שיחה:בן-ציון אורגד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה עם רשימת יצירותיו?[עריכת קוד מקור]

הרשו לי לשאול זאת, ולא רק לגבי אורגד ז'ל. רשימת ספרים נקראת ביבליוגרפיה, רשימת סרטים נקראת פילמוגרפיה, ראיתי גם דיסקוגרפיה של זמרים, אבל איך מכנים אתרשימת היצירות של המלחינים? ומדוע לא להביא רשימה קצרה ועיקרית של יצירותיו כאן?Alosha38 15:07, 1 מאי 2006 (IDT)

אינני חושבת, שיש שם מיוחד לרשימת יצירות. דיסקוגרפיה, לגבי מלחינים, היא רשימת הקלטות. אבל יצירות הן פשוט כך, גם באנגלית. באשר לשאלתך השניה, אשמח להביא רשימת יצירות עיקריות של אורגד, אם אמצא כזאת. את הערך הזה כתבתי על פי מאמר בעיתון לרגל מותו של המלחין, ושם לא היה פירוט מלא ובכל מקרה, אינני יכולה לצטט מאמר מילה במילה, אלא רק לתמצת, מסיבות קופירייט. לגבי מלחינים לא ישראלים, כשמדובר בתרגום ערך מהוויקיפדיה האנגלית, לא תמיד אני מתרגמת את הרשימה, משום שאין טעם לתרגם שמות יצירות ואת הרשימה המקורית אפשר למצוא במקבילה האנגלית, דרך הבינוויקי.--שלומית קדם 20:43, 1 מאי 2006 (IDT)
תודה לך, אנא היכנסי לקטלוג המקוון של בית הספרים הלאומי, וראי שם רשימה עשירה, עברית ואנגלית, מיצירותיו של אורגד. תמיד צריך לזכור, שבקטלוג המקוון של בית הספרים רשומות גם יצירות שמע.Alosha38 05:46, 2 מאי 2006 (IDT)