קובץ:Maya chosen 2015 by Chen Leopold.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Maya_chosen_2015_by_Chen_Leopold.jpg(344 × 516 פיקסלים, גודל הקובץ: 59 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
עברית: מאיה חושן היא גאוגרפית ומתכננת ערים, חוקרת בכירה במכון ירושלים למחקרי מדיניות, עורכת השנתון הסטטיסטי לירושלים ומרצה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית.
תאריך יצירה
מקור Shira
יוצר חן ליאופולד - Chen Leopold
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
VRT Wikimedia

אישור השימוש בקובץ זה / קבצים אלה עבר וידוא, המאוחסן במערכת VRT. הוא זמין תחת כרטיס מספר #2020060110008611 עבור משתמשים בעלי גישה למערכת זו.
כדי לוודא את האישור, אנא פנו למשתמשים בעלי גישה ל-VRT.

הקישור לכרטיס : https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2020060110008611
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

רישיון

w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
קובץ זה מופיע תחת הרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 4.0 בין־לאומי.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
==

Afrikaans  العربية  беларуская (тарашкевіца)  বাংলা  català  čeština  dansk  Deutsch  Deutsch (Sie-Form)  Ελληνικά  English  Esperanto  español  فارسی  suomi  français  galego  עברית  magyar  íslenska  italiano  日本語  ქართული  한국어  македонски  മലയാളം  norsk bokmål  Plattdüütsch  Nederlands  norsk  polski  português  português do Brasil  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  српски / srpski  svenska  Türkçe  українська  Tiếng Việt  中文(简体)‎  中文(繁體)‎  +/−


הודעה זו נכתבה בלשון זכר למען הנוחות.

שלום,

תודה שהוספת תמונות לוויקישיתוף. שים לב שהתמונות שהעלית לוויקישיתוף אמורות להיות שימושיות עבור כל המשתמשים של מיזמי ויקימדיה, וזה יהיה אפשרי אם אנשים אחרים יוכלו לאתר אותן.

כדי לאפשר לאנשים אחרים לאתר את התמונות שהעלית לכאן, על התמונות להיות במקום שבו יהיה אפשר לאתר אותן באמצעות שימוש בעץ הקטגוריות. לפיכך, עליך לשייך את התמונות לקטגוריות מתאימות. כמו כן ניתן גם להוסיף את התמונות לדפי נושא (גלריות) (ראה Commons:Categories להסבר נוסף). כדי למצוא את הקטגוריות המתאימות לתמונות שלך, ניתן להיעזר בכלי CommonSense.

תוכל להיעזר בכלי הגלריה כדי לצפות בקבצים אשר העלית.

הנקודה החשובה כאן היא שהתמונות יושמו במבנה כללי כלשהו. בוויקישיתוף יש מספר רב של תמונות שלא מקושרות בכלל. אם תוכל לעזור למקם חלק מתמונות אלה, בקטגוריות או בגלריות, כדי שיהיה ניתן לאתר אותן, אנא עשה זאת.

תודה.

דוג'רית (שיחה) 14:34, 6 June 2020 (UTC) היסטוריית הקובץ ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן. תאריך/שעה תמונה ממוזערת ממדים משתמש הערה נוכחית 17:32, 6 ביוני 2020 תמונה ממוזערת לגרסה מ־17:32, 6 ביוני 2020 344 × 516 (59 קילו־בייטים) דוג'רית (שיחה ]]

[[Category:Maya chosen 2015 by Chen Leopold.jpg מתוך Wikimedia Commons קפיצה לניווטקפיצה לחיפוש הורדהשימוש בקובץשימוש בקובץשליחה בדוא"למידע File:Maya chosen 2015 by Chen Leopold.jpg אין גרסה ברזולוציה גבוהה יותר. Help about image annotations Maya chosen 2015 by Chen Leopold.jpg(344 × 516 פיקסלים, גודל הקובץ: 59 קילו־בייטים, סוג MIME: image/jpeg); (request rotation) פתיחה במציג המדיההגדרות מידע על הקובץ נתונים מובְנים כיתובים עברית נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג English נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג תקציר תיאור עברית: מאיה חושן היא גאוגרפית ומתכננת ערים, חוקרת בכירה במכון ירושלים למחקרי מדיניות, עורכת השנתון הסטטיסטי לירושלים ומרצה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית. תאריך יצירה 6 ביוני 2020 מקור Shira יוצר חן ליאופולד - Chen Leopold רישיון w:he:Creative Commons ייחוס שיתוף זהה קובץ זה מופיע תחת הרישיון Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International ייחוס 4.0 בין־לאומי. הנכם רשאים: לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה תחת התנאים הבאים: ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך. שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור. Gnome-applications-office.svg media file לא משויך לקטגוריה. אנא סייעו בשיפור media file על ידי הוספת קטגוריה אחת או יותר, כך שניתן יהיה לשייך את הקובץ לmedia files אחרים (איך?), וכך שניתן יהיה למצוא את הדף בקלות רבה יותר. אנא יידעו את המעלה באמצעות == File:Maya chosen 2015 by Chen Leopold.jpg

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

image/jpeg

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית17:32, 6 ביוני 2020תמונה ממוזערת לגרסה מ־17:32, 6 ביוני 2020‪516 × 344‬ (59 ק"ב)דוג'ריתUploaded a work by חן ליאופולד - Chen Leopold from Shira with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ