קובץ:PEGI 7 annotated (2003-2009).svg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(קובץ SVG, הגודל המקורי: 800 × 1,042 פיקסלים, גודל הקובץ: 40 ק"ב)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.
תיאור
English: PEGI 7+ tag: Suitable for ages 7 and over.
Português: Tag 7+ da PEGI Conveniente para idade de 7 anos.
Note: Words and short phrases such as names, titles, and slogans; familiar symbols or designs; mere variations of typographic ornamentation, lettering or coloring;...; typeface as typeface are not subject to copyright. Also see Image_casebook Trademarks
תאריך יצירה
מקור Wiki-fi
יוצר PEGI, reproduced by Hautala


Public domain
הטקסט המוצג נטול זכויות יוצרים ולכן ברשות הציבור. הטקסט אינו "יצירה ספרותית" או סוג של יצירה מוגנת אחרת, כמשמעותה בחוק זכויות היוצרים המקומית. עובדות, נתונים ומידע לא מקורי, שנמצאים בנחלת הכלל ללא סף מקוריות בגופן נפוץ או בכתב יד בסיסי, וצורות גיאומטריות פשוטות, אינן מוגנות בזכויות יוצרים.
תג זה אינו חל על כל הקבצים המכילים טקסט. במדינות מסוימות יכולה להיות הגדרה משפטית שונה של המונח "יצירה ספרותית" במשמעותה בחוק זכויות יוצרים ושיטות הפרשנות של בית המשפט שונות. חלק מהמדינות מגינות על כמעט כל יצירה כתובה, בעוד במדינות אחרות מגינים אך ורק על טקסטים אמנותיים במובהק או טקסטים מדעיים ותוכן של מאגרי מידע בלבד. היקף הפונקציונליות של הטקסט, אורכו ומידת היצירתיות שבו, יכולים להיות רלוונטיים גם כן. ההגנה על זכויות היוצרים יכולה להיות מוגבלת ליצירות ספרותיות, או שהמידע עצמו יכול להיות חופשי לחלוטין. לפרטים נוספים ראו את Literature#Legal status.
Public domain
יצירה זו של צורה גאומטרית פשוטה היא נטולת זכויות יוצרים ומשום כך היא ברשות הציבור. היצירה מורכבת כולה, מיֶדַע שהוא נחלת הכלל, ואין לה מרכיב יצירתי מקורי.
Heptagon
Heptagon
Trademarked

יצירה זו (או חלקיה) כוללת חומרים אשר עלולים להיחשב כסימן מסחר בחלק מתחומי השיפוט. לפני שתשתמשו ביצירה זו, אנא ודאו כי בידכם הרשות החוקית לעשות זאת בהתאם לנסיבות השימוש. שימו לב כי הנכם אחראיים באופן אישי על כך שאינכם מפרים סימן מסחר של מישהו אחר. ראו גם הבהרה משפטית.



תבנית זו אינה מעידה על מצב זכויות היוצרים של היצירה. לתבנית זו יש לצרף תבנית רישיון מתאימה.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית22:30, 19 בספטמבר 2009תמונה ממוזערת לגרסה מ־22:30, 19 בספטמבר 2009‪1,042 × 800‬ (40 ק"ב)Mizunoryu{{Information |Description={{en|PEGI 7+ tag: Suitable for ages 7 and over.}}{{pt|Tag 7+ da PEGI Conveniente para idade de 7 anos.}} '''Note''': [http://www.loc.gov/cgi-bin/formprocessor/copyright/cfr.pl?&urlmiddle=1.0.2.6.2.0.174

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה: