שיחה:דוד ליאו (סיינפלד)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־1 ביוני 2006
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־1 ביוני 2006

אני נגד. הערך הזה הוא הרחבה לאיזכור של דוד ליאו בערך של סיינפלד. השאיפה היא ערכים בסדר גודל כזה על כל אחת מהדמויות המשניות, בדיוק כמו בויקיפדיה האנגלית. מבחינתי, יותר נכון יהיה להפריד את ההסבר הקצר והמיותר מהעמוד של סיינפלד ולהשאיר רק קישור לפה + משפט קצר מאוד. אם לוקחים את ההצעה הזאת, יש לעשות כן לגבי כל שאר הדמויות המשניות. בכל מקרה, לדעתי הכי טוב להשאיר את המצב כמו שהוא עכשיו. Keiser Sozeשיחה 22:06, 26 מאי 2006 (IDT)

ובכן לדעתי זו שאיפה שגויה, והיא שגויה גם בוויקי האנגלית, גם בהארי פוטר וגם במלחמת הכוכבים. מדובר בדמות בדיונית, שולית לחלוטין, כמעט זניחה. אין צורך ביותר משני משפטים בערך הכללי. odedee שיחה‏ 22:12, 26 מאי 2006 (IDT)
בערך הכללי אכן אין צורך ביותר משני משפטים. וזה מה שיש עכשיו. אבל ערכים על דמויות המשנה לא מזיקים, ואף תורמים. Keiser Sozeשיחה 22:13, 26 מאי 2006 (IDT)
לדעתי הם אינם תורמים. אם שני המשפטים הדרושים כבר נמצאים בערך הכללי, אציע למחוק את הערכים השוליים האלה. odedee שיחה‏ 22:20, 26 מאי 2006 (IDT)
דעות שנינו הובהרו. יש לקבל החלטה בנושא, והחלטה כזו תבוא לאחר דיון והצבעה. אם כזה לא יתקיים בזמן הקרוב אז אני אסיר את ההערה שלך, מחוסר עניין ורלוונטיות. Keiser Sozeשיחה 22:23, 26 מאי 2006 (IDT)
אם לא יהיו מעוניינים אחרים באיחוד אסיר את התבנית בעצמי, וכאמור אעלה את הערך להצבעת מחיקה. odedee שיחה‏ 22:29, 26 מאי 2006 (IDT)
אני לא מבין מה הערך מפריע לך כל כך.. הערך הוא ענייני, הוא חלק מנושא רחב.. המבנה זהה גם בויקיפדיה האנגלית, כמו ששמת לב. Keiser Sozeשיחה 22:48, 26 מאי 2006 (IDT)

עודדי צודק: אין שום סיבה ליצור כה הרבה ערכים לדמויות משניות עבור אף סידרה (לא הארי פוטר, לא אבודים, לא אינויאשה וכן הלאה). עם זאת, לא אתנגד ליצירת ערך מאחד אחד עבור כל הדמויות (נגיד סיינפלד - דמויות) או ליצור תת דף של הערך הראשי (סיינפלד/דמויות). זהר דרוקמן 14:46, 27 מאי 2006 (IDT)

נגד איחוד נגד מחיקה. צריך לבנות תבנית של הדמויות, כמו באנגלית, ושלום על ישראל. עידן ד 09:15, 1 יוני 2006 (IDT)
ולפי הצעתך, לאחר שנעשה זאת לדמויות המשניות בסיינפלד נוכל להתפנות לעסוק בהכנת ערכים לדמויות מאוז, סקס והעיר הגדולה, חברים, מתשגעים מאהבה, כן, מותק, קרובים קרובים, פרייז'ר, בבילון 5, כלל סדרות מסע בין כוכבים, CSI, חוק וסדר, קרובות, המגן, המורדים, היפים והאמיצים, צעירים חסרי מנוח, מלרוז פלייס, בברלי הילס 90210, זינה הנסיכה הלוחמת, הרקולס (סידרה), אבא אמריקאי, (עד כאן שליפה מהמותן, עכשיו אני פשוט פותח את "עכבר העיר" בערוץ 3:) סלבריטי (סדרה), ג'אג, מופע שנות ה-70, המשרד, אלי מקביל, סו תומס, (עברתי ל-Yes Stars:) איך פגשתי את אימא, פחות ממושלמת, פשע מן העבר, סמולוויל, מגרש ביתי, The O.C., על טבעי (תוכנית), הופ ופיית', האנטומיה של גריי, גברתי הנשיא, (עברתי ל-Xtra HOT:) פארסקייפ, מתים במשרה חלקית, פריקים וגיקים, סטודנט חופשי, ורוניקה מארס, השעה ה-11, (נמשיך עם Yes+:) איש משפחה, חיים באחד, סיפורי חיות, הבית הלבן (סידרה), רצח בעיר, וויל וגרייס, נשות הכדורגלנים, עקרות בית נואשות, קוראים לי ארל וישנן בנות (פתחתי ביום שישי; אני משוכנע שלו הייתי פותח באמצע השבוע הייתי יכול להביא עוד 10-20 לפחות). מצוין! מצאנו דרך לעבור את ויקי האנגלית! מי בא איתי לכתוב ערך על כל אחד מהפוקימונים??? זהר דרוקמן 09:37, 1 יוני 2006 (IDT)