שיחה:אבי קאופמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאחר ואיני מנוסה בעריכה בויקיפדיה אשמח לשמוע מדוע לדעתכם הערך אינו בעל חשיבות ומדוע נראה כי נערך בצורה פרסומית? אציין לגבי חשיבות הערך כי מדובר בדמות ידועה הן בעולם האקדמי ובעיקר בין יועצי השקעות והן בקרב יותר מ 20 אלף איש המתגוררים בחוף הכרמל. מטרת הערך היא לשפוך אור על דמותו של אדם הנחשב בקרב אוכלוסיה מסוימת כמוביל דעת קהל, ולהערכתי מייצר עניין רב בקרב אלו המעוניינים להכירו לעומק. אין כוונה בערך לקדם חברה או אג׳נדה ואם לדעתכם העריכה אינה ראויה או בעלת אופי שאינו הולם את ערכי ויקיפדיה, אשמח לעריכה אחרת. מאחר וויקיפדיה מלאה בערכים של אנשי פוליטיקה, אנשי מועצות ודמויות ציבוריות, אני סבור כי אין זה הוגן לפסול אדם אחר. כמובן אני מסכים כי יש להקפיד ולשמור על אובייקטיביות ועל כללי ויקיפדיה וכפי שאמרתי אם העריכה נראית מגמתית זה נעשה בתום לב ולא בכוונה. אבין אם תחשבו שיש לשפר או לשנות את הערך אך כולי תקווה כי לא תפסלו אותו מלהתקיים. כאמור אני מאמין שאנשים רבים יביעו עניין בערך זה.

Fides92 - שיחה 00:39, 16 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

מדובר במתמודד בבחירות מקומיות, ובעריכות הראשונות שלך אצלנו, כך שקשה להאמין שאינך קשור לקמפיין שלו. זו כבר בעיה רצינית ולא בדיוק תום לב. מי שמוצא בו עניין יוכל לקבל את המידע הפרסומי שהכנסת באתר שלו. אצלנו הסטנדרטים אחרים. מקובל אצלנו שיש מקום לערך לראשי מועצות, לא למתמודדים על ראשות מועצה. נרו יאירשיחה • ו' באדר ה'תשע"ג • 22:12, 16 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

לגבי העובדה שזו העריכה הראשונה שלי אתה צודק, אך צריך להתחיל במשהו. אין לי שום קשר לקמפיין, אני לא מתגורר בחוף הכרמל וההיכרות שלי עם אבי אינה קשורה כלל לקריירה הפוליטית שלו. למעשה את הפרטים לגבי ריצתו לראשות המועצה לקחתי רק מפרסומים בתקשורת כפי שגם קישרתי לחומר בהתאם. כל המידע הינו מידע עיתנואי שכבר פורסם במקומות אחרים ואין לו שום מטרה לקדם את אבי. מי מחליט האם אדם אשר עוסק בחינוך ופעיל חברתי מעניין יותר או פחות מאדם אחר. החלטת להיצמד רק לנושא הפוליטי אך התעלמת מהעובדה שמדובר על איש עסקים שהקים חברות אשר מעסיקות היום עובדים, איש חינוך שפעיל רבות בפרויקטים בחינוך פיננסי, איש קהילה ופעיל חברתי - כל אלו הן למעשה תכונות של אדם אשר פעיל רבות ואף מסוקר לא מעט בתקשורת וזאת משום שהוא מעניין ומוביל בתחומו. אם הנושא הפוליטי מפריע לערכי ויקיפדיה ניתן מבחינתי למחוק לחלוטין כל אזכור לעובדה שהוא מתמודד שוב לראשות המועצה. זו לא הייתה המטרה. אזכיר רק שבכנסת החדשה נבחרו 48 חברי כנסת חדשים אשר לכולם היה ערך בוויקיפדיה לפני הבחירות. וכיצד אתה יכול לדעת שאין היום ערכים של אנשי עסקים ופעילים בויקיפדיה שבעתיד יהיו אנשים פוליטים.

79.183.186.245 16:09, 19 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

פירסומת עצמית חסרת ערך אנציקלופדי.--כ.אלון - שיחה 19:38, 19 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]