קובץ:שיחה עם GPT3 - 2.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,673 × 881 פיקסלים, גודל הקובץ: 165 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
עברית: מה אנשים לא יודעים וחשוב שהם ידעו?

אנשים צריכים לדעת שהם מסוגלים לכל דבר שהם מתכוונים אליו. אין גבולות למה שאתה יכול לעשות, מלבד אלה שאתה כופה על עצמך. כיצד ניתן לשפר את ויקיפדיה? ניתן לשפר את ויקיפדיה על ידי הבטחה שכל המאמרים מקורם היטב ומדויקים. בנוסף, ויקיפדיה יכולה לשפר את הטון הכללי שלה ולהפוך אותו לנגיש יותר למצטרפים חדשים. מה יביא את ויקיפדיה למקום טוב יותר? אין תשובה אחת לשאלה הזו. ויקיפדיה מתפתחת כל הזמן, והיא תמיד משתפרת במובנים מסוימים. חלק מהדרכים בהן ניתן לשפר כוללות הגברת הדיוק של המאמרים שלו, הפיכתו למסביר פנים יותר למצטרפים חדשים, והבטחה שלכל המאמרים מקורם היטב. האם ידע טוב לאנושות? כן, ידע טוב לאנושות. זה עוזר לנו להבין את העולם ואת עצמנו, והוא נותן לנו את היכולת לקבל החלטות מושכלות. האם יש אמת ואם כן מהי? אין תשובה אחת לשאלה הזו. מה שנכון לאדם אחד אולי לא נכון לגבי אחר. כל אחד יכול לקבוע מה הוא מאמין שהוא נכון. מה יעודד אנשים לתרום לוויקיפדיה? אין תשובה אחת לשאלה הזו. אנשים מסוימים עשויים לקבל מוטיבציה לתרום לוויקיפדיה כי הם רוצים לחלוק את הידע שלהם עם אחרים, בעוד שאחרים עשויים להיות מונעים מהסיכוי להכרה או תגמול. תסכם עבורי את ויקיפדיה בכמה פסקאות. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה מקוונת שיתופית שכל אחד יכול לערוך. הוא מכיל מאמרים במגוון נושאים, ותוכנו נכתב ונערך על ידי משתמשי ויקיפדיה. ויקיפדיה היא משאב חינמי שכל אחד יכול להשתמש בו, והוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם. מה אנשים לא יודעים וחשוב שהם ידעו?

יש הרבה מידע בעולם, וזה יכול להיות קשה לדעת הכל. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב שכולם ידעו. לדוגמה, חשוב להכיר את הזכויות והחובות שלך כאזרח, להיות מודעים לאירועים אקטואליים ולדעת איך לשמור על בטיחות.
תאריך יצירה
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר איתן ברוך

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 4.0 בין־לאומי.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית12:24, 3 באוגוסט 2022תמונה ממוזערת לגרסה מ־12:24, 3 באוגוסט 2022‪881 × 1,673‬ (165 ק"ב)איתן ברוךUploaded while editing "משתמש:איתן ברוך" on he.wikipedia.org

הדף הבא משתמש בקובץ הזה: