קובץ:Oracle Solaris 11 screenshot running GNOME2.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,920 × 1,080 פיקסלים, גודל הקובץ: 626 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
English: Screenshot of Oracle Solaris 11 running GNOME2, GNOME Terminal, and Mozilla Firefox (Oracle's «Start here» window contains the GNOME2 stock icons, and the Wikipedia page is displaying Java Desktop System).
תאריך יצירה
מקור Screenshot
יוצר Various

רישיון

צילום מסך זה אינו מכיל פריטים או חלקים מתוכנה המוגנים בזכויות יוצרים, או שהפריטים המוצגים שוחררו על ידי יוצריהם תחת רישיון חופשי (יש לציינו תחת הודעה זו), ובכך ממלא אחרי הקווים המנחים בוויקישיתוף לגבי צילום מסך.
יש באפשרותך להשתמש בצילום מסך זה בחופשיות בהתאם לרישיון המדובר. רישיון תוכנה חופשית:
GNOME2 (including the logo), stock icons, GNOME Terminal and Java Desktop System:

GNU head This work is free software; you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation; version 2. This work is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See version 2 of the GNU General Public License for more details.

Mozilla Firefox and Thunderbird (both software and icons):

The contents of this file are subject to the Mozilla Public License Version 2 (the "License"); you may not use this file except in compliance with the License. You may obtain a copy of the License at:

https://www.mozilla.org/en-US/MPL/2.0/

Software distributed under the License is distributed on an "AS IS" basis, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, either express or implied. See the License for the specific language governing rights and limitations under the License.

הערה: אם יש בצילום המסך פרטים שאינם תוצר ישיר של קוד התוכנה, כגון טקסט או גרפיקה שאינם חלק מהתוכנה עצמה, חובה לציין בנפרד את הרישיון לפרטים אלו.



Copyrighted by Wikimedia
צילום מסך זה הוא צילום מתוך מיזם של קרן ויקימדיה. טקסטים מתוך מיזמי ויקימדיה (מלבד ויקיחדשות [1] וחלקים מוויקינתונים [2]) משויכים תחת רשיון Creative Commons Attribution Share-Alike 3.0 license ורבים משויכים תחת רשיון GNU Free Documentation License (גרסאות 1.2, 1.3, או כל גרסה מאוחרת אחרת המפורסמת ע"י המוסד לתוכנה חופשית; ללא סעיפים קבועים , ללא פסקאות עטיפות קדמית וללא פסקאות עטיפה אחוריות), ובכפוף לתנאי השימוש. תוכנת MediaWiki משוחררת תחת הרישון הציבורי החופשי של גנו (GNU General Public License).

כל תוכן אחר בתמונה זו יכול לשוייך לתנאים אחרים. לוגויים (אם הם מופיעים בצילום המסך) של קרן ויקימדיה הן סימן מסחרי של ויקימדיה.

  1. ויקיחדשות משתמש ברשיון Creative Commons Attribution 2.5 Generic, או "CC-BY 2.5"
  2. במרחב הראשי של ויקינתונים ובמרחבי שם קיניניים משתמשים ברשיון Creative Commons Public Domain Dedication, או "CC0". שאר מרחבי השם משתמשים ברשיון Creative Commons Attribution Share-Alike 3.0 license.
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 4.0 בין־לאומי.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
GNU head מוענקת בכך הרשות להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך הזה, לפי תנאי הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על־ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא פרקים קבועים, ללא טקסט עטיפה קדמית וללא טקסט עטיפה אחורית. עותק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

checksum אנגלית

036739207c215e673ae5adaaa9ff528fc0162164

הוגדר לפי: SHA-1 אנגלית

640,690 בית

1,080 פיקסל

1,920 פיקסל

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית21:13, 9 בנובמבר 2016תמונה ממוזערת לגרסה מ־21:13, 9 בנובמבר 2016‪1,080 × 1,920‬ (626 ק"ב)Amitie 10gUser created page with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים