קובץ:Pripyat panorama 2009-001.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(6,000 × 3,000 פיקסלים, גודל הקובץ: 2.34 מ"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.
תיאור
English: A panorama photo from Pripyat combined of 10 individual photos, taken from the roof-top of a 16 storey building. The Chernobyl Nuclear Power Plant reactor number four with its enclosing sarcophagus can be seen far right.
Deutsch: Panoramaansicht von Pribyat, zusammengestellt aus 10 einzelnen Fotos, welche vom Hausdach eines 16-stöckigen Gebäudes gemacht wurden. Der Reaktor Nummer Vier des Kernkraftwerks Tschernobil ist ganz rechts im Bild zu sehen.
Русский: Панорамное фото Припяти с крыши 16-этажного дома (с гербом СССР), сделанное из 10 отдельных фотографий. Справа виден четвёртый энергоблок Чернобыльской АЭС, покрытый саркофагом.
Suomi: Kymmenestä kuvasta yhdistetty panoramakuva Pripjatin aavekaupungista kuvattuna 16-kerroksisen asuinkerrostalon katolta. Tšernobylin ydinvoimalaitoksen reaktori neljä ja sitä peittävä sarkofagi näkyvät horisontissa oikealla.
日本語: 16階建のビルの屋上から撮影された10枚の写真の合成画像。チェルノブイリ原発の石棺が右手奥に見られる。
תאריך יצירה
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר Matti Paavonen
גרסאות אחרות Derivative works of this file:  Pripyat banner.jpg

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על היצירה הזאת, מפרסם אותה בזאת תחת הרישיונות הבאים:
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 3.0 לא מותאם.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
GNU head מוענקת בכך הרשות להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך הזה, לפי תנאי הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על־ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא פרקים קבועים, ללא טקסט עטיפה קדמית וללא טקסט עטיפה אחורית. עותק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו.
הנכם מוזמנים לבחור את הרישיון הרצוי בעיניכם.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

13 במאי 2009

13 במאי 2009

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית12:02, 6 ביוני 2009תמונה ממוזערת לגרסה מ־12:02, 6 ביוני 2009‪3,000 × 6,000‬ (2.34 מ"ב)BKfi{{Information |Description= {{en|1=A panorama photo from Pripyat combined of 10 individual photos, taken from the roof-top of a 16 storey building. The Chernobyl Nuclear Power Plant reactor number four with its enclosing sarcophagus can be seen far right.

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים