קלאודיה פסקואל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קלאודיה פסקואל
Cláudia Rafaela Teixeira Pascoal
לידה 12 באוקטובר 1994 (בת 29)
São Pedro da Cova, פורטוגל עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Cláudia Rafaela Teixeira Pascoal עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות פורטוגל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2015 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה ג'אז עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת פורטוגזית עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קלאודיה רפאלה טיישיירה פשקואלפורטוגזית: Cláudia Rafaela Teixeira Pascoal; נולדה ב-12 באוקטובר 1994) היא זמרת פורטוגלית שייצגה את פורטוגל בתחרות האירוויזיון 2018 אשר התקיימה בליסבון שבמדינת ביתה.

קורות חיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ילידת מחוז פורטו שבפורטוגל. בשנת 2010 השתתפה בתוכנית השירה Ídolos (המקבילה הפורטוגלית ל"Pop Idol" הבריטית) ובשנת 2013 השתתפה בעונתה הראשונה של הגרסה הפורטוגלית של "אקס פקטור". היא נבחנה להנחות תוכנית אירוח מקומית בשם "Curto Circuito" המשודרת בערוץ SIC Radical בשנת 2014 וסיימה במקום השלישי. השתתפה ב-2017 בעונה החמישית בגרסה הפורטוגלית ל-"The Voice" והגיעה לשלב חצאי הגמר בו סיימה במקום השישי.

פשקואל נבחרה להשתתף על ידי תאגיד השידור הפורטוגלי (RTP) בתחרות הלאומית Festival da Canção הנערכת מדי שנה (החל מהשתתפותה הראשונה באירוויזיון 1964) לבחירת הנציג שייצג את פורטוגל בתחרות האירוויזיון בשנת 2018. פשקואל התמודדה עם השיר "O jardim" (הגינה) אשר נכתב על ידי איסאורה סנטוס הלוקחת חלק בביצוע השיר. שירה שובץ בחצי הגמר השני והיא העפילה לגמר הלאומי, בו ניצחה וזכתה לייצג את מדינתה באירוויזיון. מאחר שפורטוגל הייתה המדינה המארחת את התחרות שירה שובץ אוטומטית בגמר. ב-12 במאי 2018 הופיעה פסקואל בשלב הגמר של האירוויזיון, שבו דורגה במקום ה-26 והאחרון[1].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קלאודיה פסקואל בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]