קובץ:בית דין פסק צאח תשמט.JPG

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(4,948 × 6,324 פיקסלים, גודל הקובץ: 5.62 מ"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

תיאור מכתב בית דין רבני חב"ד במעמדו של צעירי אגודת חב"ד בישראל. מ-א' דרח אייר תשמט. טקסט הפסק נדפס גם בספר 'צעירי אגודת חב"ד', כפר חב"ד, תשס"ה - 2005, עמוד 112.

פסק בית דין רבני חב"ד (מצורף צילום הפסק):
"בית דין רבני אנ"ש בארה"ק ת"ו
ב"ה. א' דר"ח אייר ה'תשמ"ט
(5 במאי 1989)
הרינו בזה להביע חו"ד ברורה בקשר לכל הפעילות המסועפת של חב"ד בארצנו-הקדושה. הכוללת הפצת החסידות והיהדות. הקמת ואחזקת שיעורי תורה ויהדות. ניהול, ארגון וקיום מבצעי המצוות הידועים שעליהם הכריז כ"ק אדמו"ר שליט"א
(הרבי מליובאויטש, מדובר בחייו). מבצעים לקירוב הלבבות, חוגים ביהדות, ימי וערבי עיון, "ערבי-חב"ד", סמינריונים, פעילות עם ילדי ישראל ובני הנוער, מסיבות שבת, מועדוני נוער, "צבאות ה' "(מעמד 'צבאות השם' נשארה עצמאית), פעילות בבתיה"ס ובאוניברסיטאות. "כוללים" לשעות אחדות ביום, כמו "כולל תפארת זקנים – לוי יצחק", ספריות, עריכת, הדפסת והפצת חומר הסברה בכתב, וכל סוגי הפעולות למיניהן הנערכות במסגרת בתי חב"ד בארצנו הקדושה – כל אלה מעוגנים תחת מרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק (בארץ הקודש) שהוקם ע"י כ"ק אדמו"ר שליט"א כזרוע מיוחדת של חב"ד – לצורך הפצת מעיינות היהדות והחסידות וקירוב הלבבות ואחינו בני ישראל לתורה ויהדות.בקשר לאמור אנו מציינים בזאת את מכתב מזכירות כ"ק אדמו"ר שליט"א מיום כ"ו בסיון תשל"ז – "כי כל סניפי צעירי אגודת חב"ד עומדים תחת מרות המרכז דצעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו". כל "בתי חב"ד" באה"ק, כולל המוסדות שהוקמו ומנוהלים ע"י בתי-חב"ד שבכל מקום ומקום, מהווים סניפים של המרכז של צעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו, ומנהלי בתי חב"ד – סניפי צעירי אגודת חב"ד, כפופים, אפוא, למרותה הבלעדית של הנהלת מרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו.אנו מחזקים את ידיהם של יו"ר הנהלת מרכז צעירי אגודת חב"ד הרב ישראל לייבוב, והמנהל הכללי הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב שבזכות פעליהם הנמרצים והמוצלחים התפתחה והתרחבה פעילות חב"ד, בשנים האחרונות, במימדי ענק ב"ה, וגורמת נח"ר רב לכ"ק אדמו"ר שליט"א.נוכחנו לדעת כי המרכז הארצי של צעירי אגודת חב"ד מתפקד כארגון למופת והצליח לאגד את כל פעילי חב"ד, במסגרת בתי-חב"ד, ליישם את ההוראות של כ"ק אדמו"ר שליט"א, מתוך גישה אחראית ומסורה.
אי לכך דעתנו ברורה כדלהלן:
א) מרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו הינו המייצג הבלעדי של כל הפעילות האמורה ושל כל בתי חב"ד באה"ק ת"ו, והמסתעף מהם. ואין גוף אחר ראשי לייצגם ללא הסכמת המרכז הנ"ל.
ב) אין לגופים אחרים בחב"ד רשות לפנות אל הסניפים בענייני יצוג, תקציבים, כספים ושום ענין אחר ללא תיאום והסכמת המרכז מראש.
וע"ז באנו על החתום.
(הרבנים:) דוב אליעזרוב, דוד חנזין, יהוסף רלב"ג, לוי ביסטריצקי, זאב דב סלונים, מרדכי שמואל אשכנזי, יצחק יהודה ירוסלבסקי, מנחם מענדל גלוכובסקי"

מקור בית דין רבני חב"ד. טקסט הפסק מופיע גם בספר צעירי אגודת חב"ד עמוד 112.
תאריך יצירה מ"ט / 89
יוצר הקובץ אני על ידי סריקה
אישורים והיתרים
שימוש חופשי המשתמש שהעלה תמונה זו, אבגד, מצהיר בזאת כי הוא מוותר על כל זכויות היוצרים על התמונה, ומשחרר אותה לרשות הציבור. הודעה זו תקפה בכל העולם.

במספר מדינות (וייתכן שגם בישראל) זה אינו אפשרי מבחינה חוקית; במקרה זה:

המשתמש שהעלה תמונה זו, אבגד, מעניק לכל אחד את הזכות להשתמש בעבודה זו לכל מטרה, ללא תנאים כלשהם, אלא אם כן תנאים אלה נדרשים על ידי החוק.

העברה לוויקישיתוף תמונה זו סומנה כתמונה חופשית המועמדת להעברה לוויקישיתוף. שם תמונה זו תוכל לשמש מיזמים נוספים, בעברית ובשפות אחרות. לפני העברה יש לוודא שהתמונה אינה חסרה אישור OTRS, וכי כל הפרטים מופיעים בה. כמו כן, יש לוודא שלא מדובר בתמונה שאמורה להיות בשימוש הוגן, והועלתה בטעות ברישיון חופשי. אין להעביר לוויקישיתוף אם חסר מקור, אין אישור OTRS או שהתמונה איננה ברישיון חופשי.

ניתן להעביר את התמונה לוויקישיתוף באמצעות כלי בשרת הכלים. אם תמונה זו תועבר לוויקישיתוף, יש לסמן אותה באמצעות התבנית {{גם בוויקישיתוף}} על מנת שתוסר מוויקיפדיה. טיפים בהעברה לוויקישתוף

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית19:07, 9 ביוני 2011תמונה ממוזערת לגרסה מ־19:07, 9 ביוני 2011‪6,324 × 4,948‬ (5.62 מ"ב)אבגד (שיחה | תרומות)== תקציר == {{מידע |תיאור=מכתב בית דין רבני חב"ד במעמדו של צעירי אגודת חב"ד בישראל. מ-א' דר''ח אייר תשמ''ט. טקסט הפסק מופיע גם בספר צעירי אגודת חב"ד ע�

מטא־נתונים