קובץ:Krovim-Krovim.JPG

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(467 × 699 פיקסלים, גודל הקובץ: 85 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)


תיאור בול אחד משלושה בנושא "הטלוויזיה החינוכית הישראלית" - התוכנית "קרובים קרובים"
מקור אתר חברת דואר ישראל - http://www.israelpost.co.il. כמו כן, קיים באתר "התאחדות בולאי ישראל" http://www.israelphilately.org.il.
תאריך יצירה 20/02/2007
יוצר הקובץ מירי ניסטור (סופר)
אישורים והיתרים
גרסאות אחרות תמונה:Post krovim.jpg

רישיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

זוהי תמונה סרוקה מספר, מעיתון או עצם אחר. כל הזכויות עליה שמורות, אך ההערכה היא שניתן להשתמש בתמונות מסוג זה בוויקיפדיה בערך העוסק בספר, בעיתון או בעצם הספציפי בלבד תחת תנאי השימוש ההוגן. אי לכך, ניתן להשתמש בתמונה זו בערך הטלוויזיה החינוכית הישראלית בלבד.
סריקהזוהי תמונה סרוקה מספר, מעיתון או עצם אחר. כל הזכויות עליה שמורות, אך ההערכה היא שניתן להשתמש בתמונות מסוג זה בוויקיפדיה בערך העוסק בספר, בעיתון או בעצם הספציפי בלבד תחת תנאי השימוש ההוגן.//he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:Krovim-Krovim.JPG

מטבעו, הבול הינו עצם הגלוי לכל ונמצא בשירות הכלל. "השירות הבולאי", אשר הינו חלק מ"חברת דואר ישראל" מספק תמונה רשמית של כל בול היוצא כחלק מיחסי ציבור למוצר.

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית02:13, 9 באוגוסט 2007תמונה ממוזערת לגרסה מ־02:13, 9 באוגוסט 2007‪699 × 467‬ (85 ק"ב)Ldorfman (שיחה | תרומות){{מידע| |תיאור=בול אחד משלושה בנושא "הטלוויזיה החינוכית הישראלית" - התוכנית "קרובים קרובים" |מקור=אתר חברת דואר ישראל - http://www.israelpost.co.il. כמו כן, ק�

הדפים הבאים משתמשים בקובץ הזה:

מטא־נתונים