רוקי (סדרת סרטים)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: ניסוחים לא אנציקלופדיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: ניסוחים לא אנציקלופדיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
רוקי (סדרת סרטים)
Rocky
בימוי ג'ון ג. אבילדסן, סילבסטר סטאלון, ראיין קוגלר עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי רוברט צ׳רטוף, אירוין וינקלר עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט סילבסטר סטאלון עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים סילבסטר סטאלון
טליה שייר
ברט יאנג
ברג'ס מרידית
קארל ות'רס
טוני ברטון
מייקל בי. ג'ורדן (קריד)
מוזיקה ביל קונטי (רוקי 1–3 ,5 ורוקי בלבואה)
וינס דיקולה (רוקי 4)
לודוויג גורנסון (קריד)
צילום ג'יימס קרייב עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה יונייטד ארטיסטס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה יונייטד ארטיסטס
MGM
United International Pictures
הקרנת בכורה 1976 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 895 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה, סרט איגרוף עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות 1.6 מיליארד דולר (כל הסרטים)
סרט הבא קריד 1
סרטים בסדרה רוקי (1976)
רוקי 2 (1979)
רוקי 3 (1982)
רוקי 4 (1985)
רוקי 5 (1990)
רוקי בלבואה (2006)
קריד (2015)
קריד 2 (2018)
קריד 3 (2023)
www.rocky.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רוקיאנגלית: Rocky) הוא זיכיון של סדרת סרטי קולנוע הכוללת שישה סרטים מסוגת הדרמת ספורט, המגוללת את סיפורו של המתאגרף רוקי בלבואה. הסרטים נכתבו על ידי סילבסטר סטאלון שגם מככב בהם בתפקיד הראשי, שתרם רבות להזנקת קריירת המשחק שלו. הזיכיון הוליד גם סדרת סרטי ספין אוף הנושאים את השם "קריד".

הזיכיון החל ב-1976 עם יציאת הסרט "רוקי" והמשיך עם הסרטים "רוקי 2" (1979), "רוקי 3" (1982), "רוקי 4" (1985), "רוקי 5" (1990) ולאחר הפסקה ממושכת "רוקי בלבואה" (אנ') (2006). סדרת סרטי הספין אוף החלה ב-2015 עם יציאת הסרט "קריד" והמשיכה עם "קריד 2" (2018) ו "קריד 3" (2023), שהיה האחרון בסדרה.

סילבסטר סטאלון כתב את תסריט הסרט הראשון אחרי שצפה בקרב אגרוף על תואר האליפות שהתקיים ב-1975 בין מוחמד עלי וצ'אק וופנר, שבניגוד לציפיות ממנו הצליח לשרוד 15 סיבובים נגד עלי.[1] בינואר 1977, במהלך ראיון טלוויזיוני לתאגיד השידור BBC על יצירת הסרט הראשון, סטאלון סיפר שכתב את התסריט תוך כשלושה וחצי ימים, בזמן שהתמודד עם קושי כלכלי והוצע לו עבורו תשלום של כ-265,000 דולר, ובתנאי ששחקן אחר ומוכר ילוהק לתפקיד הראשי במקומו. סטאלון סירב להצעה ושכרו הישיר עבור השתתפותו בסרט היה לפי תעריף שכר המינימום שנקבע על ידי גילדת שחקני המסך באותה העת, כ-620 דולר בשבוע.[2]

הקרבות של רוקי בלבואה לפי סרטי "רוקי": בסרט הראשון נלחם מול אפולו קריד (קארל ות'רס, אשר נפטר בתאריך 2/2/24 כשהוא בן 76), והפסיד. בסרט השני שוב נלחם מולו, וניצח. בסרט השלישי נלחם מול קלאבר לאנג (מיסטר טי) הפסיד בקרב הראשון, וניצח בקרב השני, ובסרט הרביעי נלחם באיוון דראגו (דולף לונדגורן), וניצח. בסרט החמישי נלחם פעם ראשונה לא בזירה, מול טומי גאן, בקרב רחוב, ובסרט השישי נלחם בזירה מול מייסון דיקסון, בקרבו האחרון אי פעם.

בשנת 2016 יצא הסרט:"רוקי: הסיפור האמיתי", בשיתוף לייב שרייבר ששיחק את תפקיד צ'אק וופנר, המתאגרף, בו נפרשת ההיסטוריה שלו, וההשראה לדמותו של רוקי. בשנת 2021 סילבסטר סטאלון הכריז כי באותה השנה ב-11 בנובמבר יצא הסרט "רוקי 4" מחדש, אשר יהיה ארוך מהסרט המקורי ב40 דקות (מה שאומר שהסרט יהיה 127 דקות), בגרסה זו הוכנסו סצנות שירדו בעריכה בשנת 1985. הסרט זכה לשם שונה, "רוקי 4: רוקי נגד דראגו". סטלון הוסיף והשמיט סצנות והכין טריילר חדש. הסרט החדש יצא לאקרנים בארצות הברית במועד שסטלאון התחייב עליו, והצליח. בינואר 2022 הסרט ירד מהאקרנים.

רשימת הסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוקי – סיכום סדרת סרטים 
מס' שם במקור שם בעברית תאריך יציאה אורך בימוי תסריט
1 Rocky רוקי 21 בנובמבר 1976 114 דקות ג'ון ג. אבילדסן סילבסטר סטאלון
2 Rocky II רוקי 2 15 ביוני 1979 114 דקות סילבסטר סטאלון סילבסטר סטאלון
3 Rocky III רוקי 3 28 במאי 1982 95 דקות סילבסטר סטאלון סילבסטר סטאלון
4 Rocky IV רוקי 4 27 בנובמבר 1985 87 דקות סילבסטר סטאלון סילבסטר סטאלון
5 Rocky V רוקי 5 16 בנובמבר 1990 99 דקות ג'ון ג. אבילדסן סילבסטר סטאלון
6 Rocky Balboa רוקי בלבואה 20 בדצמבר 2006 102 דקות סילבסטר סטאלון סילבסטר סטאלון
7 Creed קריד 19 בנובמבר 2015 133 דקות ריאן קוגלר ריאן קוגלר
אהרון קובינגטון
8 Creed II קריד 2 21 נובמבר 2018 130 דקות סטיבן קאפל ג'וניור סילבסטר סטאלון
ג'ואל טיילור
9 Creed III קריד 3 3 במרץ 2023 116 דקות מייקל בי. ג'ורדן קינן קוגלר
זאק ביילין


תקציר עלילת סדרת סרטי רוקי[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוקי (1976)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – רוקי (סרט, 1976)
כרזת הסרט "רוקי" (1976)

הסרט מספר את סיפורו של רוקי בלבואה (סילבסטר סטאלון), אמריקאי ממוצא איטלקי שמתגורר בפילדלפיה. הוא גדל ברחובות כאדם חסר עתיד, משמש כגובה חובות, ומתאגרף כתחביב תחת הכינוי סוס ההרבעה האיטלקי ("Italian Stallion"). רוקי, אשר חולם להיות מתאגרף מקצועי ביום מן הימים, מקבל הזדמנות מקרית להילחם מול אלוף העולם במשקל כבד, אפולו קריד (קארל ות'רס) על התואר. בו בזמן הוא מתאהב בבחורה שעובדת בחנות החיות המקומית, אדריאן, ומחזר אחריה במרץ. בלבואה מתכונן אל הקרב מול אפולו כאל קרב חייו, בעוד שקריד מתייחס לקרב כאל בדיחה. מטרתו של בלבואה היא אפילו לא לנצח, אלא רק להישאר עומד במשך 15 סיבובים - דבר שאף מתאגרף אחר לא הצליח לעשות כנגד קריד בעבר. בסיבוב הראשון קריד לא מתאמץ, עד שבלבואה כמעט וגורם לו לנוקאאוט. מאותו רגע קריד מתחיל לתת את כל כולו. קריד מוביל בנקודה על בלבואה ומנצח בקרב, אך האחרון מצליח להישאר עומד במשך 15 סיבובים והקרב נגמר בהכרעת שופטים על פי ניקוד לפי חוקי האיגרוף (הכרעה מפוצלת). הסרט נגמר בהכרזה על קריד כמנצח. על אף ההפסד, הקרב פתח את הדרך לרוקי, שלפני כן היה אלמוני לחלוטין.

הסרט זכה בשלושה פרסי אוסקר, בקטגוריות: הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר והעריכה הטובה ביותר. סטאלון עצמו זכה במועמדויות כשחקן ראשי וכתסריטאי.

רוקי 2 (1979)[עריכת קוד מקור | עריכה]

כרזת תקליטור ה-DVD של הסרט "רוקי 2" (1979)
ערך מורחב – רוקי 2 (סרט, 1979)

הסרט ממשיך באותה נקודה שבה הפסיק הסרט הראשון (מוטיב שחוזר על עצמו לאורך כל סרטי הסדרה, למעט בסרט האחרון שמתחיל כ-20 שנה אחרי הקודם) - סיום הקרב בין רוקי לאפולו. השניים נלקחים לאותו בית חולים, ואפולו מתעצבן על רוקי שכיוון לריאות שלו בכוונה, והוא דורש קרב חוזר.

רוקי מציע נישואין לאדריאן, היא מסכימה והם מתחתנים. במקביל, הוא מקבל הצעות רבות לעבודה בפרסום, אך לא מצליח בהן, ומבזבז את כספו ללא היכר. על סף ייאוש, הוא מתחיל לעבוד במפעל הבשר שבו עובד גיסו פולי (אחיה של אדריאן), אך בהמשך מפוטר משם בגלל קיצוצים. אדריאן (טליה שייר) נכנסת להריון, ובמקביל רוקי מקבל הזמנה לקרב חוזר נגד אפולו קריד. רוקי לא חד כמו בסרט הקודם ואפילו מאמנו מיקי (ברג'ס מרדית') לא מצליח להכניס אותו לכושר מנטלי. סיבוכים בהריונה של אדריאן מקשים עליו עוד יותר והוא מפסיק את אימוניו. אדריאן בסופו של דבר יולדת אך נכנסת לתרדמת, ורוקי לא מסכים לראות את בנו עד שאדריאן מתעוררת, כדי לראות אותו ביחד איתה. אחרי חודש מאז הולדת בנו רוברט, אדריאן חוזרת להכרה ורוקי זוכה לראות בפעם הראשונה את בנו. הוא מתייעץ עם אדריאן לגבי הקרב מול אפולו, ואז היא אומרת לו את המשפט המפורסם: "אני רוצה ממך רק דבר אחד - תנצח". מנקודה זו בסרט, רוקי מתחיל את אימוניו ברצינות, אך עדיין מושפע מהולדת בנו ומבקשתה של אדריאן. הקרב החוזר פחות צמוד, וקריד מוביל בפער גדול. בסיבוב ה-15 אפולו מוביל, ושניהם על סף תשישות מכים זה את זה עד שרוקי מכה בו בחוזקה ושניהם נופלים. בסוף ספירת השופט רוקי מצליח לאזור כוחות ולקום בעוד אפולו נכשל בכך, מה שהופך אותו למנצח בקרב מנוקאאוט, ולאלוף העולם החדש באיגרוף במשקל כבד. בסיום הוא צועק בשידור חי "אדריאן, עשיתי את זה!"

רוקי 3 (1982)[עריכת קוד מקור | עריכה]

כרזת תקליטור ה-DVD של הסרט "רוקי 3" (1982)
ערך מורחב – רוקי 3 (סרט, 1982)

הסרט נפתח בהצגת הפרסום והתהילה שלהם זוכה רוקי, לאחר שהפך לאלוף העולם. הוא מצליח להגן על התואר שלו כנגד מתאגרפים רבים, מה שגורם לעלייה בפופולריות וההערצה אליו.

רוקי אף נרשם לקרב צדקה לא שגרתי נגד המתאבק "טנדרליפס" (האלק הוגאן). לאחר הקרב מגיח מתאגרף אנונימי בשם קלאבר לאנג (מיסטר טי), שמשמיץ את רוקי בתקשורת ומשכנע אותו להיאבק בו. הפעם רוקי מבצע את הטעות של קריד דאז, ולא לוקח את לאנג ברצינות. הוא לא מתכונן כראוי, מזלזל בקרב, ובסופו של דבר מפסיד לו את התואר. כעבור זמן קצר מאמנו הזקן והאהוב של רוקי - מיקי - נפטר, מה שגורם לרוקי לשקוע בדיכאון עמוק אף יותר. לאחר ההלוויה של מיקי, רוקי כועס והולך למכון כושר שבו מיקי אימן אותו, שם הוא פוגש באפולו קריד שאומר לו שהוא רוצה לאמן אותו, אך מציב תנאי: לאחר שהוא יאמן אותו, הוא רוצה דבר מה ממנו, שאותו הוא לא מגלה. אפולו עוזר לרוקי למצוא את התאווה לניצחון, ובסופו של דבר מצליח להכניס את רוקי לכושר. הוא עוזר לרוקי לפתוח באימון ראוי, ובקרב הבא שלו מול לאנג, רוקי מנצח ומחזיר לעצמו את התואר. בסופו של הסרט אפולו אומר לו שהגיע הזמן שהוא יחזיר לו את הטובה, והטובה היא קרב חוזר ביניהם במכון הכושר, רק שניהם, ללא התקשורת.

שיר הנושא של הסרט, Eye of the Tiger, הפך ללהיט והיה מועמד לפרס אוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר.

רוקי 4 (1985)[עריכת קוד מקור | עריכה]

כרזת הסרט "רוקי 4" (1985)
ערך מורחב – רוקי 4 (סרט, 1985)

איוון דראגו (דולף לונדגרן), מתאגרף סובייטי בעל נתונים פיזיים מדהימים, מגיע לאמריקה ובטוח שהוא יכול לנצח כל מתאגרף אמריקאי. אפולו קריד, שמחפש קאמבק באותו זמן, נענה לאתגר. הוא מגיע לקרב כשהוא בטוח בניצחונו ועושה בתחילתו הצגה אחת גדולה. קריד שורד שני סיבובים בלבד ובמהלך הסיבוב השני סופג מהלומות קשות מדראגו, שהביאו למותו בזירה. רוקי, מזועזע מהמוות של חברו ואכול אשמה על כך שלא עצר את הקרב בעקבות בקשתו של מאמנו הקודם של קריד עוד במהלכו, קורא תיגר על דראגו. מכיוון שאיגוד האיגרוף העולמי אינו מאשר את הקרב, זהו אינו קרב על התואר. רוקי מגיע לברית המועצות ופותח באימון הקשה ביותר שהוא עבר אי פעם. הסרט מלא ניגודים - הוא מהווה למעשה קרב בין ארצות הברית לבין ברית המועצות, בזמן המלחמה הקרה. רוקי מתאמן באמצעים פרימיטיביים למדי, בעוד שדראגו משתמש במכשור המתקדם ביותר ובמעבדות החדישות ביותר, ואף נוטל סטרואידים (על אף שאשתו ומאמניו טענו בתקשורת שלא). רוקי נמצא כמעט לבדו, בעוד שבדראגו תומכת מדינה שלמה. לבסוף, רוקי נכנס לכושר הטוב ביותר שבו היה אי פעם. במהלך הקרב דראגו והקהל הרוסי משנים את נקודת מבטם כלפי רוקי. בחלק השני של הקרב דראגו מתוסכל מכך שרוקי עדיין לא נכנע, למרות המהלומות הקשות שחטף במהלך רוב הקרב. בעוד שהקהל הרוסי מרגיש סימפתיה כלפי רוקי, ומתחיל לעודד אותו, דראגו מתחיל להבין שייתכן כי הוא יכול להפסיד. לראשונה גם דראגו מציג את דעתו האישית, כשהוא צועק לראש הפמליה הרוסית, שלא כל כך מרוצה מהקרב ומיכולתו של דראגו, שהוא נלחם רק למען עצמו. לבסוף רוקי גובר על דראגו, וזוכה לתשואות ארוכות מהקהל המקומי, שבתחילת הקרב נראה מאוד עוין. על סרט זה אמר רוקי: "בזירה, המנצח זה לא מי שמחטיף יותר, אלא האחרון שנשאר על הרגליים בסוף הקרב".

רוקי 5 (1990)[עריכת קוד מקור | עריכה]

כרזת תקליטור ה-DVD של הסרט "רוקי 5" (1990)
ערך מורחב – רוקי 5 (סרט, 1990)

רואה החשבון של רוקי מאבד את כל כספו, ורוקי נותר חסר פרוטה. בנוסף, הוא מגלה שבעקבות קריירת האיגרוף שלו, גולגולתו ספגה נזק קשה בלתי הפיך, וקרב נוסף עלול לפגוע בו לצמיתות. הוא חוזר לגור בשכונה בה גדל, יחד עם אשתו אדריאן, בנו רוברט וגיסו פולי. בנו אינו רגיל לחיות בשכונת מצוקה ואף נרדף על ידי שני ילדים. רוקי מתחיל לאמן מתאגרף צעיר ומבטיח בשם טומי גאן, ובמקביל בנו מתחיל לקנא ביחסו של רוקי אל גאן. גאן בוגד באמונו של רוקי, מחליף מאמן ומנצח בקרב האליפות נגד המתאגרף יוניון קיין. רוקי מבין את הטעות שעשה ומתחיל להתקרב אל בנו. מאמנו החדש של גאן דוחף אותו לנסות לשכנע את רוקי להסכים לקרב רשמי על תואר האליפות ובסוף הסרט רוקי נאלץ להיאבק בקרב רחוב נגד גאן, ומנצח. בסצנה האחרונה לסרט רואים את רוקי ובנו עולים על המדרגות שרוקי עלה בהם בסרט הראשון, והם מסתובבים מול פסלו של רוקי. (שנחשף בסרט השלישי).

בסרט הופיע סייג' סטאלון, בנו הבכור (המנוח) של סילבסטר סטאלון, בתור בנם של רוקי ואדריאן.

הסרט לא אהוב במיוחד על חובבי הסדרה ונחשב לסרט המאכזב ביותר בה. בטקס ה-11 של פרס פטל הזהב, שמוענק עבור ביצועים גרועים בתעשיית הקולנוע, הסרט היה מועמד בשבעה קטגוריות: הסרט הגרוע ביותר, השחקן הגרוע ביותר, השחקנית הגרועה ביותר, שחקן המשנה הגרוע ביותר, הבמאי הגרוע ביותר, התסריט הגרוע ביותר והשיר המקורי הגרוע ביותר.

רוקי בלבואה (2006)[עריכת קוד מקור | עריכה]

כרזת הסרט "רוקי בלבואה" (2006)
ערך מורחב – רוקי בלבואה (סרט, 2006)

הסרט השישי והאחרון בסדרה יצא 16 שנים לאחר הסרט הקודם לו, ו-30 שנה בדיוק לאחר הסרט הראשון. הוא עוסק בשאלה מי הוא המתאגרף הגדול ביותר בכל הזמנים, שהתעוררה במסגרת תוכנית המציגה סימולציות של קרבות בין מתאגרפים מתקופות שונות. הסרט מראה בתחילתו את השינויים שעברו מאז תקופתו של רוקי כמתאגרף, ובעיקר בספורט האיגרוף, שאיבד מקסמו ומשמש בעיקר לראווה. רוקי עצמו פרש מזמן מהאיגרוף, ופתח מסעדה בדרום העיר בשם "אדריאן" - על שם רעייתו המנוחה שנפטרה מאז הסרט הקודם. אלוף העולם הנוכחי, מייסון דיקסון (הצעיר מרוקי בשנים רבות) אינו אהוד, ומזמין את רוקי לקרב שיקבע אחת ולתמיד מי הוא המתאגרף הגדול ביותר בכל הזמנים. רוקי, שמתמודד עם אבלו הגדול על מותה של רעייתו אדריאן ועם יחסיו הבלתי יציבים עם בנו רוברט (שלא אוהב את החיים בצל אביו המפורסם) נענה לאתגר, ופותח באימונים מפרכים שמהווים לו קושי גדול יותר מאשר בעבר, עקב גילו המתקדם. בקרב כנגד דיקסון רוקי מצליח להחזיק מעמד עד לסופו של הקרב ואף להפיל את דיקסון על הרצפה במהלכו, דבר שמעולם לא קרה לו בעבר. בסופו של הקרב דיקסון מנצח על פי החלטת השופטים. זהות המנצח לא זוכה לחשיבות אצל הקהל, שמריע לרוקי ושמח על ההזדמנות לצפות שוב במתאגרף האגדי בפעולה.

הסרט הצליח יותר מקודמו בסדרה "רוקי 5", ונחשב כממשיכו של הסרט הראשון, כאשר גם כאן מתמודד רוקי כנגד כל הסיכויים.

תקציר עלילת סדרת סרטי קריד[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריד (2015)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – קריד (סרט)

חברת מטרו גולדווין מאייר הפיקה ספין אוף לסרטי רוקי בשם קריד. בסרט זה רוקי אינו מתאגרף אלא משמש כמאמן וכמנטור עבור מתאגרף שחור ואלמוני שהוא בנו מחוץ לנישואין של אפולו קריד. את בנו של קריד משחק מייקל בי. ג'ורדן וסילבסטר סטלון משחק את רוקי בלבואה, החולה בסרטן וסובל מבעיות בריאות, הוא מנסה להחדיר בו את האמונה והמוטיבציה שהוא יכול להיות מתאגרף בזכות עצמו ולשאת בגאווה את שמו של אביו. במאי הסרט הוא ראיין קוגלר. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-25 בנובמבר 2015.[3]

סילבסטר סטאלון זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט והיה מועמד לפרס האוסקר באותה קטגוריה.

קריד 2 (2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – קריד 2

בסרט ההמשך לקריד, אדוניס קריד נלחם בוויקטור דראגו, בנו של איוון דראגו, מהסרט רוקי 4.

קריד 3 (2023)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – קריד 3

ב-2019 הוכרז סרט המשך לקריד 2. סילבסטר סטאלון הכריז שלא יופיע בסרט, ולכן זה צפוי להיות הסרט הראשון בסדרת רוקי בלבואה ללא סטאלון. מייקל בי. ג'ורדן שמגלם את אדוניס קריד יביים את הסרט, וזה יהיה סרט הבכורה שלו בתור במאי. הסרט יצא לאקרנים ב-3 במרץ 2023.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמות סרטים
רוקי
(1976)
רוקי 2
(1979)
רוקי 3
(1982)
רוקי 4
(1985)
רוקי 5
(1990)
רוקי בלבואה
(2006)
קריד
(2015)
קריד 2
(2018)
רוקי בלבואה סילבסטר סטאלון
פולי פנינו ברט יאנג
טוני "דיוק" אוורס טוני ברטון טוני ברטון
אדריאן פנינו טליה שייר טליה שייר (קיבלה קרדיט) טליה שייר (תמונה)
מיקי גולדמיל ברג'ס מרדית' ברג'ס מרדית' ברג'ס מרדית' ברג'ס מרדית'
אפולו קריד קארל ות'רס קארל ות'רס
מרי אן קריד לאוול רובי סילביה מילס סילביה מילס פלישיה רשאד
מרי ג'ודי לטיסיה ג'רלדין יוז
ספיידר ריקו פדרו לוול פדרו לוול פדרו לוול
רוברט בלבואה ג'וניור סרג'יו סטאלון איאן פרייד רוקי קרקוף סייג' סטאלון מיילו ונטימיליה סייג' סטאלון (תמונה) מיילו ונטימיליה
קלאבר לאנג מיסטר טי מיסטר טי
איוון דראגו דולף לונדגרן דולף לונדגרן דולף לונדגרן
טומי גאן טומי מוריסון
מייסון "הקו" דיקסון אנטוניו טרוור
אדוניס קריד מייקל בי. ג'ורדן
ביאנקה טיילור טסה תומפסון
ריקי "היפה" קונלן טוני בלוו
דני "הפעלולן" ווילר אנדריי ווארד
טוני "דוק הקטן" אוורס ווד האריס
ויקטור דראגו פלוריאן מונטינו
הערות לטבלה
  • הטבלה מציגה את הדמויות והשחקנים ששיחקו אותם במהלך סדרת הסרטים
  • כתב נטוי מסמל שהשחקן לא קיבל קרדיט על תפקידו ומופיע רק בפלאשבקים על ידי חומרים מסרטים קודמים
  • תא בצבע אפור כהה מסמל שהדמות לא השתתפה בסרט

רשימת הקרבות של רוקי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מ'ס קרב סרט דמות הקרב גילום הדמות שנת הקרב
1 "רוקי" אפולו קריד קארל ות'רס 1976
2 "רוקי 2" אפולו קריד קארל ות'רס 1979
3 רוקי 3" קלאבר לאנג מיסטר טי 1982
4 רוקי 4" אייון דראגו דולף לונדגרן 1985
5 "רוקי 5" טומי גאן טומי מוריסון 1990
6 "רוקי בלבואה" מייסון "הקו" דיקסון אנטוני טרוור 2006

הכנסות הסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סרט תאריך יציאה סכום הכנסות
ארצות הברית ארצות הברית מחוץ לארצות הברית כלל עולמי
רוקי 21 בנובמבר 1976 $117,235,147 $107,764,853 $225,000,000
רוקי 2 15 ביוני 1979 $85,182,160 $115,000,000 $200,182,160
רוקי 3 28 במאי 1982 $125,049,125 $144,950,875 $270,000,000
רוקי 4 27 בנובמבר 1985 $127,873,716 $172,500,000 $300,373,716
רוקי 5 16 בנובמבר 1990 $40,946,358 $79,000,000 $119,946,358
רוקי בלבואה 20 בדצמבר 2006 $70,269,899 $85,450,189 $155,720,088
קריד 25 בנובמבר 2015 $109,767,581 $63,800,000 $173,567,581
קריד 2 21 בנובמבר 2018 $115,715,889 $98,500,000 $214,215,889
קריד 3
סכום כולל $802,039,875 $866,965,917 $1,669,005,792

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]