שיחה:בית בוש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מישהו יכול להסביר לי איך מוקש פוגע בבנין?! הבנין הלך לתומו בשדה ודרך על מוקש?! נשמע לי מופרך לחלוטין. (ואני ידוע שזה מה שכתוב בערך שתורגם בויקי האנגלית, אבל עדיין זה לא מצדיק. תרגם את זה אדם, לא מחשב). emanשיחה 09:58, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

קראתי בספר "הביוגרפיה של לונדון" שבמהלך הבליץ, בין היתר, הפילו המטוסים הגרמניים נוסף על פצצות גם מוקשי יבשה, במטרה שאלה יתפוצצו רק כאשר צוותי ההצלה של הבריטים יגיעו לבניינים ההורסים (מעין "פצצות מושהות"), כך שהתרגום נראה לי הגיוני. דרור 10:28, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
אפילו אם אתה צודק, אי אפשר להשאיר את זה כך.
או שתודא שבאמת זה מה שקרה (ועדיין, לא נראה לי שפגיעה של מוקש משביתה את כל הבנין).
או (ובכל מקרה זה נראה לי עדיף) שתנסח מחדש כך שלא יהיה פירוט בדיוק ממה הבניין נפגע (במיוחד כשזה לא הבניין שעליו הערך).
emanשיחה 11:31, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
קיבלתי את עמדתך בשתי הסוגיות ושיניתי לניסוח יותר ניטרלי. מה דעתך על הניסוח הנוכחי? דרור 11:51, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
עכשיו זה בסדר.
כמו כן הייתי שוקל את הקישורים לבוש שעל שמו קרוי הבית (שאפילו בויקי האנגלית הוא קצרמר) ושל הארכיטקט (ששם זה אפילו אדום). emanשיחה 12:20, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
ויקי האנגלית צובעת קישורים מאד מהר. וגם ערכים שהם קצרמרים הופכים שם למאמרים באורך מלא תוך חודש או חודשיים. סבלנות. גם רומא לא נבנתה ביום אחד. וגם אצלנו עוד נספיק לצבוע את כל הקישורים. דרור 13:33, 2 אוקטובר 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:22, 3 במאי 2013 (IDT)[תגובה]