קובץ:Diatomic molecules periodic table.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,099 × 700 פיקסלים, גודל הקובץ: 151 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.
קיימת תמונה חדשה תמונה זו בגרסה וקטורית בפורמט "SVG". יש להחליף את התמונה הנוכחית בתמונה החדשה.

File:Diatomic molecules periodic table.png → File:Diatomic molecules periodic table.svg


בשפות אחרות
Alemannisch  Bahasa Indonesia  Bahasa Melayu  British English  català  čeština  dansk  Deutsch  eesti  English  español  Esperanto  euskara  français  Frysk  galego  hrvatski  Ido  italiano  lietuvių  magyar  Nederlands  norsk bokmål  norsk nynorsk  occitan  Plattdüütsch  polski  português  português do Brasil  română  Scots  sicilianu  slovenčina  slovenščina  suomi  svenska  Tiếng Việt  Türkçe  vèneto  Ελληνικά  беларуская (тарашкевіца)  български  македонски  нохчийн  русский  српски / srpski  татарча/tatarça  українська  ქართული  հայերեն  বাংলা  தமிழ்  മലയാളം  ไทย  한국어  日本語  简体中文  繁體中文  עברית  العربية  فارسی  +/−
New SVG image

תקציר

תיאור Periodic table with the elements that form homonuclear diatomic molecules (H, N, O, F, Cl, Br, I) highlighted. The base image is a screenshot from Kalzium.
תאריך יצירה
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)

צילום מסך זה אינו מכיל פריטים או חלקים מתוכנה המוגנים בזכויות יוצרים, או שהפריטים המוצגים שוחררו על ידי יוצריהם תחת רישיון חופשי (יש לציינו תחת הודעה זו), ובכך ממלא אחרי הקווים המנחים בוויקישיתוף לגבי צילום מסך.
יש באפשרותך להשתמש בצילום מסך זה בחופשיות בהתאם לרישיון המדובר. רישיון תוכנה חופשית:

GNU head

היצירה הזאת היא תוכנה חופשית; ניתן להפיץ ו/או לשנות אותה לפי תנאי הרישיון הציבורי הכללי של GNU כפי שפורסם על־ידי המוסד לתכנה חופשית; או גרסה 2 של הרישיון, או כל גרסה עדכנית יותר. היצירה הזאת מופצת בתקווה שתביא תועלת, אך ללא כל אחריות שהיא; אפילו לא אחריות מרומזת לצורכי מסחר או התאמה למטרה מסוימת. יש לעיין בגרסה 2 ובגרסה 3 של הרישיון הציבורי הכללי של GNU לפרטים נוספים.

הערה: אם יש בצילום המסך פרטים שאינם תוצר ישיר של קוד התוכנה, כגון טקסט או גרפיקה שאינם חלק מהתוכנה עצמה, חובה לציין בנפרד את הרישיון לפרטים אלו.


רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
Creative Commons CC-Zero קובץ זה זמין לפי תנאי הקדשה עולמית לנחלת הכלל CC0 1.0 של Creative Commons.
האדם ששייך יצירה להיתר הזה הקדיש את היצירה לנחלת הכלל על־ידי ויתור על כל הזכויות שלו או שלה על היצירה בכל העולם לפי חוק זכויות יוצרים, לרבות כל הזכויות הקשורות או הסמוכות כקבוע בחוק. באפשרותך להעתיק, לשנות, להפיץ, או להציג את היצירה, אפילו למטרות מסחריות, וכל זה אפילו מבלי לבקש רשות.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית12:00, 6 במרץ 2012תמונה ממוזערת לגרסה מ־12:00, 6 במרץ 2012‪700 × 1,099‬ (151 ק"ב)InverseHypercubeReverted to version as of 04:46, 11 May 2011 it is not known whether astatine forms homonuclear diatomic astatine; see article on diatomic molecules
11:11, 11 בפברואר 2012תמונה ממוזערת לגרסה מ־11:11, 11 בפברואר 2012‪700 × 1,099‬ (149 ק"ב)GauravjuvekarAstatine also
07:46, 11 במאי 2011תמונה ממוזערת לגרסה מ־07:46, 11 במאי 2011‪700 × 1,099‬ (151 ק"ב)InverseHypercube{{Information |Description=Periodic table with the elements that form diatomic molecules (H, N, O, F, Cl, Br, I) highlighted. The base image is a screenshot from Kalzium. |Source=Own |Date=2011-05-10 |Author=<!-- software author / developer team --> |Perm

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים