שאול גאררו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שאול מרי גאררו
גאררו כמלכת וכאלופת הדיוות של FCW
גאררו כמלכת וכאלופת הדיוות של FCW
לידה 14 באוקטובר 1990 (בת 33)
אל פאסו, טקסס, ארצות הברית
שם במה שאול גאררו
רחל דיאז
גובה 1.60 מטר
לאום אמריקאית
קריירה מקצוענית 11 בפברואר 2011 – הווה (13 שנים)
מאמנים צוות FCW
WWE Performance Center
תרגילי סיום Gory Bomb

שאול גאררואנגלית: Shaul Guerrero; נולדה ב-14 באוקטובר 1990 באל פאסו, טקסס ארצות הברית), הידועה יותר בשם הבמה שלה רחל דיאזאנגלית: Raquel Diaz), היא זמרת מקסיקנית-אמריקאית, דוגמנית ומתאבקת מקצועית עבר של הארגון WWE. כמו כן, היא התחרתה ב-FCW, ליגת הפיתוח של הWWE. שאול היא חלק ממשפחת גאררו האגדית, כאשר היא הבת של אדי גאררו ושל ויקי גאררו. ב-17 במאי 2012 ערכה את הופעת הבכורה שלה ב-NXT.

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

FCW‏ (2010–2012)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-26 באוקטובר 2010, ארגון ה-WWE החתימו את גאררו לחוזה פיתוח בליגת הפיתוח שלהם - FCW. היא ערכה את הופעת הבכורה שלה בדצמבר 2010, כאשר היא הייתה לצד הזירה בקרב על אליפות הדיוות של FCW בין AJ לי ונעמי נייט. היא ערכה את הקרב הראשון שלה מאוחר יותר, ב-11 בפברואר 2011 תחת השם "רחל דיאז", כאשר היא הצטוותה עם נעמי נייט לקרב זוגות נגד AJ לי ואוקסנה. ב-17 בנובמבר בתוכנית של FCW, דיאז ניצחה את אוקסנה עם תרגיל הסיום "Gory Bomb", שנחשב תרגיל מפורסם מאוד במשפחת גאררו, והפכה להיות "מלכת FCW". ב-15 בדצמבר בתוכנית של FCW, ניצחה דיאז את אודרי מארי כדי להפוך לאלופת הדיוות של FCW בפעם הראשונה בקריירה, כעת היא החזיקה בתואר "מלכת FCW" ובאליפות הדיוות של FCW בו זמנית. בהמשך, דיאז המשיכה עם הפיוד שלה נגד אודרי מארי ופיתחה יריבויות קטנות נוספות כנגד סופיה קורטז, קייטלין ועוד. ב-21 ביוני 2012, דיאז הפכה להיות מחזיקת התואר הכי ארוכה בהיסטוריה של FCW, כאשר היא עברה את הרצף של נעמי נייט, שעמד על 189 ימים.

NXT‏ (2012–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-18 ביולי 2012, גאררו ערכה את הופעת הבכורה בפרק של NXT, כאשר היא משחקת את הדמות של ה"אולטרה דיווה" ו"מדיחת הגועל" של הדיוות האחרות. בתחילת אוגוסט, דיאז ניצחה את אודרי מארי, וציירה על מצחה את האות L, סימן ללוזרית. ב-22 באוגוסט, היא הופיעה לאחר הקרב בין טמינה סנוקה וסופיה קורטז, כאשר דיאז תוקפת את סנוקה לאחר חגיגות ניצחונה ומציירת גם על מצחה את האות L.

בחודש ספטמבר 2013, גאררו חזרה להתאמן במתחם הפיתוח של ה-WWE. בסביבות הזמן הזה דווח שגאררו לא פוטרה רשמית, אלא נתנו לה זמן להיעדר כדי להיות נוכחת בבית הספר. ב-30 באפריל 2014 פורסם שה-WWE שחררו את גאררו מהחוזה שלה.[1] באוגוסט 2014 נודע שגאררו עזבה את הארגון עקב הפרעות אכילה.[2]

ארגונים עצמאיים (2018–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-17 בפברואר 2018 גאררו חזרה לענף ההיאבקות כאחת מצוות השידור של הארגון Reality of Wrestling, שהבעלים שלו הם בוקר טי ושארמל.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

גאררו היא הבת הבכורה של אדי גאררו ושל ויקי גאררו. ב-3 בינואר 2016, היא התחתנה עם המתאבק איידן אינגליש.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות Florida Championship Wrestling - FCW
    • אליפות הדיוות של FCW (פעם אחת)
    • "מלכת FCW" (פעם אחת, אחרונה)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא שאול גאררו בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]