קים מיונג-סו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קים מיונג-סו
김명수
Myungsoo Kim at the INFINITE-F Showcase in Tokyo 01
Myungsoo Kim at the INFINITE-F Showcase in Tokyo 01
Myungsoo Kim at the INFINITE-F Showcase in Tokyo 01
לידה 13 במרץ 1992 (בן 32)
סיאול, קוריאה הדרומית
שם לידה קים מיונג-סו
מוקד פעילות קוריאה הדרומית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2010
מקום לימודים Kyungdong Elementary School, Daekyeung University, Duksoo High School, Hoseo University, Kyungil Middle School, Ahyeon Polytechnic School עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמר, שחקן, צלם
סוגה קיי-פופ, דאנס, פופ-רוק, אלקטרוניק היפ-הופ
סוג קול שירה
שפה מועדפת קוריאנית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה גיטרה
חברת תקליטים וולים אנטרטיינמנט
שיתופי פעולה בולטים אינפיניט אינפיניט F
ifnt7.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
קוריאהקוריאה זהו שם קוריאני; שם המשפחה הוא קים.

קים מיונג-סוקוריאנית: 김명수; ‏נולד ב־13 במרץ 1992) נודע יותר בשם הבמה שלו אל, הוא זמר ושחקן דרום קוריאני. הוא משמש כזמר בלהקת הבנים הדרום-קוריאנית אינפיניט, הנמצאת בניהול חברת התקליטים וולים אנטרטיינמנט ועשתה את הופעת הבכורה שלה ב-2010. אל יחד עם חברי הלהקה, סונג-יאול וסונג-ג'ונג עשו את הופעת הבכורה שלהם כתת-להקה, אינפיניט F בנובמבר 2014 עם הוצאתו לאור של האלבום שלהם, Azur. בתת-להקה זו אל נחשב לזמר הראשי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קים מיונג-סו נולד ב-13 במרץ,1992 בסיאול, קוריאה הדרומית.

ב-15 בפברואר 2013 סיים מיונג-סו את לימודיו בתוכנית המוזיקה המעשית של אוניברסיטת דאקיונג ואף קיבל את הפרס "כבוד הסטודנט של אוניברסיטת דאקיונג" יחד עם חברי הלהקה אינפינט שלמדו יחד איתו בתוכנית, סונג-יאול, הו-יא, דונג-וו וסונג-קיו. חברי הלהקה התקבלו ללימודים באמצעות סינון מיוחד בתחילת שנת 2011.

קריירת מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אינפיניט[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – אינפיניט

אל הוצג לראשונה כזמר והאחראי על המראה בלהקת הבנים אינפיניט. הוא עשה את הופעת הבכורה הראשונה שלו כחבר של הלהקה בשיר שלהם "Come Back Again" מתוך המיני אלבום הראשון שלהם First Invasion ב-2010.

אינפיניט F[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – אינפיניט F

אל יחד עם חבריו ללהקה, סונג-יאול וסונג-ג'ונג עשו את הופעת הבכורה שלהם כתת-הלהקה אינפיניט F. זוהי תת-הלהקה השנייה של הלהקה. הם הוציאו לאור את האלבום שלהם ששמו Azur בשנת 2014.

קריירת צילום[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-15 במאי 2013, אל הוציא לאור ספר כתבת צילומים בשם "L's Bravo Viewtiful", המציג תמונות שהוא צילם במהלך מסע של 93 ימים. הספר יצא לאור בשתי גרסאות- האחת קוריאנית והשנייה יפנית. הספר נחשב לרב מכר והגיע למקום הראשון בחנויות ספרים באינטרנט בהזמנות מראש של חנויות כמו "YES24" ו-"Kyobo" ומהר מאוד אזל מהמלאי לאחר הוצאתו לאור.

וולים אנטרטיינמנט הוציאה לאור את חלקו השני של ספר הצילום של אל ב-25 בספטמבר 2013 בקוריאה וב-28 בספטמבר ביפן. כמו חלקו הראשון של הספר, גם החלק השני הפך במהרה לרב מכר.

קריירת משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

אל עשה את הופעת הבכורה שלו כשחקן ב-2011 בסדרה היפנית "Jiu" אשר שודרה בערוץ TV Asahi.

ב-2012 הוא שיחק בתור גיטריסט בשם לי היון-סו בסדרת הדרמה הקוריאנית "Shut Up Flower Boy Band" לצידו של השחקן קים מין-סוק. באותה שנה הוא לקח חלק גם בסדרה "What's The Deal, Mom?"

ב-2013, הוא לקח חלק בסדרה "Master's Sun" בדמותו הצעירה של הדמות של סו ג'י-סוב, "ג'ו ג'ונג-ואן".

ב-2014, הוא שיחק בתור "המזכיר גיל" בדרמה "Cunning Single Lady", לצדם של השחקנים ג'ו סאנג-ווק ולי מין-ג'ונג.

אל שיחק לצדם של השחקן והזמר ריין וקריסטל מלהקת הבנות F(x) בדרמה "My Lovely Girl". הוא שיחק את דמותו של השחקן המשני, סי-וו, אשר היה החבר החתיך של להקת קיי-פופ פופולרית בשם Infinite Power והפך לזמר סולו. הדרמה שודרה מ-17 בספטמבר עד 6 בנובמבר.

ב-2015, אל הופיעה בהופעת אורח של שלושה פרקים בדרמה "The Time We Were Not in Love" בתור המתמחה, "קי סונג-ג'ה" של הא ג'י-וון.

ב-2016, אל לוהק לתפקיד הראשי שלו בסדרה משותפת של קוריאה, סין ויפן בשם "The Blue of My Heart". אל ישחק בדמותו של מנכ"ל חברת נסיעות בשם "קאנג ג'ה-וו", אשר מתאהב בפיליפינים לאחר שהוא נוסע לשם. הצילומים לסדרה החלו באפריל ונמשכו עד יוני.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קים מיונג-סו בוויקישיתוף