שיחה:אגודת אדריכלי הפנים בישראל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בוקר טוב. אני לא יודע אם אני אמור לפנות אליך, כיוון שאתה רק העברת את תוכן הערך מתוך הערך עיצוב פנים אבל אין לי כתובת אחרת כיוון שמי שכתב את התוספת בערך המקורי היה משתמש אנונימי. המידע שנמצא בערך לקוח כמעט מילה במילה מאתר הבית של אגודת אדריכלי הפנים [דף הזה]. בברכה --יום טוב 10:04, 8 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

האתר שאתה מקשר אליו מצטט מערכינו בוויקיפדיה בכמה מדפיו האינפורמטיבים. הוא אימץ כמעט 1:1 את הטקסט ואת התמונות מהערכים אדריכלות, אדריכלות מודרנית, אדריכלות נוף ועוד. זיהיתי שם עשרות משפטים שאני עצמי כתבתי. הוא גם כתב כמובן שהמקור הוא ויקיפדיה. אני לא מאמין שיש כאן הז"י. לא בגלל שהם העתיקו מאיתנו את החומר על עצמם אלא זה בטח מנהל האתר עצמו או פעיל מרכזי באגודה שציטט באופן דו-סיטרי ולא דאג לרשום איפה שצריך כי הטקסט הווא שלו. השמח בחלקו (-: 10:17, 8 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
תודה, בברכה--יום טוב 10:26, 8 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
להעביר לשיחת הערך. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ב' באדר א' ה'תשס"ח • 10:47, 8 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

מספר שאלות נוספות[עריכת קוד מקור]

  • האם יש אפשרות כלשהיא ליצור קשר עם עורכי/מנהלי אתר הבית של האגודה ולבקש מהם אישור מסודר לשימוש במידע? ולו רק כדי למנוע לזות שפתיים.
  • יצרתי מספר קישורים לערכים אדומים שאני לא בטוח שיש צורך בהם, אדריכל פנים, מעצב פנים, הפדרציה הבינלאומית של אדריכלים ומעצבי פנים, אשמח לדעת אם אכן יש טעם להאדמה זו ואם כן אם אלו השמות המדוייקים.
  • הערך מזכיר גוף עלום (עלום לי כמובן), "ארגון הגג של עמותת אדריכלים מאוחדים בישראל", האם זהו שמו הנפוץ והמדוייק של ארגון זה והאם הוא צריך להיות מקושרר?
  • האדמתי גם את האישים הבאים, אוסקר הכט, דורה גד, זאב פרנקל, דוד דה-מאיו, הלנה רוט, נחום מרון וצבי בוקפצר, כיוון שאין לי מושג בתחום אני תוהה אם הם נחשבים כאישים הראויים לערך(כלומר תרמו התרומה לאנושות וכיוצא מכך)

אודה על כל תשובה, הבהרה ותיקון, בברכה--יום טוב 10:25, 10 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

הבהרה מאת נעמה בן משה, לשעבר מזכ"ל א.א.פ[עריכת קוד מקור]

החומר שרשום בויקיפדיה אכן זהה לחומר "אודות" באתר האגודה.הרשימה חוברה ע"י חברי הועד והוא הועבר כלשונו על ידי לויקיפדיה לערך "עיצוב פנים". אדריכלי הפנים שהוזכרו ברשימה אכן תרמו להתפתחות הענף בארץ. אין אפשרות להרחיב את סוגיית "אדריכל הפנים" שכן, נכון להיום עדיין אין הכרה במקצוע זה. יש משמעות למושג מעצב פנים, אך הוא פרוץ ובלתי נשלט. האגודה פועלת בכמה כיוונים כדי להסדיר את השימוש בתואר אדריכל ומעצב פנים - כרגע יש מלחמת עולם בסוגייה זו בין אדריכלים, מעצבי פנים ולכאורה אדריכלי פנים. אירגון הגג אכן נכון - קיים ופעיל ואנו חלק ממנו. את התכנים לאתר האגודה מכניס מנהל האתר שהוא "גוף חיצוני" לאגודה. הוא זה שאמור לקבל את ההרשאות לשימוש בתכנים. כדי לקבל פרטים אודותיו אנא פנה ליו"ר האגודה מר איציק הכהן פרטים תמצא באתר האגודה.

תודה על התגובה בברכה--יום טוב 08:53, 11 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]