קובץ:Gimn Sovetskogo Soyuza (1977 Vocal).oga

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Gimn_Sovetskogo_Soyuza_(1977_Vocal).oga(קובץ שמע Vorbis של Ogg, באורך 3 דקות 28 שניות, 51 קילו־ביטים בשנייה, גודל הקובץ: 1.26 מ"ב)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

The Soviet National Anthem (1977 version).

Music was composed by A. V. Aleksandrov

Lyrics were written by Sergey Vladimirovich Mikhalkov

Based on the Russian Anthems museum hosted by Vadim Makarov, this recording was by the choir and orchestra of Bolshoi Theatre. The conductor was Yuri Simonov (from CD “National Anthems of the USSR and Union Republics”).


Timed Text
לסרטון זה מצורפות כתוביות.

באמצעות לחיצה על כפתור CC בסרגל נגן המדיה HTML5 של הוויקיפדיה, תוכל לבחור כתוביות - אם הן קיימות - או לפתוח את עורך הכתוביות בכדי להכין כתוביות עבור הסרטון. הכן תרגום חדש או ערוך תרגום קיים
רשימת כתוביות מלאה
  החלף את הכיתוב he עם קוד השפה שלך ולחץ על הכפתור הצגה
   
בשפות אחרות

asturianu  català  čeština  Deutsch  English  español  Esperanto  euskara  français  Frysk  galego  hrvatski  Bahasa Indonesia  italiano  Mirandés  Nederlands  Orunyoro  polski  português  português do Brasil  sicilianu  slovenščina  svenska  Türkçe  Tiếng Việt  български  македонски  русский  українська  हिन्दी  বাংলা  ไทย  Orutooro  한국어  日本語  中文  中文(中国大陆)  中文(台灣)  中文(新加坡)  中文(简体)  中文(繁體)  中文(香港)  עברית  العربية  فارسی  +/−

רישיון


קובץ זה הוא יצירה של הממשל הפדרלי של הפדרציה הרוסית ואינו מוגן בזכויות יוצרים על פי החלק הרביעי בקוד האזרחי והחוק הפדרלי מס' 230 של הפדרציה הרוסית מה-18 בדצמבר 2006.
סעיף 1259. אובייקטים מוגנים בזכויות יוצרים

  • נקודה 5.

זכויות יוצרים אינן חלות על רעיונות, השקפות, שיטות, תהליכים, מערכות, דרכי פעולה ביצוע החלטות טכניות, ארגוניות ואחרות, החלטות פתוחות, עובדות ותוכניות בשפות שונות.

  • נקודה 6.

אובייקטים שאינם מוגנים בזכויות יוצרים הם:

    • מסמכים רשמיים של ארגונים ממשלתיים, וארגוני הממשל המקומי ברוסיה, לרבות חוקים, צווי ביצוע פנימיים, החלטות משפטיות, וחומרי חקיקה אחרים. בעלי אופי משפטי או אדמיניסטרטיבי, מסמכים רשמיים של ארגונים בינלאומיים וכך גם תרגומם.
    • סמלים וסמלים רשמיים ממלכתיים (דגלים, סמלי מדינה, מטבעות, מדליות וכיוצא בזה), כמו גם סמלי השלטון המקומי ובתי הספר
    • סמלים וחפצים עממיים (פולקלור) שאינם בעלי זכויות יוצרים מוגדרים
    • דיווח על אירועים ועובדות בעלי מאפיין חדשותי(דיווח על חדשות היום, תוכניות טלוויזיה, רשימת קווי תחבורה ונסיעות וכיוצא באלה)

השלמות. על פי הסכמים בינלאומיים ובין-מדינתיים, הפדרציה הרוסית נחשבת ליורשת ברית המועצות והרפובליקה הסובייטית הסוציאליסטית הרוסית לכן השימוש במידע שברישיון-תבנית זו יכול להתבצע עבור סמלים רשמיים ומסמכים סובייטיים ורוסיים (הרישיון תקף לברית המועצות והפדרציה הרוסית בלבד, באשר לרישיונות סמלים ומסמכים של שאר 14 הרפובליקות הסובייטיות, יש לבחון את חוקיהן ומעמדן בהתאם לחוקתן שלהן).
שימו לב! אסור השימוש בתבנית-רישיון זו עבור סמלים רשמיים ומסמכים בעלי זכויות יוצרים.

Communist symbol Legal disclaimer
This image contains a symbol prohibited by law in some nations, owing to it being a representation of communism, socialism, or a similar governmental structure; or of an associated political party/organization:

Imagery covered may include the hammer and sickleen, red star, emblems/insignias, flags or images of leaders.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

application/ogg

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית20:15, 30 באפריל 20223 דקות 28 שניות (1.26 מ"ב)Wikimechanic2000Reverted to version as of 08:00, 19 December 2005 (UTC) Too loud, decreased file size
15:52, 28 באפריל 20223 דקות 38 שניות (6.48 מ"ב)ざんまいくん音源の変更
11:00, 19 בדצמבר 20053 דקות 28 שניות (1.26 מ"ב)Georg I.AndreevThe Soviet National Anthem. Music was composed by A. V. Aleksandrov Lyrics were written by Sergey Vladimirovich Mikhalkov

הדפים הבאים משתמשים בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

צפו בשימושים בקובץ זה במיזמי ויקימדיה נוספים.

מטא־נתונים