שיחה:ארנה לין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה?
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה?

מדוע לא מוצדק גם הצבעה על מחיקת הערך? אתה יודע כמה עורכי דין שגם קצת פעילים בחיים הציבוריים יש במדינה? את כולם נעלה בויקיפדיה? האם משפט כמו "לין היא בעלת משרד פרטי, "אורנה לין ושות'", החל מינואר 2003, יחד עם שותפה, עו"ד יפעת עובדיה" מתאים לאנציקלופדיה? כל הערך הזה, לדעתי, הוא פרסומת אחת גדולה. אבירם 15:31, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

זכותך להעלות את זה להצבעת מחיקה. אני כמובן אהיה נגד.
התשובה לשאלתך הרטורית (האם את כולם נעלה בויקיפדיה) - התשובה היא כן! אם מדובר על פעילות ציבורית (למשל במסגרת לשכת עורכי הדין) משמעותית, אז אין שום סיבה שאם מישהו כתב למחוק את זה.
העובדה היא שאני שמעתי את שמה, למרות שאין לי קשר לעולם עריכת הדין. סימן שהיא כנראה מספיק מפורסמת בשביל שיהיה עליה ערך.
הערך בפירוש לא נראה כפרסומת, והמשפטים שציטטת הוצאו מהקשרם.
emanשיחה 16:02, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
לדעתי פעילותה הציבורית אינה מצדיקה ערך בוויקיפדיה, אבל לא כדאי להתווכח על זה, ועם שפע הרבנים בוויקיפדיה, לא נורא אם תהיה גם עורכת דין אחת. כמובן עולה השאלה: אם אורנה לין כאן, איפה יעקב נאמן, רם כספי, יגאל ארנון, גד נשיץ, חנינא ברנדס, ששי גז, אמנון גולדנברג, אברהם אלתר, אמנון רפאל, מנחם גולדברג, נחום פיינברג, רות בן ישראל, נילי כהן, גבריאלה שלו, אורית קמיר, פרנסס רדאי, יוסף אדרעי - כולם משפטנים שראויים לערך יותר ממנה, אבל לפעמים ככה זה בוויקיפדיה: מי שיש לו קשרים לא צריך פרוטקציה.דוד שי 17:02, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
אני מנחש שריבוי ערכי הרבנים נובע מיחס גבוה יחסית של חובשי כיפה שפועלים בויקיפדיה, ובגלל הכרות אישית טובה הם תומכים בהשארת ערכי הרבנים (הרי זה בסופו של דבר קריטריון חשוב להצבעה - שמעתי עליו לפני ויקיפדיה או לא). בכל מקרה, טעות אחת לא צריכה לשמש תירוץ לטעות אחרת. יוסאריאןשיחה 16:14, 26 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

דוד - אשמח לכתוב גם ערכים על כל אחד מעוה"ד הנ"ל - אם ימצא מספיק חומר. הסיבה שערך זה נכתב, היא - כמו תמיד במקרה שלי - שהוא היה ערך מבוקש (כמקושר מן הערך של אביה). אבירם, אני לא ממציאה ערכים ולא מפרסמת אף אחד. karpada

o.k., מחקתי רק את המשפט המהווה פרסומת למשרדה הפרטי.אבירם 05:21, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

עלינו להשלים עם העובדה שלא כל האנשים בעולם פועלים לשם שמים, ויש כאלה הפועלים כדי להתפרנס - זו אינה בושה, להפך, זהו כבוד גדול. כאשר אדם מתפרנס, הוא עושה זאת במסגרות שונות הפועלות למטרת רווח. מסירת שמותיהן של מסגרות אלה אינה פרסומת - זו עובדה. כשם שבערך על אורנה לין ראוי לציין שעבדה במשרד הממונה על השכר באוצר (ולא באמירה כללית "במגזר הציבורי"), כך ראוי לציין שעבדה במשרד ש. פרידמן (ולא באמירה כללית "במגזר הפרטי"). אם נכתוב "משרד ש. פרידמן - המשרד הטוב ביותר שיחלץ אותך מכל צרה" זו תהיה פרסומת, אבל ציון שם המשרד בלבד אינו פרסומת. כך גם עם ציון שם משרדה הנוכחי של אורנה לין. דוד שי 08:53, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

אין לי בעיה עם הפרנסה של גב' לין, יש לי בעיה האם זה מתאים לציון באנציקלופדיה ולא באתר של, נגיד, לשכת עורכי הדין. חפש בכל אנציקלופדיה מכובדת ולא תמצא שם את שמות משרדיהם הפרטיים של אישים שונים. אבירם 09:45, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

בנקודה זו האנציקלופדיות המכובדות בזויות בעיני. מאוד מתאים לכתוב בערך על אלי הורוביץ שהוא עבד בחברת "טבע" ולא "בחברת תרופות גדולה". בערך המוקדש בוויקי האנגלית לג'ון רוברטס, הנשיא הטרי של בית המשפט העליון של ארצות הברית, מצוין שהוא עבד במשרד הפרטי Hogan & Hartson, ואף יש ערך למשרד זה. דוד שי 10:11, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

אלי הורביץ לא דוגמא טובה, כי פעילותו החשובה היא הצלחתו בחברת "טבע", שהפך אותה לקונצרן ענק. כל אנציקלופדיה תציין כמובן את שם החברה. אך אם הורביץ כיום, לאחר שפרש מ"טבע", יפתח משרד ייעוץ קטן משלו, האם צריך לציין את שם המשרד ואת השותפים לו? אולי גם לפרט את שמות העובדים והלקוחות? אלה עובדות, אך הן עובדות שאינן רלוונטיות לכתיבה באנציקלופדיה. כנ"ל על אורנה לין, שנראה לי שגם היא לא תאמין כשתיווכח שמישהו מתווכח עליה בהקשר לאיזושהי אנציקלופדיה. אבירם 11:11, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

ארנה לין ולא אורנה...[עריכת קוד מקור]

שלום רב. ארנה תמיד רושמת את שמה כ"ארנה" ולא אורנה. האם ניתן לשנות את שם הערך הרשמי כך שיהיה "ארנה לין"?

שיניתי. להבא, אתה יכול לעשות זאת על ידי לשונית "העבר" שבראש הדף. Yonidebest Ω Talk 12:59, 25 יולי 2006 (IDT)

משוב מ-19 ביולי 2012[עריכת קוד מקור]

אבקש להמליץ להוסיף את פס"ד אורית גורן 188.64.204.66 10:31, 19 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

ניתן להוסיף כתבה זו http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000899575

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בארנה לין שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:31, 8 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]