שיחה:אמנות רומנסקית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קיימת קטגוריה בשם אמנות רומנסקית, ראוי לכלול את העמוד בקטגוריה. Uziel302 - שיחה 17:08, 29 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

רצוי אפילו במקום קטגוריה:אסכולות באמנות, בכדי למנוע קטלוג כפול, בברכה, Nurick - שיחה 17:10, 29 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 01:51, 16 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 01:51, 16 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

ביקורת עמיתים לקראת הצבעת המלצה[עריכת קוד מקור]

  • חסר פרק אטימולוגיה. יש להסביר את מקור המושג
  • חסר פרק השפעה.
  • פרק הרקע קצר יחסית. הוא כולל רק נושא אחד - הרקע ההיסטורי. חסרים שני פרקי רקע נוספים - רקע גאוגרפי (באיזה חלק של העולם הייתה מקובלת אמנות רומנסקית) ופרק רקע תרבותי (מה קדם לאמנות זו וכיצד התבצע המעבר בין האמנות הקודמת לאמנות רומנסקית)
  • חלק מהמידע שצריך להיות בפרק הרקע התרבותי מופיע בפרק מאפיינים. יש בכך פגם - חלק ניכר מפרק המאפיינים חסר. כמו כן, פרק המאפיינים מתמקד מאוד בחומרים שבהם השתמשו (אבן, זכוכית ועוד) בלי לפרט כל כך על מאפייני הסגנון. כדאי לשקול שינוי בפרק זה או אולי שינוי שמו.
  • פרקי הליבה "פיסול" ו"ציור" בנויים כמיני-ערכים. מבנה זה הוא לא כל כך טוב. הפרק צריך להיות "זורם" יותר. הרחבה בסגנון זה צריכה להיעשות בערך נפרד (פיסול רומנסקי וציור רומנסקי). מקורות השראה צריכים להופיע בפרק הרקע המקדים (רקע תרבותי) שאמור לכסות את כל הנושאים העיקריים. היות שמדובר בערך ראשי, ראוי שיהיו לו ערכי משנה מורחבים.
  • הוספתי בקשת מקור להערכה לגבי מקורו של הפיסול הרומנסקי - הערכות דורשות מקור כדי להבהיר לקורא על מה מבוססת ההערכה הזאת.
  • הערה כללית - לא מקובל לרדת שורה עם תבנית {{ש}} נהוג להשאיר רווח של שורה. גילגמש שיחה 08:40, 19 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]