רייצ'ל האנטר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רייצ'ל האנטר
Rachel Hunter
לידה 8 בספטמבר 1969 (בת 54)
גלנפילד, ניו זילנד עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ניו זילנד עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג רוד סטיוארט (19902006) עריכת הנתון בוויקינתונים
צאצאים ליאם סטיוארט, רני סטיוארט עריכת הנתון בוויקינתונים
http://www.rachelhunter.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רייצ'ל האנטראנגלית: Rachel Hunter; נולדה ב-8 בספטמבר 1969) היא דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה ניו זילנדית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולדה בגלנפילד, אוקלנד, ניו זילנד. האנטר החלה לדגמן בהיותה בת 17, הקריירה שלה נסקה אחרי שדגמנה ב-1989 בספורטס אילוסטרייטד. היא הופיעה בשערי מגזינים שונים כמו קוסמופוליטן ובשער "נבחרת החלומות" של 1994 בגיליון השנתי של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, היא הנחתה מספר פעמים את תחרות דוגמנית העל העולמית.

היא דגמנה בעירום לתצלום שער בפלייבוי ב-2004. היא גם החליפה את פני לנקסטר, אשתו של בעלה לשעבר של האנטר, רוד סטיוארט, כדוגמנית הפנים והגוף של אולטימו, בית אופנה סקוטי ללבני נשים. בשנת 2005 התחרתה בעונה הראשונה של תוכנית המציאות האמריקאית, רוקדים עם כוכבים. ב-2006, החליפה את האנטר הלנה כריסטנסן.[1]

האנטר הופיעה בפרק בתוכנית המופע של דרו קארי בתפקיד עצמה, כדוברת מותג הבירה הבדוי המופע של דרו קארי.

בנסותה לפתח קריירת משחק, היא לקחה סדרת שיעורי משחק והופיעה במספר סרטים עצמאיים, בכללם A Walk in the Park משנת 1999 וב-Two Shades of Blue משנת 2000, מותחן ארוטי ביחד עם מרלי מטלין. היא כיכבה כטבחית לסבית המנדבת עצות בנוגע למערכות יחסים בסרט האינדי עטור הפרסים La Cucina. היא הופיעה בתפקיד קטן ככדורגלנית סקסית בסרט "חמים על הספסל" של דניס דוגן (2006) וגם שיחקה אם לבושה בביקיני בוידאו קליפ עבור הקליפ "Stacy's Mom" של Fountains of Wayne.

האנטר הופיעה בפרק ידוענים של Lingo בשנת 2005, שם חילקו היא ובת זוגה, טריסטה רן (Trista Rehn), ‏ ($30,000) לצדקה. האנטר היא שגרירת הארגון Born Free Foundation וייסדה את קרן Rachel Hunter Lowland Gorilla Fund. האנטר גם הופיעה בתפקיד עצמה בתוכנית מיוחדת לחג המולד של "הכומר מדיבלי" בשנת 2004. ב-2007 שיחקה בסרט "המטבח" לצד כריסטינה הנדריקס.

האנטר משתייכת לסוכנות הדוגמנות סלקט בלונדון ולסוכנות צ'דוויק בסידני, אוסטרליה.

תוכניות מציאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

היא התמודדה בתוכניות המציאות האמריקניות Dancing with the Stars ו-The Real Gilligan's Island והופיעה בתוכנית Strictly Come Dancing של ה-BBC ובתוכנית Celebrity Circus של NBC.

היא הייתה שופטת בתוכנית המציאות התחרותית Are You Hot? ה-ABC ביחד עם לורנצו לאמאס, התוכנית התבטלה לאחר עונה אחת. היא הופיעה בתוכנית המציאות המדע בדיוני Celebrity Paranormal Project של הידוענים ברשת VH1. היא הופיעה כאורחת ידוענית בשבוע הראשון של תחרות המציאות Phenomenon של רשת NBC. היא הופיעה בתוכנית התיעודית "Bra Wars" על ההיסטוריה של החזייה והעיצוב בדיסקאברי צ'אנל.

היא הנחתה ב-2005 את סדרת הטלוויזיה Make Me A Supermodel, תוכנית מציאות עבור ערוץ 5 הבריטי בבריטניה. הסדרה התאפיינה בריב מתמשך בין האנטר למתמודדת ג'זמין לנארד. ב-2006 היא הנחתה את תוכנית המציאות Style Me With Rachel Hunter ברשת הכבלים האמריקנית WE. המתחרים בתוכנית השתתפו בסדרת אתגרי אופנה כדי להוכיח שהם מסוגלים להיות המעצבים של האנטר. האנטר, פיליפ בלוק, ומיליקה קסטנר היו השופטים לזוכה, ביואיק אודרה, ניתנה ההזדמנות לעצב את בגדיה של האנטר עבור People's Choice Awards ופרס כספי.

היא התחרתה בתוכנית קרקס הידוענים Celebrity Circus של רשת ה-NBC ששודרה ב-11 ביוני 2008.

חייה האישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשלהי שנות השמונים חיה האנטר עם המוזיקאי קיפ וינגר[2] וינגר כתב כמה משיריו עליה.

בהיותה בת 21 פגשה האנטר את כוכב הרוק רוד סטיוארט, שהיה מבוגר ממנה ב-24 שנה, והם נישאו ב-15 בדצמבר 1990.[3] נולדו להם שני ילדים, רנה וליאם, אבל בינואר 1999 הם נפרדו. סטיוארט הגיש תביעה לגירושים ב-2005. הגירושים באו לתומם ונהפכו לרשמיים ב-2 בנובמבר 2006. היות שהם חתמו על הסכם טרום נישואים, תבעה האנטר סכום כולל לתמיכה ברנה וליאם, בתנאי שהם יישאר בלוס אנג'לס, קליפורניה.

האנטר התארסה לשחקן ההוקי קרח ג'ארט סטול, שהוא צעיר ממנה ב-13 שנים, אולם, האירוסים הסתיימו כשסטול שלח אימיילים לאורחי החתונה ב-23 ביוני, חודשיים לפני תאריך החתונה, שהחתונה מבוטלת.[4] לזוג יש בית משותף בהרמוסה ביץ', ארצות הברית. בעת טיול לאוקלנד היא צולמה עונדת טבעת אירוסים על אצבעה.[5] השניים תכננו להתחתן באוגוסט, אולם נציגיה אישרו ב-25 ביוני 2009 שהחתונה בוטלה ושהזוג החליט להיפרד.[6]

ב-2004, מצאה האנטר לחרדתה גוש בחזה. מתברר שהיה זה צינור דם חסום, האנטר נזקקה לניתוח כשהתגלה שהבעיה נגרמה מהרעלת דם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא רייצ'ל האנטר בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]