קובץ:British-humanist-association-logo-sm.jpg

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

British-humanist-association-logo-sm.jpg(320 × 200 פיקסלים, גודל הקובץ: 11 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

זוהי תמונת הלוגו של האגודה ההומניסטית הבריטית, מאתר האגודה.

התמונה חשובה לשלמות הערך על האגודה. התמונה הוא בגודל וברזולוציה המציגים את הלוגו באיכות סבירה, אך איננה ברזולוציה גבוהה שלא לצורך.

מטרת השימוש בתמונה היא זיהוי האגודה ההומניסטית הבריטית, בערך על האגודה. התמונה עוזרת לקורא לזהות את האגודה, מבטיחה לקוראים שהם הגיעו לערך הנכון, המכיל מידע על האגודה, וממחישה את המיתוג של האגודה בצורה לא מילולית.

החלפה בתוכן חופשי: מכיוון שהלוגו בעצמו אינו תוכן חופשי, כמעט בודאות אין אפשרות לקבל העתק ממנו באופן חופשי. כל תחליף שאינו יצירה הנגזרת מהלוגו לא יצליח להעביר את המשמעות הגלומה בו, ועלול לסלף את תדמיתה של האגודה, או לתת זיהוי או פרשנות מוטעים. השימוש בתמונה זו של הלוגו בערך עומד בכללי המדיניות של ויקיפדיה לגבי שימוש הוגן ומדיניות שימוש בלוגו של ארגונים.

רישיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שימוש הוגן
שימוש הוגן

קובץ זה מוגן בזכויות יוצרים. עם זאת, מעלה הקובץ סבור/ה שהשימוש בו בוויקיפדיה הנו בגדר שימוש הוגן.

ניתן להשתמש בקובץ זה בערך האגודה ההומניסטית הבריטית בלבד.


מקור: https://humanism.org.uk

This is a fair use file.

שימוש הוגןקובץ זה מוגן בזכויות יוצרים. עם זאת, מעלה הקובץ סבור/ה שהשימוש בו בוויקיפדיה הנו בגדר שימוש הוגן בערך האגודה ההומניסטית הבריטית.//he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:British-humanist-association-logo-sm.jpg
מקור מקור התמונה: https://humanism.org.uk

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית11:49, 26 בינואר 2016תמונה ממוזערת לגרסה מ־11:49, 26 בינואר 2016‪200 × 320‬ (11 ק"ב)Gabi S. (שיחה | תרומות)זוהי תמונת הלוגו של האגודה ההומניסטית הבריטית, מאתר האגודה. התמונה חשובה לשלמות הערך על האגודה. התמונה הוא בגודל וברזולוציה המציגים את הל...

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

מטא־נתונים