שיחה:אסיף (הוצאת ספרים)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לא ברור לי מה יש לשכתב. עברתי על כל הטקסט שוב ונראה לי שכעת הכול בסדר.

הוצאה=היא לא הוא. Assayas שיחה 20:42, 17 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

תבנית חשיבות[עריכת קוד מקור]

הערך נראה כמו פרסומת, יש קישורים בתוך הערך לאתרים חיצוניים. זאת הוצאה לא מוכרת וחדשה יחסית. ‏cheshin61‏ • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"ד • 02:46, 17 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

פרסומת לקורסים. Dindia - שיחה 11:23, 17 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

תגובה להערותיכם[עריכת קוד מקור]

שלום,‏ תודה על הערותיכם. שיניתי את הערך בהתאם לרוח הערותיכם:‏ נמחק פירוט הקורסים וכל תוכן אחר אשר יכול להתפרש כתוכן פרסומי.‏ הקישורים החיצוניים הוסרו.‏


כמה פרטים להבהרה לגבי אסיף - אסיף ותיקה יותר מכמה הוצאות שיש להן ערך בוויקיפדיה, למשל ‏הוצאת כתב נוסדה שנתיים לאחר אסיף. כמו כן קיימים ערכים להוצאות לא מעטות שנוסדו במהלך ‏שנת 2000 ואילך.‏ אסיף היא ההוצאה היחידה שמציעה לציבור הרחב מידע חופשי בתחום הכתיבה והעריכה, והכוללת ‏מרכז כתיבה, הנחיה ועריכה.‏ ההוצאה מוכרת על ידי שורה של מוסדות וארגונים נחשבים כמו המשרד לביטחון פנים, החברה להגנת ‏הטבע, ארגון המורים העל-יסודיים, משרד החינוך, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה, ‏הטכניון, המכללה האקדמית בווינגייט, אגודת הסופרים העבריים ואילן מרכז הספורט לנכים.‏ ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אל תחזור ותסיר את תבנית החשיבות. היא תוסר בבוא העת, אם וכאשר תהיה הבהרת חשיבות מנומקת בהתאם לכללים בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. Lostam - שיחה 16:50, 17 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]
צריך לכתוב בצורה ברורה כמה ספרים יצאו לאור ב"אסיף" ומה כמות העותקים. גיא - שיחה 20:33, 20 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


כמה נקודות להבהרה למעירים שטרחו והעירו את הערותיהם על הערך: אסיף הוא מערך שמורכב משני חלקים שווים במורכבותם. הדבר הזה אכן לא היה די חד, והובהר, כך אני מקווה, לאחר השינויים שעשיתי. לכן אסיף הוא "הוא" ולא "היא".

השינוי שנעשה בכותרת (הוספת המילים "הוצאת ספרים") מטעה מסיבה זו, כי הוא רומז על משקל חשוב יותר של ההוצאה לאור. אשמח לקבל סיוע ממישהו מכם איך לשנות את הכותרת, או שמי שהוסיף זאת יוכל לסייע ולשנות.

כפי שהוצע בהנחיות של ויקיפדיה, נעשה שינוי בפסקה הראשונה בהתאם להנחיות.

נוספו קישורים חיצוניים כפי שהוצע בהנחיות של ויקיפדיה, שמבססים ומרחיבים את הנאמר בערך. יש עוד קישורים ישנים יותר שלא מצאתי או שכבר נמחקו.

הוסר כל מה שיכול היה להשתמע כהודעה פרסומית. לצורך זה גם השוויתי גם לערכים של הוצאות לאור אחרות (אין ערכים של מרכזי אוריינות/מרכזי כתיבה, עריכה).

אם יש בעיות בכתיבה עצמה, עשיתי את מרב המאמצים. אני מקווה שכעת אין בעיות.


לגבי ההערה על מספרים וכמויות, צריך להדגיש שוב שלא מדובר בהוצאה לאור רגילה. הרבה מהאנרגיה מושקעת בכיוונים אחרים, כפי שהבהרתי בערך, ולא בהוצאה של עוד ועוד ספרים. לגבי מספר עותקים, הספר האחרון יצא ב-1500 עותקים. הכול תלוי במטרת הספר ובקהל היעד. ספרים אחרים מודפסים בכמה מאות בלבד (400-700). מספר הקורסים עד היום ומספר פעולות הליווי בכתיבה שהתקיימו עד כה לא קטן, כאשר חלק מההדרכה והסיוע כולל לא מעט סיוע לבעלי תארים מתקדמים. אבל הדברים האלה נשמעים כמו פרסום.

אחזור על הכתוב למעלה: לגבי הוותק, אסיף פועל מ-2006, ואילו הוצאת כתב, שיש לה ערך בוויקיפדיה נוסדה שנתיים לאחר אסיף. לכל הוצאה יש ייחוד משלה, ותוכלו להשוות בין הוצאת כתב, למשל והוצאות לאור אחרות שנוסדו משנת 2000 והלאה לבין אסיף כמערך משולב של הוצאה לאור ומרכז אוריינות.