רכבת האינסוף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
רכבת האינסוף
Infinity Train
סוגה מדע בדיוני, פנטזיה, דרמה, מסתורין, הרפתקאות, אנתולוגיה
יוצרים אוון דניס
כותבים אוון דניס, אלכס חורב, לינדזי קטאי, ג'סטין מייקל, מדליין קווריפל (תסריטאית ראשית), קול סנצ'ז (פרק 1–5, 7-10)
בימוי ג'יל דניאלס (עונות 1–2), אלן אסמאליאן (עונה 3), מדליין קווריפל (פיקוח)
מדבבים

אשלי ג'ונסון, ג'רמי קרוצ'לי, אוון דניס, ארני הדסון, קייט מולגרו, רובי דיימונד, בראדלי וויטפורד, בן מנדלסון, קירבי האוול-באפטיסט, קייל מקארלי, איזבלה אביירה,

דיאן דלאנו
ארץ מקור ארצות הברית
שפות English
מספר עונות 4
מספר פרקים 40
הפקה
מפיק קית' מק
מפיקים בפועל אוון דניס, ג'ניפר פלפריי, טראם וויגזל, בריאן א. מילר, רוב סורצ'ר
חברת הפקה Cartoon Network Studios
הפצה

האחים וורנר טלוויזיה (עונות 1–2)

וורנר מדיה (עונות 3-4)
מוזיקה כרום קניון
אורך פרק 11 דקות
שידור
רשת שידור

Cartoon Network (עונות 1–2)

HBO Max (עונות 3-4)
פורמט (תמונה) 1080i (16:9 HDTV)
480i (4:3 SDTV) [1]
פורמט (קול) Dolby Surround
תקופת שידור מקורית

1 בנובמבר 2016 (פיילוט)

5 באוגוסט 2019 – 15 באפריל 2021 – 15 באפריל 2021 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
אתר אינטרנט
דף התוכנית ב-IMDb

רכבת האינסוף (באנגלית: Infinity Train) היא סדרת אנימציה אמריקאית שנוצרה על ידי אוון דניס, בעבר כותב ואמן סטוריבורד בתוכנית רגולר שואו. הסדרה הוקרנה בבכורה ב -5 באוגוסט 2019. ארבע עונות שוחררו: שתי הראשונות ברשת Cartoon Network, ושתי האחרונות ב-HBO Max.

הפיילוט שוחרר לראשונה באפליקציית Cartoon Network ו-VOD ב-1 בנובמבר 2016, ושוחרר למחרת בערוץ היוטיוב הרשמי של Cartoon Network. רשת Cartoon Network הזמינה סדרה מלאה בשל תגובות חיובית רבות על הפיילוט.

הסדרה ממוקמת ברכבת ענקית, מסתורית ולכאורה אינסופית הנוסעת בנוף צחיח, שקרונותיה מכילות מגוון סביבות מוזרות, פנטסטיות ובלתי אפשריות. הנוסעים ברכבת משלימים אתגרים בזמן שהם עוברים מקרון לקרון שעוזרים להם לפתור את הטראומה הפסיכולוגית שלהם ואת הבעיות הרגשיות מיצוגות על ידי מספר זוהר על כף ידם, כל נוסע מגיע עם מספר המציין את בעיותיו הרגשיות וככל שהוא פתור אותן בעזרת הרכבת המספר יורד. כאשר המספר של הנוסע יורד ל-0 נפתח לו שער לביתו.

כל עונה של רכבת האינסוף (המכונה "ספר", שלכל אחת מהן יש כותרת משנה משלה) עוקבת אחר סיפור וסט הדמויות משלה, למרות שכולם ממוקמים באותו יקום וכמה דמויות מופיעות בעונות שונות.

העונה הראשונה, שכותרתה "הילדה הרב שנתית", עוקבת אחר ילדה בשם טוליפ (פרח הצבעוני באנגלית) שמנסה לברוח בעזרת רובוט בשם One-One והכלב המדבר אטיקוס. העונה השנייה, "השתקפות סדוקה", מתמקדת ב-"MT", ההשתקפות של טוליפ מעולם המראה, שמתיידדת עם ילד בשם ג'סי ואייל שהם מכנים בשם אלא ן דרקולה. העונה השלישית, "כתו של הנהג", עוקבת אחר גרייס וסיימון, מנהיגי אייפקס, חבורת נוסעים נוכלים שהוצגה בעונה השנייה, כשהם פוגשים בחורה צעירה בשם הייזל, שנוסעת עם גורילה בשם טוּבָּה. בעונה הרביעית "דןאט" ראיין ומינגי, שני חברים טובים לשעבר שנפרדו בגלל שאיפות שונות בחיים נפגשים שוב ברכבת ומסיירים בה עם הפעמון המרחף קז, שמסבכת אותם בצרות.

עם הופעת הבכורה שלה, "רכבת האינסוף" זכתה לשבחים בביקורות על עלילתה, דמויותיה, סגנון האנימציה והדיבוב. בתחילה היא קודמה כמיני סדרה, אך לאחר סיום העונה הראשונה הוכרז כי "רכבת האינסוף" תמשיך כסדרת אנתולוגיה במקום. העונה השנייה הופיעה לראשונה בערוץ Cartoon Network ב-6 בינואר 2020; העונה השלישית החלה את שידורה ב-HBO Max ב-13 באוגוסט 2020, עם עשרה פרקים ששודרו במשך שלושה שבועות. עונה רביעית ואחרונה תחל את שידוריה ב-HBO Max ב-15 באפריל 2021.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתרחשת על רכבת אינסופית לכאורה הנוסעת בנוף צחיח; קרונות הרכבת מכילות מגוון סביבות מוזרות ופנטסטיות. הנוסעים ברכבת הם אנשים שהיא אוספת אשר יש להם טראומה או בעיות רגשיות לא פתורות. בזמן שהם נוסעים בקרונות הרכבת, הרפתקאות הנוסעים נותנות להם את האפשרות להתמודד ולפתור את הבעיות הרגשיות שלהם, המיוצגות על ידי מספר זוהר על היד שיורד כאשר הם מתמודדים עם נושאים אלה. ברגע שהם פותרים את הבעיות שלהם ומספרם מגיע לאפס, פורטל נפתח והם רשאים לעזוב את הרכבת ולחזור הביתה.

העונה הראשונה מתמקדת בטוליפ אולסן, ילדה הנאבקת לאחרונה בגירושי הוריה. מלווה אותה רובוט קטן ומבולבל בשם "One-One", ואטיקוס, שליט ממלכת קורגים מדברים. בסופו של דבר היא חושפת רבים מסודות הרכבת ומתעמתת עם אמיליה, נוסעת שבמקום לפתור את הטראומה ממות בעלה, לקחה את תפקיד הנהג מ-One-One וניסתה להשתלט על הרכבת. לפני שעזבה את הרכבת, טוליפ משכנעת את אמיליה לנסות להסתגל לשינויים בחייה.

באחד הפרקים בעונה הראשונה טוליפ משחררת את ההשתקפות שלה מעולם המראה, והשתיים נפרדות. העונה השנייה מתמקדת בהשתקפות של טוליפ המשוחררת ("MT"), כעת במנוסה מאנשי אכיפה המנסים להרוג אותה כעונש על שזנחה את תפקידה כהשתקפותה של טוליפ. היא משתפת פעולה עם ג'סי, נוסע רכבת חדש, כמו גם עם אלן דרקולה, צבי שקט עם מגוון כוחות. היא עוזרת לג'סי לעזוב את הרכבת על ידי לימוד לעמוד על שלו, והוא חוזר לרכבת כדי לעזור לה לברוח לעולם שבחוץ.

העונה השלישית מתמקדת בגרייס וסיימון, מנהיגי כנופיית הנוסעים הנוכלים שמשחיתים את הרכבת ותוקפים את תושביה כדי לשמור על מספרם גבוה. מסע עם בחורה צעירה בשם הייזל וחברתה הגורילה טוּבָּה הופכת את גרייס לסימפתית יותר כלפי תושבי הרכבת. אחרי שסיימון הורג את טוּבָּה, מתגלה שהייזל עצמה היא אחת היצירות של אמיליה, וגרייס מבינה שמה שהיא חשבה שהיא יודעת על הרכבת שגוי. בסופו של דבר, לאחר שנלחמה בניסיון של סיימון לגזול את השליטה, גרייס מנסה להתמודד עם טעויותיה ולתקן אותן.

העונה הרביעית מתרחשת עשרות שנים קודם לכן, בתקופה בה אמיליה מבססת שליטתה על מרכזי הרכבת. היא עוקבת אחרי ריאן ומינגי, שני החברים הכי טובים לשעבר שרוצו להפוך למוזיקאים מפורסמים. מערכת היחסים שלהם מתוחה בגלל החוצפה של ראיין והחשש של מינגי מהעתיד. כשהם ברכבת הם פוגשים פעמון מרחף בשם קז שמתקשה להודות בטעויות שלה. ריאן ומינגי מבינים שהם זקוקים זה לזה על מנת שיתקדמו בחיים, בעוד שקז מתנצלת לבסוף בפני שוכני רכבת אחרים שפגעה בהם.

צוות המדבבים והדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדמויות ברכבת מתחלקים לשני סוגים נוסעים ותושבי הרכבת.

נוסעים - אנשים אמיתיים שהתאספו ברכבת. כאשר מגיעים לרכבת מקבלים מספר זוהר על ידם. כאשר מספרם מגיע ל0 הם רשאיים לעזוב את הרכבת ולחזור לעולם האמיתי.

תושבי הרכבת - נוצרו על ידי הרכבת במטרה לעזור לנוסעים להוריד את מספרם. אינם יכולים לעזוב את הרכבת בניגוד לנוסעים. על ידם אין מספר זוהר. נקראים על ידי האייפקס null, משמעות השם הוא אפס כדאי להדגיש שבאמונה של האייפקס לתושבי הרכבת בניגוד לנוסעים אין מספרים על ידהם או זכויות.

ספר 1 – הילדה הרב שנתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טוליפ אולסן (מדובבת על ידי אשלי ג'ונסון; נעמי הנסן (כילדה בת 5); לילי סנפליפו (כילדה בת 6-8)) – ילדה בת 13 הנאבקת בגירושי הוריה אשר מוצאת עצמה לכודה ברכבת כשניסתה להגיע למחנה לעיצוב משחקים. היא פיקחת, מחוברת לקרקע ונחושה לרדת מהרכבת.
  • One-One – רובוט כדורי המורכב משני רובוטים נפרדים בצורת חצי כדור. בספר 1, One-One מלווה את טוליפ במסעה, מחפש את אימו.
    • Glad-One (מדובב על ידי ג'רמי קרוצ'לי) – החלק השמח והאופטימי של One-One.
    • Sad-One (מדובב על ידי אוון דניס) – החלק העצוב והפסימי של One-One.
  • אטיקוס (מדובב על ידי ארני הדסון) – מלך הקורגי המדבר של קורגיניה, אחת מקרונות הרכבת. הוא מלווה את טוליפ במסעה.

ספר 2 – השתקפות סדוקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "MT" (מדובבת על ידי אשלי ג'ונסון) – ההשתקפות של טוליפ, משוחררת מעולם המראה על ידי טוליפ בספר 1. בתחילת ספר 2, היא חיה ברכבת כנמלטת ממשטרת ההשתקפויות. היא מלווה את ג'סי במסעו ברכבת תוך שהיא נאבקת בתחושת הזהות שלה כאדם עצמאי, ולא בבואה של טוליפ או בתצורה של הרכבת. מנסה לברוח מהרכבת.
  • ג'סי קוסאי (מדובב על ידי רובי דיימונד) – נוסע שהופך לחבר של MT ועוזר לה לברוח מהרכבת. הוא קליל וידידותי, אך מתקשה לעמוד על שלו ולהתנגד לבריונים; חוויותו ברכבת מלמדת אותו כיצד לעמוד מול חבריו.
  • אלן דרקולהצבי לבן-זנב קסום המלווה את ג'סי ו-MT.

ספר 3 – כתו של הנהג[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גרייס מונרו (מדובבת על ידי קירבי האוול-בפטיסט; מדובבת על ידי ברוק סינגלטון כילדה צעירה) – המנהיגה של האייפקס, חבורת נוסעים, שבגלל פעולותיה של אמיליה, שואפת להעלות את מספרן כדי להישאר ברכבת לתמיד. לאחר שהייתה אנטגוניסטית בספר 2, בספר 3 היא מתחילה לראות בהדרגה את טעויות דרכיה ומחליטה לנסות לתקן את טעויותיה.
  • סיימון לורן (מדובב על ידי קייל מקארלי) – חבר טוב ויד ימינה של גרייס. מת בפרק האחרון לעונה.
  • הייזל (מדובבת על ידי איזבלה אביירה) – ילדה בת 6 שמוטעת לנוסעת .
  • טוּבָּה (דובבה על ידי דיאן דלאנו) – גורילה וידידתה של הייזל, תושבת הרכבת. נהרגת על ידי סיימון.

ספר 4 - דואט

  • מינגי פארק (ג'וני יאנג) - בחור צעיר ממוצא קוריאני. החבר הכי טוב של ראיין ושואף להיות מוזיקאי מפורסם.
  • ריאן אקאגי (סקאי מוראסיגה) - בחור צעיר ממוצא יפני. החבר הכי טוב של מינגי ושואף להיות מוזיקאי מפורסם למרות שבעקבות לחץ מהוריו נטש את חברו ואת החלום הזה.
  • קז (מינטי לואיס) - פעמון שירות מחרף ומדבר, תושבת הרכבת שמלווה את ריאן ומינגי.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • החתולה (מדובבת על ידי קייט מולגרו) – חתולה מדברת שהיא אספנית ואמנית, נטשה את סיימון ברכבת כשהיה קטן(משנית בספר 1 וספר 3; אורחת בספר 2).
  • רנדל (מדובב על ידי רייס דרבי) – יצור נוזלי בעל יכולת לשנות את צורתו ולשכפל את עצמו. (משנה בספר 1; אורח בספר 2 וספר 3)
  • אמיליה יוז (הושמעה על ידי לנה הידי) – נוסעת שהפילה את אחד-אחד וגזלה את מעמדו כנהג, בתקווה להשתמש ברכבת כדי לשחזר את בעלה המת אליק טימנס (מדובב על ידי מתיו רייס). בספר 3 אמיליה עובדת עם One-One כדי לתקן ולבטל את הטעויות שעשתה ברכבת. (משנית בספר 1 וספר 3)
  • הסטוארד (מדובב על ידי ג'ונסון) – רובוט מאיים המסייע למנצח. (משנה בספר 1; הופעת קמאו בספר 2)
  • Ghoms (מדובבים על ידי די בראדלי בייקר) – יצורים דמויי כלבים / ג'וקים השוכנים בשממה מחוץ לרכבת ומנסים לשאוב את כוח החיים מהאנשים. (משניים בספר 1 וספר 3; אורחים בספר 2)
  • מייגן אולסן (מדובבת על ידי אודרי ווסילבסקי) – אמה של טוליפ ואשתו לשעבר של אנדי, עובדת כאחות. (משנית בספר 1)
  • אנדי אולסן (מדובב על ידי מארק פייט) – אביה המדוכא של טוליפ ובעלה לשעבר של מייגן. (משנה בספר 1)
  • משטרת ההשתקפות – צמד קצינים שרודפים אחרי MT במטרה להשמיד אותה על כך שנטשה את אחריותה כהשתקפות של טוליפ. (אורחים בספר 1; משניים בספר 2)
    • הסוכן מייס (מדובב על ידי בן מנדלסון) – השותף הבכיר והזועף של הצוות. נהרג על ידי MT.
    • הסוכן סייב (מדובב על ידי בראדלי ויטפורד) – השותף הזוטר והאופטימי יותר של הצוות. נהרג על ידי אלן דרקולה.
  • קרפד / טרנס (מדובב על ידי דניס) – קרפד שהנוסעים בועטים בו כדי לצאת מקרון הקרפד. (משנה בספר 2)
  • נייתן "נייט" קוסאי (מדובב על ידי ג'סטין פלבינגר) – אחיו הצעיר של ג'סי. (משנה בספר 2)
  • לוסי (מדובבת על ידי ג'נה דייוויס) – נערה צעירה וחברה באייפקס. (משנית בספר 3; הופעת קמאו בספר 2)

קולות אורחים בספר הראשון כוללים את מתיו רייס ורון פונצ'ס. בין קולות אורחים בספר השני ניתן למנות את וויין נייט, לרין ניומן, ניאה מרשל קודי, ביל קורבט ורייס דרבי. קולות אורחים בספר השלישי כוללים את רייס דרבי, אדי פטרסון, פיל למאר ואלפרד מולינה.

היסטוריית הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תפיסה והשפעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוון דניס הגה את "רכבת האינסוף" בשנת 2010, במקור כסרט. הוא קיבל השראה מ"תחושת ההתעוררות במרחב מטריד" שחש בעת טיסה חזרה לארצות הברית מסין. טוען כש "התעוררתי. הסתכלתי מסביב, והיו חבורת אנשים שהסתכלו במסכים בחושך בחדר השקט הזה. חשבתי שזה קצת מצמרר. וזה התחיל משם." כמו הגיבורה טוליפ, דניס נוצר במשחקי וידאו כחובבן בשנות העשרה שלו. הוא הצהיר כי "מיסט" הייתה אחת ההשפעות העיקריות שלו מאז שהיה בן 13, והשפעתה נמשכה "ברכבת האינסוף". הוא גם מצטט את דוקטור הו, אגתה כריסטי, הסיפור שאינו נגמר, המטריקס, פיליפ ק 'דיק, מסע בין כוכבים: וויאג'ר וגולשים בזמן כהשפעות, יחד עם רומנים כמו |ציפורי לילה על נאנטאקט" ו-"זאבי וויליבי צ'ייס". דניס תיאר גם את "רכבת האינסוף" כ-"מסור" לילדים, בכך שכל עונה היא בעצם הצגה מוסרית שמבוססת על מכונות שנועדו לעזור להתגבר על בעיות אישיות ולהעריך את החיים.

הפיילוט מ-2016[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפיילוט יצא לאור לראשונה באפליקציית Cartoon Network ו-VOD ב-1 בנובמבר 2016, ושוחרר למחרת בערוץ היוטיוב הרשמי של Cartoon Network. הסרטון גרף מיליון צפיות בחודש הראשון לזמינותו ומאז צבר 5.2 מיליון צפיות (נכון ליולי 2020), מה שהופך אותו לפיילוט הנצפה ביותר בערוץ. עצומה להזמנת "רכבת האינסוף" הוגשה זמן קצר לאחר שהפיילוט יצא לאור וזכתה ליותר מ-57,000 חתימות. ב-11 במרץ 2018, האתר הרשמי של Cartoon Network השיק טיזר "לרכבת האינסוף" שאישר שהפיילוט צלח והוזמנה סדרה מלאה שתעלה לראשונה בשנת 2019.

ספר 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביולי 2018 נחשפה הצצה של העונה הראשונה בפאנל Cartoon Network בסן דייגו קומיק-קון 2018. ההצצה שוחררה כעבור כמה שעות בפלטפורמות המדיה החברתית של רשת Cartoon Network. טריילר מלא לרכבת האינסוף שוחרר ביוני 2019 לערוץ היוטיוב של Cartoon Network. ב-11 ביולי 2019 אושר תאריך השקת הסדרה ב-5 באוגוסט 2019. ב-20 ביולי 2019, הפרק הראשון הוצג במהלך פאנל "רכבת האינסוף" בסן דייגו קומיק-קון. לאחר מכן שוחרר באפליקציית Cartoon Network ובאתר מאוחר יותר באותו יום. אורכה של העונה הראשונה יהיה 10 פרקים, כאשר שני פרקים ישודרו בכל לילה בין 5 באוגוסט לבין 9 באוגוסט 2019.

ספר 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרומו אחרי הפרק האחרון של העונה הראשונה אישר שהסדרה תחזור. ב-22 בנובמבר 2019 עודכן אתר "רכבת האינסוף" עם חידה חדשה. השלמת החידה מובילה לטריילר לספר 2. הטריילר שוחרר אז באופן רשמי למחרת. הספר השני הופיע לראשונה ב-6 בינואר 2020.

ספר 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 ביולי 2020 הוכרז רשמית על ספר 3 עם תאריך יציאה ל-13 באוגוסט 2020. בניגוד לקודמיו, הוא הועלה ל-HBO Max במקום להיות משודר ב-Cartoon Network. דניס גילה בתשובה לציוץ כי "רכבת האינסוף" תוכננה במקור לשידור ב-HBO Max מלכתחילה, אך בשל העיכוב של שירות הסטרימינג מיום ההשקה המקורי לשנת 2019, שתי העונות הראשונות שודרו ב-Cartoon Network במקום. מאוחר יותר התגלה בסן דייגו קומיק-קון שהספר יישא את הכותרת "כתו של הנהג". ספר 3 יצא כאשר חמשת הפרקים הראשונים הופיעו לראשונה ב-13 באוגוסט, השלושה הבאים ב-20 באוגוסט והשניים האחרונים ב-27 באוגוסט.

ספר 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-17 בפברואר 2021 הוכרז רשמית על ספר 4 עם טריילר טיזר המכיל שמע מעוות. זאת הייתה הסדרת ילדים הראשונה בערוץ שכללה זוג גאה.[דרוש מקור] ב-15 באפריל 2021 העונה הועלתה ל- HBO Max.[דרוש מקור]

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

"רכבת האינסוף" נוצרה על ידי אוון דניס, בעבר אמן סטוריבורד עבור רגולר שואו ובן 10: החייזרים החדשים ומאוחר יותר במאי של סדרת ההמשך בן 10: אומניברס מ-2012. בסדרה חמישה כותבים בנוסף לשואו ראנר דניס והמפיק הבכיר קית' מק. הם עבדו בשני צוותים שכל אחד מהם כלל במאי ושלושה אמני סטוריבורד. האנימציה מתבצעת על ידי Studio Mir בדרום קוריאה בשיטות אנימציה מסורתיות. כשישים איש עבדו על הסדרה ברשת Cartoon Network וכחמישים וחמישה בסטודיו מיר.

עתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוון דניס טוען כי התוכנית בסיכון שלא תחודש לעונה רביעית, בין השאר בגלל דאגה מצד מקבלי ההחלטות של רשת Cartoon Network ו-HBO Max שתכני התוכנית בוגרים מדי לילדים.

ב-16 באוגוסט 2020, דניס דיווח כי אף על פי שהצוות רוצה לעשות פרקים נוספים, ההפקה הסתיימה בינתיים עם כל הצוות המפוטר וכולם מקבלים משרות חדשות. דניס ציין כי פרקים נוספים תלויים במספרי הצפייה ב-HBO Max.

דניס אמר שיש לו עוד כמה עונות שתוכננו אם הסדרה תימשך. כשנשאל אילו סיפורים דניס היה רוצה לחקור בעתיד, הוא אמר שהוא רוצה להיכנס יותר להיסטוריה של הרכבת – אולי לתקופה בה רכבת האינסוף הייתה קיימת לפני הרכבות עצמן. דניס גם אמר "יש לנו רעיונות לנושאים ואחרי אילו דמויות נרצה לעקוב בחמש עונות נוספות, עד עונה שמונה. מרגיש כאילו '8' הוא מקום טוב לעצור בו כי זה נראה כמו סמל אינסוף."

כשנשאל מה עוד הוא רוצה לעשות עם "רכבת האינסוף" בעתיד, אמר דניס "אשמח שיהיה סרט העוקב אחר סיפורה של אמיליה [הנבלית מהעונה הראשונה]. הייתי רוצה לעשות גם תקופות זמן אחרות ברכבת. "דניס גם הביע עניין לעשות כמה ספרי קומיקס של "רכבת האינסוף" ש"נמצאים בקאנון ויכולים להיכתב או להיככב על ידי לא אמריקאים".

ב- 11 במרץ 2021 הוכרז כי רכבת האינסוף תסתיים בעונתה הרביעית. מאוחר יותר הבהיר דניס בטוויטר כי לא הייתה בכוונתו שזו תהיה העונה האחרונה ונשאר פתוח להמשך התוכנית מתישהו בעתיד אם תינתן לו ההזדמנות.

ב- AMD של Reddit ב-16 באפריל 2021, יום לאחר צאתו של ספר 4, דניס אישר כי ספר 5 היה אמור להיות סרט הממוקד באמיליה הנ"ל, ולמרות שנכתב תסריט מלא, אולפני Cartoon Network ביטלו אותו כי הם לא לא חושב שיש לה "נקודת כניסה לילדים" מאחר שהדמיות הראשיות תוכננו להיות מבוגרים. דניס טען גם כי ספרים 5, 6, 7 ו- 8 היו מכסים את הנושאים של צער, אשמה, נקמה וקבלה, בהתאמה,  וספר 8 היה נוגע במחלת האלצהיימר. דניס וכותבת הסדרה לינדזי קטאי הצהירו כי ישנן תוכניות גם לספיישל חג המולד של רכבת האינסוף.

ב- 8 במאי 2021 הוציא דניס פריים לדוגמה מספר 5 שלא הופק בתגובה לתנועת מעריצים לחידוש התוכנית הפכה לטרנד מספר #1 באזורים רבים ברחבי העולם בטוויטר.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

"רכבת האינסוף" זכתה לשבחים בביקורות עם הופעת הבכורה שלה. כרגע היא עומדת על 100% באתר Rotten Tomatoes. קרוליין קאו מ-"/Film" הכריזה עליו כ"ניצחון פרוע", ואילו אנדראה טאוורס מ-"Nerdist" הכריז עליו כ"אחת מסדרות האנימציה הטובות ביותר של השנה." ראובן ברון מ-"CBR" השווה אותה למיני סדרת האנימציה המצוירת של Cartoon Network "מעל קיר הגן" בשלמותה. סקיילר ג'ונסון מ-"Comic Watch" כינתה את זה "מצוין", עם "עומק רגשי שרואים לעיתים רחוקות בטלוויזיה לילדים", "הומור שנון וחכם" ו"דיבוב כוכבי". אמילי אשבי מ-"Common Sense Media" העניקה לסדרה 5 מתוך 5 כוכבים. בסקירתה אשבי שיבחה את המסרים החיוביים על חברות והשתקפות עצמית. אשבי גם שיבחה את דמותה של טוליפ ואת הרגעים הרגשיים של התוכנית.

העונה השלישית של "רכבת האינסוף" זכתה גם לשבחים בביקורות. ויליאם יוז מ-"The A.V. Club" שיבח את העונה השלישית על הנושאים והמסרים האפלים יותר שלה, והגדיר אותה כ"עונה הטובה והמאתגרת ביותר". פטרנה רדולוביק מ-"Polygon" שיבחה את קשתות סיפור הדמויות המורכבות בסדרה וציינה כי העונה השלישית היא עדות לפוטנציאל האינסופי של הרעיון המרכזי. אנדרו קולונדרה ג'וניור מ-"The Vanderbilt Hustler" כינה את העונה השלישית "קריאת תיגר בז'אנר" ואמר "בזכות תוכניות כמו "רכבת האינסוף", סוף סוף עולם האנימציה המודרני מתקרב לנקודה בה הוא עלול להשתחרר מהרעיון שהאנימציה היא "במיוחד בשביל ילדים." "Observer Media" אמר כי התוכנית צמחה מתוך עצמה, ופיתחה עולם משכנע ומסתורין פנימי "שימשכו אותך עם עליונות בפיתוח הדמויות כדי לתדלק את הרצון שלך להמשיך."

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שָׁנָה פרס קטגוריה מועמד / ים תוצאה
2020 פרסי אנני 47 ההפקה המיוחדת הטובה ביותר רכבת האינסוף: הילדה הרב שנתית מועמדות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Only in several Cartoon Network feeds.