שיחה:בידספיריט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המידע נאסף מהאתר https://il.bidspirit.com/ui/home/?lang=he Chaimkapusta - שיחה 17:57, 16 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

רשימת בתי המכירות וחשיבות[עריכת קוד מקור]

לשם מה היא נחוצה? מילא אם היו שם בתי מכירות פומביות רבים עם ערך. לרובם אין חשיבות כלשהי. לדעתי יש להוריד אותה. מה גם שבערך אין שום אינדיקציה לחשיבות. כן, האתר מוכר. אבל השאלה היא במה הוא שונה מאתרים אחרים שמאפשרים למכור דרכם. רנטגן - שיחה 12:24, 7 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

שלום רנטגן, להלן הסיבות לחשיבות הערך:
1.בידספיריט הוא אתר האינטרנט היחידי בישראל שמאגד בתי מחירות הפומביות בארץ לכדי אתר אחד, וכולל שלושה מבתי המכירות הפומביות הגדולים ביותר בישראל - בית המכירות תירוש, מונטיפיורי מכירות פומביות וווינרס מכירות פומביות.
2.בתי המכירות הפומביות הנ"ל ואחרים משתמשים בממשק של אתר בידספיריט למטרת מכירה פומבית באינטרנט, כלומר בכדי להציע מראש מחיר או כדי להשתתף במכירה החיה יש להרשם ולהכנס לאתר זה.
3.זהו אתר ותיק הפועל משנת 2012, לכן כל פרטי המכירות שהתקיימו בו נמצאים בקטלוג של האתר - אלפי מכירות פומביות מסוגים שונים, ומאות אלפי פריטים.
בברכה, Chaimkapusta - שיחה 11:33, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
1. סרקת את כל אתרי האינטרנט בישראל שאתה קובע טענה כזאת נחרצת? ואם כן - אז מה? יש לו איזה חדשנות? הוא פורץ דרך בצורה כלשהי? יש אתרי מכירות פומביות רבים בעולם. למה דווקא לאתר ישראלי (חביב ונחמד, וגם אני בין לקוחותיו) מגיע ערך ולכל השאר לא?
2. יש להם גם חברת ניקיון וחברת תחזוקת שרתים. שנכתבו גם עליהן ערך? לא ראיתי שיש פה משהו יוצא דופן. הערך פשוט לא מספר את זה.
3. 2012 זה כלום במונחי אינטרנט. אתה רוצה שאספר לך כמה נמכרים בכריסטיס וסות'ביס? רנטגן - שיחה 18:10, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
לשאלותיך: אכן, בישראל ישנם עשרות אתרי מכירות פומביות בישראל ואני מסכים שלרובם אין חשיבות אנציקלופדית, בעיקר מאחר והיקף המכירה שלהם הוא קטן יחסית.
עם זאת, בידספיריט יוצא דופן בכך שהוא אתר האינטרנט היחיד שמאגד כמות גדולה של בתי מחירות הפומביות בארץ לכדי אתר אחד - ושבישראל הוא כרגע היחיד בתחום הספציפי הזה, לכן זה מה שהופך אותו ליוצא דופן.
לטעמי זה עובר את רף החשיבות בויקיפדיה לאתר אינטרנט בישראל. נ.ב. לא הייתי מזלזל בעשור של פעילות באינטרנט, ובהיקף מכירות כזה במדינה קטנה כמו ישראל Chaimkapusta - שיחה 21:37, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
כל דבריך נעדרים מקור. מה מחזור הפעילות הכספית של האתר? אני מתקשה להאמין שאין להם רווחים מהמכירות האלה... כמה עובדים יש בחברה (או כל ישות משפטית אחרת) שמפעילה אותו?
אני לא מזלזל חלילה, אלא מסתכל רק על נתונים עובדתיים ומספריים (שנעדרים מהערך). רוב המוכרים כאן הם בתי מכירות חסרי חשיבות.
סתם דוגמא: מצאתי את הכלי הזה, והשוויתי לשני אתרים אחרים מהקטגוריה (יד 2 ו-P1000). התוצאות לא משהו. רנטגן - שיחה 21:58, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
אני גם לא מוצא חשיבות בערך הזה. גילגמש שיחה 22:12, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
אתר מוכר מאד, בעד חשיבות המאו"ר - שיחה 14:46, 11 בינואר 2022 (IST)[תגובה]
בעד חשיבות אתר מוכר ולדעתי בעל חשיבות. Eladkarmel - שיחה 15:34, 13 בינואר 2022 (IST)[תגובה]