שיחה:אודי לאון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שימוש בויקיפדיה לצורך נקמה באודי ליאון[עריכת קוד מקור]

המשוב נכתב על ידי אודי ליאון עצמו.

הטקסט של :"בדצמבר 2011 מונה ליאון למשך זמן קצר ליו"ר עמותת חזון פתיה, העוסקת בשילובן בקהילה של נשים דתיות הסובלות ממחלות נפש. ליאון יזם תוכנית הבראה שבמסגרתה פיטר את כל עובדי העמותה, וביקש להפעיל אותה על בסיס התנדבותי. היומזה נכשלה, וליאון החליט להתפטר" הוא שקרי ומשמיץ. יש בו עובדה אחת נכונה והיא שיעצתי להנהלת העמותה לאור פשיטת רגל כמעט ודאית של העמותה לפטר חלק מעובדי העמותה פוטרו.אני משער שהטקסט הזה נכתב על ידי המנהלת לשעבר של העמותה שעקב רשלנות ניהולית קשה הביאה את העמותה למצב של כמעט סגירה בגלל משבר כלכלי. המנהלת הזו התפטרה בניגוד לדעתי ,לאור השינויים הארגוניים שנדרשו - ומבקשת לנקום בי על מה שקרה לה. אכן הייתה כוונה למנות אותי ליו"ר העמותה אך הכוונה הזו לא התממשה.

במידה ותרצו לאמת את העובדות הללו אתם יכולים לפנות לחביבה פדיה- נשיאת העמותה , לפגי סידור- יו"ר העמותה כיום, לחגי גולדברג - רואה החשבון של העמותה שגוייס על ידי בהתנדבות ועוד .

212.143.156.199 17:36, 25 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

סילוף עובדתי של סיפור המעורבות חזון פתיה[עריכת קוד מקור]

לאחרונה הוסיפה מנהלת עמותת חזון פתיה שפוטרה טקסט מסולף על תפקידי בחזון פתיה.

אותה מנהלת הביאה את חזון לפשיטת רגל ואני נתבקשתי על ידי יו"ר העמותה דאז ,חביבה פדיה, להכין תכנית הבראה. מעולם לא מוניתי ליו"ר העמותה וממילא לא התפטרתי. בפועל המלצתי הייתה שעקב הגרעונות החמורים שנוצרו כשנוצר מצב שבתוך חודש לא יהיה ניתן לשלם משכורות היה צורך בקיצוץ מסיבי של כח אדם [ולא כפי שמסופר כאן פיטורי כל העובדים ובוודאי שלא מעבר לעבודה בהתנדבות] . התכנית הצליחה באופן חלקי והעמותה ניצלה לעת עתה. מנהלת העמותה שהייתה אחראית לכשלון סרבה לשתף אתה פעולה ,ולמרות שלא התבקשה להתפטר - החליטה להתפטר וניסתה לגרור אחריה את כל העובדים [לשמחתנו רק בהצלחה חלקית].

כל הפרטים הללו ניתנים לבדיקה למול יו"ר העמותה לשעבר פרופ' חביבה פדיה וכמו כן על ידי יו"ר העמותה בהווה פגי סידור.

זו הפעם השלישית שאני פונה אליכם להורדת הפסקה המשמיצה - במידה ולא תרד אאלץ לנקוט באמצעים משפטיים. אודי ליאון 050-4507188 Udi.lion@keshet-tv.com 212.143.156.199 20:33, 3 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]