שיחה:בית חולים הרצוג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה זה לאחד? הערך קיים וצריך למחוק את הערך הזה. אם מישהו רוצה ניתן להוסיף מידע שם דרך - שיחה 18:23, 14 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]

הערות מהותיות[עריכת קוד מקור]

יש כמה בעיות מהותיות עם הערך:

  1. יש בו חלק מועתק, לכן שמתי {{הפרת זכויות יוצרים}}. אחרי החלקים האחרים לא יכולתי להתחקות.
  2. ערך על אותו בית חולים נכתב כבר ב-2008: עזרת נשים (בית חולים). נכון לעכשיו שמתי תבנית {{לאחד לתוך}} הערך ההוא משום שהוא ותיק יותר, אך ייתכן שהאיחוד צריך להיעשות לערך בעל שם אחר ({{לאחד}}), לרבות ערך זה ({{לאחד עם}}).

נעשתה פנייה לכותב. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ז' בתשרי ה'תשע"א • 18:27, 14 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]

אם הערך קיים יתכבד המשתמש החדש ויוסיף מידע שם. דרך - שיחה 18:29, 14 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]

תגובת בית החולים הרצוג[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

בהמשך להערותיכם בעקבות שילוב הערך "בית חולים הרצוג" בויקיפדיה ב-15.9.10, ברצוננו להבהיר:

הערך "בית חולים הרצוג" ששולב בויקיפדיה ב- 15.9.2010, נכתב על ידי דוברות בית החולים הרצוג ובאחריותה. ערך זה נכתב מכיוון שהערך "עזרת נשים (בית חולים)" כולל מידע שגוי ולא מדויק. הערך "עזרת נשים (בית חולים)" נכתב ללא ידיעת בית החולים או הסכמתו וכל הניסיונות לשנותו או לאתר את מחבר הערך עלו בתוהו.

הערך החדש "בית חולים הרצוג" שנוצר על ידי דוברות בית החולים, אינו כולל ציטוטים כלשהם ואינו מהווה הפרה כל שהיא של חוק זכויות יוצרים.

הקטע העוסק בהיסטוריה של בית החולים מתבסס על מקורות שפורסמו בספרות ונגישים לקהל הרחב. ההיסטוריה המלאה של בית החולים מתפרסמת בעלוני בית החולים הרצוג המופיעים באתר האינטרנט של בית החולים.

המידע הנכלל בערך החדש אינו מהווה פרסומת בכל צורה שהיא. מטרתו לספק לציבור המשתמשים מידע אמין ומדויק.

בברכה

אילת מישור דוברת בית החולים הרצוג ת.ד. 3900 ירושלים 91035

שלום גב' מישור, ברשותך אכתוב את הערותיי בנקודות ואשלב בהן קישורים להרחבה:
  1. קיומם של שני ערכים שונים למושא אחד הוא כפילות מיותרת. אם למושא ערך מסוים מספר שמות, אחד מהם יהיה שם הערך, ואחרים יהיו דפי הפניה אליו. כאשר יש לנו ביקורת כלפי ערך מסוים, גם אם הוא מכיל טעויות גסות, אין אנו כותבים ערך חדש במקביל אליו, אלא שוטחים את טענותינו בדף השיחה של אותו ערך, אליו ניתן לגשת בלשוניות שבראש אותו דף. אם לדעתך ישנו מידע שגוי בערך עזרת נשים (בית חולים), את יותר ממוזמנת לכתוב הערותייך לגביו בדף השיחה של הערך.
  2. הקוראים של ויקיפדיה יכולים לראות את הדברים שמובילים להתפתחותו של ערך בשני מקומות: בדף השיחה, שם דנים בהערות על הערך, ובגרסאות הקודמות (גם כן בלשוניות שבראש הדף של כל ערך), שם ניתן לראות כל עריכה שבוצעה, לרבות המשתמש שביצע אותה ותאריך ביצועה. את הערך עזרת נשים (בית חולים) כתב לראשונה משתמש:Nettadi, ומאז ערכו אותו משתמשים שונים, כפי שאת יכולה לראות, במידה שונה. ניתן לפנות לכותב ערך בדף שיחתו.
  3. לעניין זכויות היוצרים, לפחות פסקה אחת בערך ניתנה לאיתור באמצעות חיפוש פשוט במנוע החיפוש של גוגל. אם אכן לבית החולים או מי מטעמו זכויות היוצרים על אותו טקסט, בבקשה שישלח דרך מערכת OTRS אישור בכתב המתיר להשתמש בטקסט.
  4. מטבע הדברים, כתיבה אוטוביוגרפית נבחנת בשבע עיניים בוויקיפדיה. אחת הסיבות היא אכן פרסום עצמי, אך לא רק. כתיבה אוטוביוגרפית עלולה להיות משולבת בנקודת מבט לא נייטרלית, ואילו כאן נעשים מאמצים כן לשמור על נקודת מבט נייטרלית. למידע נוסף ראי ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. כמו כן, ערכים בוויקיפדיה נכתבים גם ללא הסכמת מושאיהם, ובכלל זה בית החולים, ולעתים גם אם זה לא מוצא חן בעיניהם. אנו עושים את מרב המאמצים שהמידע שבערכים יהיה מגובה במקורות אמינים ולא יכלול השמצות מכל סוג שהוא. לכן, אם בכל זאת נתקלת בדבר מסוג זה או בטעויות, אני מזמין אותך שוב לכתוב את הערותייך בדף השיחה של הערך.
  5. עכשיו, על מנת לקדם את דיון האיחוד של הערכים, ארצה לשאול אותך כדוברת ביה"ח, מהו השם הרשמי שבו בית החולים משתמש?
בברכה, Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 10:30, 16 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]
שמו הנוכחי של בית החולים הוא בית חולים הרצוג, אך הוא נוסד בשם עזרת נשים. קיומם המקביל (זמנית) בין שני ערכים אלה ממחיש את ההבדל שבין כתיבה אנציקלופדית לכתיבה עסקית. לבית חולים הרצוג היסטוריה בת 116 שנה, אך בערך בית חולים הרצוג נאמרו על כך שלוש מילים בלבד, "שנוסד בשנת 1894". העניין ברור - כתיבה עסקית מתמקדת בהווה, זה מה שמעניין את הלקוחות, ולכן בכך עוסקים אנשי השיווק. אנציקלופדיה באה לתת לקורא תמונה רחבה יותר, של כל ההיסטוריה של בית החולים ואת זאת עושה היטב הערך עזרת נשים. דבריה של הדוברת "הערך "עזרת נשים (בית חולים)" נכתב ללא ידיעת בית החולים או הסכמתו" תמוהים בעיני. אין כל צורך בהסכמת בית החולים לשם כתיבת ערך עליו, וכותבי הערך, שטרחו ועמלו על כתיבת ההיסטוריה של בית החולים, ראויים לתודה ולהוקרה של בית החולים, ולא לנזיפה. אם יש אי דיוק כלשהו בערך, ראוי להעיר עליו, כדי שיתוקן. דוד שי - שיחה 10:49, 16 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]
רק כדי להעמיד דברים על דיוקם, הערך הכיל מידע על ההיסטוריה של ביה"ח, אך חלקו היה מועתק, ולכן הוסר. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 10:53, 16 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]
אם כך הגזמתי קצת, ואני מתנצל, אך גם בגרסה המלאה הדגש הוא על ההווה, וההיסטוריה היא רק "רקע".
אין לי התנגדות להעברת הערך עזרת נשים (בית חולים) לשם הנוכחי, בית חולים הרצוג, אך יש לי בעיה איך לא לפגוע בקרדיט של איש. אמצא תחבולה. דוד שי - שיחה 11:25, 16 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]
העברתי. את היסטוריית הגרסאות של הערך שנקרא עד לפני דקה בית חולים הרצוג ניתן לראות בערך בית החולים הרצוג (הנה היא). חלק מהטקסט ההיסטורי של בית החולים הרצוג שולב בערך שלפנינו. דוד שי - שיחה 11:29, 16 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]

תגובת בית החולים הרצוג 26.9.2010[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

בהמשך להתכתבות קודמת:

1. בית החולים הרצוג מודה לכל מי שטרחו בהכנת הערך ובעידכונו.

2. השם הרשמי של בית החולים הוא "בית חולים הרצוג".

3. הקטע ההיסטורי שנכלל בערך והוסר, מבוסס על עבודתה של ברכה סליי שפורסמה בעיתון קתדרה.

  הקטע נכתב בידיעת המחברת ובהסכמתה. בידינו אישור בכתב בחתימתה של הגב' סליי.

4. אנו מבקשים להדגיש שהטקסט אינו מהווה הפרת זכויות יוצרים בדרך כלשהי.

5. אין לנו התנגדות לאיחוד הערך עם הערך הקודם.

6. בתאריך 26.9 הוכנסו בערך התיקונים הבאים:

  במקום " 30% מהמטופלים...הם ניצולי שואה"
  נכתב  " 25% מהמטופלים...הם ניצולי שואה".
 במקום "רקע להקמת גמ"ח עזרת נשים"
 נכתב  "רקע להקמת חברת עזרת נשים הכללית"
 במקום "כדי לתת מענה......חברת הגמ"ח עזרת נשים כללית"
 נכתב "כדי לתת מענה......חברת עזרת נשים כללית"
 במקום "ומוסיפות חברות גמ"ח עזרת נשים"
 נכתב "ומוסיפה חברת  עזרת נשים"
 במקום "יצא "עזרת נשים" מבין חומות ירושלים"
 נכתב "יצע מוסד "עזרת נשים" מבין חומות ירושלים
 במקום "בית החולים שינה את שמו לבית חולים ע"ש שרה הרצוג - עזרת נשים...."
 נכתב "בראשית שנות ה-90, שינה בית החולים עזרת נשים את שמו לבית חולים הרצוג - על שם הרבנית...."
 במקום "המרכז מספק גם שירותי ייעוץ...."
 נכתב "המרכז לפסיכוטראומה הוא מרכז טיפול...."


בברכה

אילת מישור דוברת בית החולים הרצוג ת.ד. 3900 ירושלים 91035

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבית חולים הרצוג שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:21, 9 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]