שיחה:דוד סוויל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תבנית החשיבות הונחה על ידי משתמש:Deror avi (ללא תקציר עריכה). יואב ר. - שיחה 16:53, 28 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]

הבהרת חשיבות[עריכת קוד מקור]

אני מתרשם שמדובר במקרה גבולי. כהונתו כיו"ר הועדה לענייני קליטה של לשכת עורכי הדין אינה מקנה לו זכאות לערך, כפי שנאמר בדף הקווים המנחים לערכים על משפטנים. מאידך, נראה כי עריכת הקורסים (במשך 40 שנה) וזכייתו באות הנשיא למתנדב, יחד עם פעילותו למען עלייה של משפטנים מחוץ לארץ ומבריה"מ, כנאמר בערך, מטים מעט את הכף לכיוון ההשארה. עם זאת, על כותב/י הערך להרחיבו ולפרט במה פעל למען העלייה ומה מייחד אותו בפעילותו זו. מן הערך יש להבין כי הוא פעל באופן משמעותי (איני מכיר את נשוא הערך, ולכן איני יודע עד כמה הבנתי נכונה, אבל זו ההנחה לאור האמור בו), אבל הערך אינו מפרט על כך, ובזה לוקה בחסר. בברכה, ינבושדשיחה • ל' בתשרי ה'תשע"ב.

אני חושב שהערך מפרט: הוא יו"ר הוועדה האמורה ובמסגרת זו עורך קורסים. זה מבורך, זה מצדיק את אות הנשיא למתנדב, אבל איני חושב שכל זוכי אות הנשיא יש להם גם חשיבות אנציקלופדית. נרו יאירשיחה • א' בחשוון ה'תשע"ב • 22:52, 29 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]
לא היה פירוט באשר לפעלו למען העלאת משפטנים ארצה. אני חושב שמחיקת הערך נעשתה קודם זמנה, והחשיבות הובהרה כאן, גם אם לא בביטחון של 100%. בברכה, ינבושדשיחה • ז' בחשוון ה'תשע"ב.