שיחה:ג'ון דיקון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תמונה בערך[עריכת קוד מקור]

התמונה הוסרה כבר לפני כמה חודשים. שאלה טיפשית במקצת - האם הוספת תמונה מהאתר הרשמי של קווין או של ג'ון תהיה חוקית? ליאה 21:59, 29 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

למה הערך כל כך קצר? הערך האנגלי הרבה יותר מפורט. הייתי מוסיפה חלקים בעצמי, אבל אני לא בטוחה איך אני עושה את זה, ואם אני מתרגמת נכון מאנגלית.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:33, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

תרומה ללהקה[עריכת קוד מקור]

הערך מקטין את דיקון. הוא היה הראשון להבחין בכך שהלהקה ״נשחטת״ כלכלית ובגללו הם התחילו מהלך שהפך אותם למרוויחים. הוא היה ממונה מאז על הצד הכספי של הלהקה (מבין הארבעה, לא כמנהל). בנוסף, באופן טבעי התרומה שלו ללהקה ״צנועה״ כי הוא בסיסט ובעל אישיות נחבאת אל הכלים. לומר שחלקו קטן זה כמו לומר, מטפורית, שהבס לא תורם כי לא שומעים אותו. אני גם מזכיר שהוא זה שבנה את ה״דיקי אמפ״ ממגבר שהוא מצא ברחוב - המגבר הזה העניק לבריאן מיי את הסאונד שלו. https://en.wikipedia.org/wiki/Deacy_Amp

היה דבר אחד ברור שבו הוא היה פחות מהאחרים - הוא לא היה ולא התכוון להיות כוכב רוק. וזו כנראה הסיבה העיקרית לאי-הבולטות שלו. אבל אי-בולטות זה דבר אחד ואי-תרומה גדולה זה דבר אחר.