קובץ:W.B. Yeats and George Yeats's Automatic Writing, 100 years ago.jpg

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

W.B._Yeats_and_George_Yeats's_Automatic_Writing,_100_years_ago.jpg(567 × 360 פיקסלים, גודל הקובץ: 38 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

תיאור בתמונה מופיע כתב ידה של אשתו של המשורר האירי, ויליאם בטלר ייטס, ג'ורג' ייטס, אשר התנסתה עמו במשותף בטכניקה של כתיבת רצף מדיומיסטית. במהלך התקשורים הם ניסו לקבל מסרים מישויות רוחניות כאלה ואחרות, "מדריכים" (Instructors), אשר העבירו להם מערכת גאומטרית ואסטרולוגית מורכבת ביותר אשר התיימרה להסביר את המחזוריות ההיסטורית, לשיטתם, אשר קיימת בהיסטוריה של המין האנושי. התמונה היא מראשית התקשורים, 24 באוקטובר 1917.
מקור Neil Mann, W. B. & George Yeats
תאריך יצירה 24 באוקטובר 1917
יוצר הקובץ Neil Mann, W. B. & George Yeats
אישורים והיתרים
שימוש הוגן
שימוש הוגן

קובץ זה מוגן בזכויות יוצרים. עם זאת, מעלה הקובץ סבור/ה שהשימוש בו בוויקיפדיה הנו בגדר שימוש הוגן.

ניתן להשתמש בקובץ זה בערך חזון (ספר) בלבד.


מקור: Neil Mann, W. B. & George Yeats

This is a fair use file.

שימוש הוגןקובץ זה מוגן בזכויות יוצרים. עם זאת, מעלה הקובץ סבור/ה שהשימוש בו בוויקיפדיה הנו בגדר שימוש הוגן בערך חזון (ספר).//he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:W.B._Yeats_and_George_Yeats%27s_Automatic_Writing,_100_years_ago.jpg
מקור מקור התמונה: Neil Mann, W. B. & George Yeats


Owned By Neil Mann a friend of mine and the holder of www.yeatsvision.com a website dedicated to the study of W. B. Yeats's system of A Vision a great occult work which resulted from his joint experiences together with his wife George, with automatic writing.

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית23:51, 15 במאי 2017תמונה ממוזערת לגרסה מ־23:51, 15 במאי 2017‪360 × 567‬ (38 ק"ב)Yaronbutler2 (שיחה | תרומות)== תקציר == {{מידע |תיאור=בתמונה מופיע כתב ידה של אשתו של המשורר האירי, ויליאם בטלר ייטס, ג'ורג' ייטס, אשר התנסתה עמו במשותף בטכניקה של כתיבת רצף...

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

מטא־נתונים