החמישי.

בשנת 2009 השתתף במופע הילדים "מותק של פסטיבל" בתפקיד ויפו הכלב המעופף. בנוסף, השתתף בתוכנית של כוכבי הילדים שי ורועי "מותק של יומולדת" בתפקיד השפן.

בשנת 2011 השתתף שוב ב"מותק של פסטיבל", לצד טוביה צפיר, יעל בר זוהר ורינת גבאי. באותה שנה כיכב במחזמר "הרפתקאות נמו בספארי" בבימויו של אמיר פרישר גוטמן לצד אילנית לוי, עומר דרור, דניאל ליטמן, יאנה יוסף ועוד.

הקים ביחד עם יעל נחום את צמד כוכבי הילדים "יעל ועמרי" ויחד הופיעו בין השנים 20122015 במופע הילדים "מותק של פסטיבל". כמה שנים מאוחר יותר השיק לצד נחום את סדרת הילדים "עמרי והפיה יעלי" בממיר HOT. בשנת 2016 השתתף לצד נחום במחזמר "בת הים הקטנה", לצד עדי הימלבלוי. הוא השתתף לצד נחום גם בהפקה "הספארי מת מצחוק" בספארי רמת גן. באותה שנה הקליט את השיר "מחדש" שכתב נועם חורב והלחינו גיא ויהל באלבום הבכורה של הזמרת שיר ביטון, מי שהייתה באותה התקופה אשתו ואם ילדיו.

שיחק במחזמר "טינקרבל" לצידה של מיכל הקטנה. בשנת 2018 כיכב במופע "פסטיפאן" לרגל 70 שנה למדינת ישראל ביחד עם משה דץ, נעמה סופרעל ודוד חיים. הוא השתתף גם בערב לזכרו של הזמר והשחקן אמיר פרישר גוטמן במלאת שנתיים לפטירתו בשנת 2019, והחל מאותה שנה הוא משחק בסדרה "שקזום"[1] בתפקיד עמרי מוכר הגלידריה. באותה שנה השתתף במחזמר "חבורת תרי"ג", המבוסס על מותג הילדים המצליח "חבורת תריג", שם גילם את "ישראל".

החל משנת 2020 כיכב רוטברד במופע המבוסס על הסדרה "מטוסי על" ובהצגה "סבתא בישלה דייסה".

בקיץ 2021 חזר בפעם השנייה לככב במופע המצליח "פסטיפאן קסם הצחוק" ובמופע "חבורת תריג".

בפסח 2022 החל עמרי לשחק במחזמר "שמוליקיפוד", בתפקיד גדי, ובקיץ 2022 החל לשחק את גילי במחזמר "מטוסי על". עוד באותו קיץ שב רוטברד לשחק בפעם השלישית במופע "חבורת תריג"

בחנוכה 2022, גילם עמרי את דמותו של "סרט" במחזמר "מתנות קטנות" לצידם של רמי קלינשטיין, טל מוסרי, יעל נחום, ענבלי באלי ועוד.

בקיץ 2023 הצטרף רוטברד בפעם השלישית להפקת הפסטיפאן ומשחק לצידן של נעמה סופר על וחני נחמיאס. בנוסף רוטברד השתתף בפעם הרביעית בהפקת הענק "חבורת תריג"

רוטברד השתתף במופע הילדים "הופ! מותק של פסטיבל" בשנים 2009, 2011, 2012, 2013, 2014 ו-2015. בסך הכל השתתף במופע שש פעמים, בארבע פעמים מתוכן בצמד, לצידה של יעל נחום.

באוקטובר 2023 יחל עמרי את השנה השניה בלימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות במרכז האקדמי פרס ברחובות.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוטברד היה נשוי לשיר ביטון, שהתמודדה גם היא בתוכנית "כוכב נולד", ולהם שני ילדים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא עמרי רוטברד בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ שקזום, במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית