שיחה:בית בד בארץ ישראל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה נכתב או הורחב משמעותית בקורס "מתקנים חקלאיים בעת העתיקה" במסגרת מיזם עבודות ויקידמיות באוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח

מרפרוף קל על הערך, אני רואה שהוא עוסק בתקופות החל מראשיתם ורק עד התקופה הביזאנטית, בלי התייחסות לתקופה העבאסית והלאה. אני מציע לשנות את שם הערך לבית הבד בארץ ישראל בעת העתיקה. דניאל צבישיחה 12:18, כ"ז בטבת ה'תשע"ב (22.01.12)

הערות לערך[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמשת:Hanay

בוקר טוב,

זה הערך הראשון עליו עברתי. הערך הוא ערך טוב, כתוב בעברית תקנית, ועם זאת יש לי כמה הערות:

  • יש להכין פתיח ראוי - אין קשר בין תחילת משפט הפתיחה "בתי בד בארץ ישראל" להמשכו "כבר באתרים מהתקופה הניאוליתית, התגלו גלעיני זיתים"
  • יש כפילות רבה בין מידע בערך זה למידע בערך בית בד - בסופו של דבר הייתי ממליץ להעביר את המידע שאיננו ספציפי לבתי בד בארץ ישראל אל הערך בית בד (בשני הערכים חסרים איורים להבנת החלק הטכני).
  • הערך משתמש הרבה בביטוי פותה מבלי להסבירו. הלכתי למילון רב-מילים, הוא לא מכיר את המונח.
  • שימי לב להערה הנכונה של דניאל צבי לגבי העובדה שהערך עוצר בתקופה הביזנטית, ולכן שם ערך מטעה.

שבת שלום, אביהושיחה 10:36, 2 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

אני עוד צריך למצוא זמן לעבור על הערך הזה ושאר הערכים - כרגע אני רק אקפוץ פה באמצע ואומר שפותה זו הגומחה שהציר מונח בתוכה. בדר"כ זה מתייחד לצירים של דלתות, אבל גם כאן זה שייך. דניאל צבישיחה 11:16, ח' באדר ה'תשע"ב (2.03.12)
סטודנטים רגילים לכתוב עבודות באוניברסיטה, שם אין להם את הקישוריות הזמינה בויקיפדיה. נושאים אלה הוסברו להם כולל תוכן פסקת הפתיחה, ושאין מקום לפסקת סיכום וכו'. לכן אנחנו כאן לשפר את הערכים על פי כללי ויקיפדיה. אבל את העבודה הגדולה הם עשו, בכך שקראו את החומר כתבו את הערך והביאו מקורות.
לגבי שם הערך, אפשר אולי בית בד בארץ ישראל בעת העתיקה. או שם מתאים אחר.
אני אזמין את הסטודנטית שכתבה את הערך לקרוא את דף השיחה.
לגבי הציורים והתמונות בערך, ביקשתי בסדנה לגרפיקה מקצה שיפורים שלהם חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:19, 2 במרץ 2012 (IST)[תגובה]
במחשבה שנייה לגבי שם הערך, אני לא הייתי משנה, אלא מוסיף כותרות לפרקים החסרים (דניאל?) בסוף הערך עם תבנית להשלמה. אביהושיחה 14:52, 2 במרץ 2012 (IST)[תגובה]