קרוליין קור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף קרולין קור)
קרוליין ג'ורג'ינה קור
לידה 17 במרץ 1973 (בת 51)
דאנדוק, אירלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות אירלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1990
סוגה פופ
רוק
קלטי
כלי נגינה כלי הקשה, מערכת תופים, פסנתר, בוראן עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים תקליטי 143 (עד 2002)
תקליטי לאוה (עד 2002)
תקליטי אטלנטיק
וורנר מיוזיק גרופ
פרסים והוקרה Honorary Member of the Order of the British Empire עריכת הנתון בוויקינתונים
http://www.thecorrswebsite.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קרוליין ג'ורג'ינה קור (נולדה ב-17 במרץ 1973, בדאנדוק, מחוז לאות', אירלנד) היא המתופפת של להקת הפולק רוק, הקורס. בנוסף לתופים היא מנגנת בבודראן ובפסנתר, ולפעמים שרה ליווי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוליין קור נולדה בדאנדוק, שנמצאת כ-80 קילומטרים צפונית מדבלין, לג'ין וגארי קור. היא גודלה בבית קתולי. אחיה הגדולים הם שרון קור וג'ים קור, ואחותה הקטנה היא אנדראה קור. היא נשלחה לאותו בית ספר כמו אחיותיה - "Dun Lughaidh Convent". קרולין עבדה במקמאנוס'ס - בר של דודתה בדאנדוק ביחד עם אחיותיה.

ההורים שלה, ג'ין וגארי, ניגנו בלדות ומנגינות עממיות בלהקות מקומיות, ואחר כך הקימו להקה משלהם שנקראה "Sound Affair". ג'ין שרה וגארי ניגן בקלידים והם ניגנו גרסאות כיסוי של שירים של להקות מפורסמות. קור ואחיה, שנסעו עם הוריהם להופעות במכונית המשפחתית, נחשפו למוזיקה מגיל צעיר.

קור למדה לנגן בפסנתר מאביה בגיל צעיר כמו שאר אחיה. היא גם למדה לנגן על הבודראן על ידי צפייה בסרטונים של מוזיקאים איריים מסורתיים שמנגנים על הכלי.

חיים פרטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרולין התחתנה עם פרנק וודס, החבר שלה זה מספר שנים, באוגוסט 2002, במיורקה. בנם הראשון, ג'ייק, נולד ב-12 בפברואר 2003, ולאחר מכן נולדה בתם ג'ורג'ינה. לאחר לידתה לקחה קור פסק זמן מהלהקה. ב-1 בדצמבר 2006 ילדה את התינוקת השלישית שלה, שנקראה ריהאן. [1]

הקורס קיבלו MBE של כבוד מהמלכה אליזבת' השנייה בגלל ההשפעה של המוזיקה שלהם ועבודת הצדקה שלהם שגייסה כסף עבור בית חולים פרימן בניוקסטל, קורבנות של הפצצת האומג ועוד צדקות אחרות.[2]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קרוליין קור בוויקישיתוף